Aşk Farklı Olmaktır

407 18 0
                                    

Aşk farklı insanların ortak bir yerde buluşması ile gerçeklesen bir eylemdir bence evet onlarda öyleydi bir birini tamamlayan iki farklı çiftti onlar başaramadılar yada başardılar bunu hep beraber göreceğiz.
Mardinli o Mardinin olaylı bir semtinde büyümüş küçük yasta olgunlaşan nadir insanlardan biridir. Ailesi, çevresi, öğretmenleri tarafından sevilen ve farklı düşünmesi ile öne çıkan bir insan idi . Evet birde onu anlatayım size Mardin linin şerinamı(şekerim) dediği insan . Kader onları doğuştan beri ayni şey için yaratmıştı belkide bilinmez oda ayni sekil mersinde doğup büyüyen okulda ailede arkadaşları arasında sevilen bir insandı ilk ortak yanları buydu belkide .
Ama dedik ya ask farklı iki insanın birbirini ortak bir yerde bulmasıdır diye onları farklı kılan doğumları değil yaşayış ve yaşadıkları dır.
Üstat Tuncel Kurtiz' in dediği gibi herkes farklı sever sevdiğini rahmetle anıyoruz nur içinde yat koca çınar.

 Bu henüz sonu gelmiş bir hikaye değildir çünkü olayın ana iki karakteri yaşıyorlar ve buna inancım var ki sonu mutlu bitecektir. Çünkü Mardinli sevdiğini hep Allah'a (c.c) emanet ederdi işte tek umudu ve inancı budur. Unutmayalım Allah ( c.c ) kendisine emanet edilene kusursuz ve en iyi şekilde bakandır.

 Sizden iki ricam daha olacak Yılmaz Güney'in Arkadaş filmini izleyin önce çünkü karakteristik özellikler olarak birbirlerine benzeyen bir hikaye Mardinli Yılmaz Güney gibi Şerinesi de aşık olduğu kız gibidir.Buna kısa örnek verecek olursak Mardinli yılmaz güney gibi gidecek kadar cesur ama sevdiği ise yaşadığı hayatı bırakıp arkasından paranın olmadığı bir yaşamı seçemeyecek kadar korkaktır (umarım öyle değildir yanılmayı gerçekten çok istediğim tek konu bu ).  İkinci istek ise Ahmet Arif'in şiirlerini dinleyin gerçekten çok güzel seslendirir. Önerim ise Ahmet Arif Hasretinden Prangalar Eskittim.

 Size keyifli bir eser bırakacağımı düşünüyorum okudukça yorumlarınızı paylaşırsanız ve oy verirseniz sevinirim kaliteyi düzeltmek amacı ile sizin görüşlerinizi hassasiyetle okuyup uygulaya cağımdan   şüpheniz olmasın. Görüş ve önerileriniz benim en büyük desteğim olacaktır. Şimdi sizi hikayeyi okumanız için yalnız bırakıyorum. 

 Tarih nasıl ki korkakları değil cesurları yazar, aşkta bırakanları değil mücadele edenleri yazar . Eğer sizin ve aşkı için mücadele eden biri varsa hayatınızda mutlusunuzdur Arkadaş ...






ŞERİNé VE MARDİNLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin