Kring Kring~
S.coups berjalan kearah Show Nu.Dia menghalang jalan Show Nu.
Show Nu:kau nak ape?
S.coups:aku nak kau jauhkan diri kau dari Park Dong Rim.
Show Nu:well ape hak kau nak aku jauhkan diri dari Park Dong Rim.Kau bukan abang dia.
S.coups:abang?ape maksud kau?
Show Nu:bodoh betul kau ni.Nama je Prince Vampire Red tapi bodoh.Yup abang Park Dong Rim.
S.coups:kau!!
Show Nu:kau nak tahu tak sebab ape Park Dong Rim benci sangat puak vampire red macam korang ni.*dekatkan muka dengan muka S.coups
S.coups:a...ape maksud kau?
Show Nu:Park Dong Rim benci puak vampire red sebab ketua korang tu dah bunuh omma dia.Depan mata dia.Sejak hari tu dia langsung tak senyum,menangis pun.
S.coups:Jangan cakap yang Park Dong Rim tu Princess Park!
Show Nu:well kau dah tahu jawapan dia.*keluar dari kelas
S.coups:takkan lah
Mingyu:takkan ape?
S.coups:namja tu kata Park Dong Rim tu Princess Park.Terus Mingyu menelan air liur nya sebaik mendengar kata² S.coups.Terus dia berlari keluar dari kelas.
The8:kenape dengan dia tu?
S.coups:ntah
????:nampaknya kau dah tahu sape aku!
Dk:Park Dong Rim!Dong Rim memandang sinis kearah Dk.S.coups memandang Dong Rim dengan riak terkejut.
S.coups:jadi kaulah anak mendiang Queen Krystal?
Dong Rim:jangan sebut nama omma aku,kau tak layak!*marahTerus berubah warna mata Dong Rim kepada warna hitam.kecut perut Dk,The8 dan S.coups melihat warna mata Dong Rim.
S.coups:aku tak bersalah kenape kau nak bermusuh dengan aku.
Dong Rim:sebab puak kau yang bunuh omma aku.Kau pun sepatutnya mati.
????:Park Dong Rim what are you trying to do?
Dong Rim:mereka ni patut mati!*selamba
The8:Mingyu!!*terkejut
Mingyu:well kau pun tak kenal aku juga.
Dk:s...sape sebenarnya k...kau?
Mingyu:betul korang nak tahu sape aku?*sinis
S.coups:taklah kau ni Prince Mingyu abang Princess Park.
????:well tekaan kau sangat tepat.
Dk:Vernon!*terkejut
????:kenape dengan korang ni asal nampak muka kita orang terkejut.
The8:Dino,Hoshi,Jeonghan!!*terkejut.
????:well kau dah tahu sape Park Dong Rim sebenarnya?*sinis
S.coups:Show Nu macam mane kau tahu?
Show Nu:well kau pun tak kenal sape aku!
The8:takkan lah kau pun vampire.Kenape aku tak dapat bau pun?
Ki Hyun:well kita orang bukan vampire dan bukan juga manusia!*selamba
Dong Rim:korang werewolf!*selamba
Show Nu:of course my dear kau masih ingat rupanya.*sinis
Dong Rim:mestilah aku ingat orang yang nak bunuh aku dan nak jalankan uji kaji dekat aku!*sinisPat(tak tahu bunyi macam mane)sebilah pisau lekat didinding.Nasib Joo Heon baik kerana dia sempat mengelak.
????:ouh tersasar pulak.
Joo Heon:vampire tak guna.*marahPantas Joo Heon menyerang Vernon tapi malangnya dia yang cedera.
Show Nu:rantai tu!!*terkejut
Min Hyuk:tak guna kau Park Dong Rim!!*marah
Dong Rim:well aku takkan benarkan korang bunuh puak aku sesuka hati.Kalau korang mati nasiblah bukan salah aku.*sinis
I.M:kau!!
Dong Rim:salah korang sebab nak bunuh aku masa tu.Kalau tak sampai sekarang aku tak dapat cipta benda yang mampu menghalang korang membunuh kita orang.
Show Nu:kau kan dah janji tak bunuh kita orang!*bengang
Dong Rim:macam yang aku cakap aku tak nak kau bunuh puak aku.Kita pernah janji kalau kau bunuh puak aku,aku tak janji yang korang akan hidup.
Show Nu:kau!Tak sangka kau sungguh licik.
Dong Rim:well aku memang licik kau je tak tahu.Sungkyu kau ubatkan Joo Heon.
Sungkyu:okey.
Hyung Won:ape kau nak buat!?*marah
Sungkyu:ubat dia kalau tak dia boleh mati tak sampai 5 jam.
WonHo:kau takkan mampu!*sinis
Dong Rim:okey fine tak nak kita orang ubatkan.Sungkyu biarkan dia,kalau dia mati jangan salahkan aku.
Joo Heon:tolong aku Park Dong Rim.Kau je tahu penawar tu!*menahan sakit.
Dong Rim:Sungkyu!Lain kali jangan nak sombong!*sebelum menghilangkan diri.Diikuti yang lain.
WonHo:dia dah tak sama dengan Park Dong Rim yang kita jumpa 5 tahun lepas.
S.coups:ape hubungan korang dengan dia?
Show Nu:kau tak perlu tahu.
Sungkyu:dah siap.Kau kena rehat dalam setengah jam kalau kau banyak bergerak aku tak dapat tolong kau lagi.*menghilangkan diri.
Ki Hyun:kau okey?
Joo Heon:dah okey sikit.Dia tak pernah berubah.Hampir bunuh kita tapi masih sanggup ubatkan kita.
Show Nu:hurm.Ape sebenarnya hubungan ahli Monsta X dengan Park Dong Rim?Kenape Dong Rim suruh Sungkyu ubatkan Joo Heon semula?
YOU ARE READING
She Is Different
FanfictionPark Dong Rim,seorang yeoja yang dingin.Dia mempunyai dua orang rakannya iaitu Park Rae Kyung dan Shin Soo Ki.Kumpulan mereka dinamakan 3[x].Kehidupan ahli 3[x] menjadi huru-hara sebaik berpindah ke Art High School.Apakah yang terjadi?Apakah r...