Част6

30 3 2
                                    

- Защо крещиш? Нали не тебеше страах!!!- викаше Майк по време на падането. Аз само бях затворила очи и чаках да падна във водата.
-..........- изведнъж въздухът ми спря. Вече бях във водата.
- Ууухуууу!!! Това беше ВЕЛИКОО!- казваше исплувалата Ани.
- Съгласен...- потвърди Майк- Ааа... Къде е Джен?
- Тук съм- бях туко-що исплувала- Наистина беше много яко!
- Ваууу!!! Мислех си, че ще ме намразиш!- каза изненадано Майк
- Че защо да те мразя?!
- Ами, защото изведнъж те хванах за ръката, и ти полетя с мен надолу.
- Първо, ако не беше го направил нямаше да набера толкова кораж да скоча. И второ, даже ми стана приятно...- казах аз.
- Добре, тогава да излизаме от водата, за да си хванем малко тен и после да си ходим- предложи Ани... След малко, вече бяхме си тръгнали от плажа и отидохме във една "сладолед-сладкарница".
- Хей, мислех си една идея...- казах аз.
- Каква?-  попита заинтересуваноМайк.
- Ами, ако сте свободни довечера, може да направим парти с приспиване!
- Чудесна идея!- каза Ани- Но, къде?
- Във бунгалото ми!
- Аз съм навит- каза Майк.
- И аз- поткрепи го Ани... След около час и половина стоене във сладкарницата, се прибрахме. Отоворихме се партито да е от 20.30 часа. Сега вече е 17.48 и трябваше да побързам със приготовлението. Имам предвид, че трябваше да сготвя нещо за ядене и да порасчистя малко. Реших менюто да е пържено пиле, със пържени картофи. А за десерт, какао със много машмелоу отгоре. Умея да готвя, защото родителите ми ме оставят често сама. А, пиле със пържени картофи е най елементарното. Добре, че поне мама се е сетила да ми напълни хладилника със всякаква храна... Ето че пилето и картофите са вече във фурната. Сега е 18.33. Пилето се пече около 2 часа. Точно във 20.30 ще е готово. Сега остава да почистя... Ето, че вече е 20.18. Скоро Майк и Ани ще пристигнат. Докато чистих, реших да гледаме някакъв филм. Най- вероятно страшен. Затова, ще ми трябват още пуканки и чипс.
- Джен! Ще ми отвориш ли?- попита Ани отвън.
- Ей сега идвам!- казах аз и отидох да й отворя.
- Здрасти!
- Здравей!... Аааа... Защо си по пижама?!- попитах аз учудено.
- Ама, нали е пижамено парти?! А и сега е тъмно, така, че никой не забеляза!...
-Хахахаха!!!- засмяхме се двете едновременно.
- ЧУК-ЧУК!!!- чукаше някой силно на врата.
- Майк, ти ли си?- попитах аз... Нямаше отговор. Реших да отворя... Когато отворих вратата, двете със Ани испаднахме във шок.....

Stay With Me...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang