Park Dong Rim Pov~
Aku memerhati kawasan sekeliling aku.Tak ade benda yang menyeronokkan.Tiba² ade seorang yeoja memeluk aku.
????:Hai chingu.Dah lama tunggu aku?
Aku:Lama sangat.Nak dekat setahun.*kata aku dengan sinis.Mungkin bagi orang lain marah tapi bukan Park Rae Kyung.Dia tahu perangai aku.
Aku:Mana minah playgirl tu?*soal aku selamba.Rae Kyung ketawa kecil mendengar kata² ku.
???:ehemm...ehemm mengata aku nampak.*kata seorang yeojaYup,ni lah minah playgirl yang aku cakap tu.
Rae Kyung:Dah stop.Kita nak kena cari pejabat dulu.
Aku hanya mengangguk.Rae Kyung dan Shin Soo mengikut aku dari belakang.
End Park Dong Rim Pov~
Jeonghan berlari kearah S.coups.
Jeonghan:Korang tahu tak sekolah kita ade pelajar baru?
Dino:Pelajar baru?Tak tahu kenape?
Jeonghan:Tadi aku nampak pelajar baru tu masuk pejabat pengetua.3 orang tak silap aku.
S.coups:Yeoja or namja?
Jeonghan:Yeoja!
Vernon:Dapat mangsa barulah kita.
All member kecuali Mingyu ketawaPejabat~
Pengetua Junho:Jadi kamulah pelajar baru tu?
3[x]:nae!
Encik Kim:Mane pelajar baru tu pengetua?Oh jadi kamulah pelajar baru tu?
3[x]:nae
Pengetua Junho:okey kamu boleh ikut Encik Kim
3[x]:kamsahamida!!S.coups Pov~
Encik Kim masuk diikuti 3 orang yeoja.Jadi tulah pelajar baru.
Encik Kim:Hari ni kita ade pelajar baru.Sila kenalkan diri.
Dong Rim:Annyeonghaseyo Park Dong Rim imnida but you all can call me Dong Rim.Kata seorang yeoja tanpa senyuman.Menarik bisik hati aku.Kau akan jadi target aku seterusnya.Welcome to your Dark Future Park Dong Rim!!
Rae Kyung:Hai,Park Rae Kyung imnida.
Shin Soo:Hai,Shin Soo Ki imnida.Salam perkenalan.Encik Kim:baiklah Dong Rim dengan Rae Kyung boleh duduk belakang Xiumin dan D.o.Shin Soo duduk dengan Shin Hye.
3[x]:kamsahamida!!Pelajar baru mula mengambil tempat.Sepanjang dalam kelas aku langsung tak boleh fokus memikirkan cara nak mengenakan pelajar tu.
YOU ARE READING
She Is Different
FanfictionPark Dong Rim,seorang yeoja yang dingin.Dia mempunyai dua orang rakannya iaitu Park Rae Kyung dan Shin Soo Ki.Kumpulan mereka dinamakan 3[x].Kehidupan ahli 3[x] menjadi huru-hara sebaik berpindah ke Art High School.Apakah yang terjadi?Apakah r...