Част3

47 3 3
                                    

-Ооо!!! Само това не ми стигаше!!!-казах си отчаяно аз. Започнах нервно да натискам копчето за знак на повреда. След около 20 минути безмислено стоене във асансера, накрая тръгна надолу. Когато излязох от него щях да отида на рецепцията за да се оплача, но нямаше нужда. Цял куп хора са ме причаквали, за да видят, че съм добре. Също така, за да ми се извинят за случилото се, ми дадоха възмездие от 60$! След този цирк излязох най-накрая на свеж въздух. Имаше много приятна крайбрежна алея за разходки. Нямах търпение да се изкъпя поне веднъж във морето. Никога не съм го правила...
-Внимавай!!!-изкреща някой зад мен- Пази се! Ще те блъсна!
-Какво?!.... Аааааа!!!- някакъв луд караше със огромна скорост своето колело, което се движеше право в мен.
-ПАЗИ СЕЕЕ!!!!- аз оплашено отскочих на страни.
-Гледай къде караш!!!- изкрещях аз ядосано.
- Сажалявам!- изкеряща вече отдалеч човека. Всъщност, той приличаше на момче на около 18-19 години. Е както и да е. Изправих се, защото когато се отдръпвах назад се закачих за нещо и паднах, и продължих по пътя си. След малко ми стана скучно и се прибрах във стята си. Преоблякох се, легнах на леглото със лаптопа и пак си пуснах филма.
- Може ли да вляза?- попита ме някой отвън.
- Кой си ти?
- Баща ти.
- Влез.
- Как си?- попита ме татко и седна на леглото до мен.
- Ами... Добре... Защо?
- Просто питам... Ааа, нали каза, че искаш да живееш докато си тук във бунгало?
- Да, но нали ще оставаме тук?
- Ами... Всъщност със майка ти решихме да ти наемем бунгало за ваканцията. Щях сега да те водя там.
- Така ли?! Много благодаря! Ей сега ще си сабера багажа...- казах развълнувано аз и започнах да си събирам багажа. Вече пристигнахме. Бунгалото беше голямо със също толкова екстри. Дори старите наематели са оставили едно малко, сладко чихуахуа. Имаше и голям прозорец над леглото, със изглед към морето. Само едно нещо не беше наред...

Stay With Me...Where stories live. Discover now