Част7

52 4 3
                                    

Двете със Ани бяхме испаднали в шок... На вратата стоеше Майк, облечен във розова пижама на сърчица, пеперудки и цветчета... И при това, беше се ухилил до ушите!
- Майк....- със Ани едвам се сдържахме да се пръснем от смях- Защо си се облякъл като "ПРИНЦЕСКА"......- след тези думи не се сдържахме и започнахме да се кикотим като луди.
- Какво й е на пижамата ми?! Не е ли модерна?- попита Майк, със объркана физиономия.
- Та ти приличаш на "розовата пантера"!!!- казах аз и започнах пак да се смея.
- Да, знам!!! Нямах друга... Да не би да искате вие да сте със удобни пижами, а аз...
- Добре! Добре разбрахме! Хайде влизай- каза Ани.
- Джен.
- Да.
- Къде е банята.
- Ела. Ще ти покажа- казах аз и поведох Майк към банята.
- Къде ходихте?- попита Ани.
- Показах на Майк банята.
- Аааа..... А?!
- Какво?- Ани посочи с поглед нещо зад мен- Какво сочиииишшшш.... Майк?!
- Какво? Така не е ли по- добре?- попита той.
- Определено- каза Ани.
- Да, но кога успя да се преоблечеш?- казах аз- И къде беше тази пижама пък?
- Имам си начини... А и тази е само синя... По-мъжествена... Налиии??
- Хахаха!!!- отново се засмяхме с Ани... След малко вече си хапвахме от вкусното пиле. А след около 40 минути ядене и приказване легнахме на дивана, да гледаме филм на име "Адското пътуване". Аз направих какаото и донесох малко чипс, със пуканки. Всичко това продължи до 00.15 часа. Малко след това имаше бой със възглавници и най-накрая се приготвяхме за спане.
- Джен, може ли да...
- Тшшшш!!!- казах аз на Майк.
- Какво има?
- Ани заспа на дивана. Заспивай и ти.
- Добре. Лека нощ- след тези думи аз изгасих светлините и си легнах. По едно време, някой седна на леглото до мен.
- Майк заспи...
- Харесвам те...- думите му изведнъж расцепиха мрака.
- Моля...



Stay With Me...Onde histórias criam vida. Descubra agora