Част4

34 3 0
                                    

Освен едно... Бях сама... Ако щях да живея тук поне със съквартирант щеше да е по-забавно и не толкова скучно.
- Чук-Чук!- някой почука на вратата. Вече беше 20.00 часа, затова се поколебах дали да отворя.
- Кой е?- нямаше отговор. Реших да отворя.
- Здравей, аз съм Аника. Ани на кратко. Виждам, че не си от тук... Всъщност, може ли да вляза?
- Ааа... Да.
- Добре, просто един мой приятел те е видял и... Иска да пресъстваш на партито довечера.
- Парти довера?! И кой твой приятел ме е видял?
- Чуй... По погледа ти се забелязва, че си много самотна... Е, ще дойдеш ли на партито?
- Ами, добре... А то във колко часа е?...
- Във 23.30 почва. Ще се проведе във бара "night Moon". Ще можеш ли да дойдеш там сама?
- Аааая...Да...
- Добре тогава... До довечера- Ани се исправи и отиде към изхода... Вече прикрачи прага- А и между другото, как ти е името?
- О да! Съвсем забравих да се представя! Джен. Днефър.
- Няма нищо! Чао.
- Чао- казах аз и затворих вратата. Чувствах се някак по-различно... Вече имам приятелка... Макар, че е една пак е приятно... Сега остава само да чакам до довечера. Най-вероятно ще отида със такси, защото направо ще се изгубя в тъмното!... Ето, че 23.00 часа настъпи. Вече бях напълно готова за партито. Реших да си облека една сива ретро блуза, карирана риза със бели, лилави и черни шарки, обикновенни дънки и черни кецове на converse. Вече бях извикала такси, което след малко пристигна... Обясних на шофьора къде да кара. След 15 минути вуче стоях пред бара. Мярна ми се силуетът на Ани. Със нея бяха още други момичета и момчета. Аз й помятах със ръка, за да ме забележе.
- Хей! Вижте! Джен пристигна!- каза тя.
- Здрасти и на теб...- отговорих и засрамено.
- Нека да те запозная със всички...- докато Ани говореше, огледах всички от нейната групичка която е довела. Сред тях забелязах едно познато момче... Тогава се сетих кой е.
- Защо трябваше да се съгласявам да идвам тук....

Stay With Me...Where stories live. Discover now