Част8

54 2 3
                                    

- Ах...- изведнъж се събудих. Въобще не осетих кога и как съм заспала. Повдигнах се леко, за да се оверя, че всичко това е било сън. На леглото ми нямаше никой. Отпуснах се и опитах пак да заспя. -Може би, бих искала това да е истина...- казах си аз със въздишка и пак заспах...
- Добро утро сънчо...- каза ми Ани.
- Добро ууутрооо- казах й аз докато се протягах.
- Искаш ли пак да отидем на плаж?
- Ами, всъщнаст днес бих искала да отида на шоппинг. Да знаеш къде...
- Супер!!! На близо има мол. Нарича се "Sea Mall".
- Добре. А, Майк къде е?
- Той си е тръгнал рано сутринта... Сигурно е имал важна работа.
- По- добре е така...
- Защо?
- Исках да останем само женска компания...- Хахаха!!!- двете със Ани се засмяхме във един глас... Вече сме във мола.
- Е, добре. Кой магазин искаш да посетим първо?
- Тук има ли магазини зааа....
- Искаш ли просто да ме следваш? Познавам всяко кътче тук!
- Добре, тогава къде ще ходим първо?
- Първо ще те заведа във един магазин за дрехи. Всичките ми дрехи са от там! Само,че непомня как се казва магазинът... Ела.
- Виш, има асанер.
- Тъкмо там щях да те водя- влязохме вътре в него и Ани натисна копчето, със цифрата 3 на него. Целият мол се състоеше от 3 етажа... След около два часа ходене по магазините- огладнях.
- Ани.
- Да.
- Да знаеш, къде има някаква сладкарница или Мак Доналдс? Много огладнях от това ходене.
- Да. На втория етаж са всшчките ресторанти. Ела, ще ти покажа- каза тя, и ме поведе пак към асансера.
- Тук има много сладкарници, ресторанти и места за бързо хранене. Какво ти се хапва?
- А, има ли Мак Доналдс?
- Да. Ще ти го покажа- каза тя и ме поведе към него.
-Добре дошли във Мак Доналдс! Какво ще желаете?- попита ме жената на касата.
- Бих искала пилешки бургер, малки картофки и едно капучино.
- Капучиното със мляко или без?
- Със- казах й аз, чакайки си поръчката. По едно време се обърнах, за да видя къде е Ани. Не я забелязвах. Сигурно е отишла да заема маса. По едно време видях някой да ми маха от далеч...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 02, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Stay With Me...Where stories live. Discover now