Flashback~
????:kamu lahir anak kembar,krystal.
King Black:what kembar!*terkejut
Krystal:kembar!?Jadi merekalah prince dan princess darkness yang dikatakan dalam legenda.
????:ye mereka mempunyai tanda yang sama.
King Black:bunuh anak ni!*tegas
Queen Krystal:oppa kenape cakap macam tu.Ni anak oppakan!*marah
King Black:mereka harus dibunuh kalau tidak dunia akan musnah.
Queen Krystal:tak dunia takkan musnah saya akan didik mereka sebaik mungkin.
King Black:baiklah pilih salah sorang daripada mereka berdua!*tegas
Queen Krystal:oppa!*terkejut
King Black:pilih salah seorang esok kalau oppa balik tetap ade dua² oppa akan bunuh dua²!*menghilangkan diri
Queen Krystal:oppa!*menangis
????:Queen kita nak letak nama ape pada bayi ni?
Queen Krystal:bayi lelaki Jeon Jung Kook,kembar dia Park Dong Rim atau nama vampire darkness dia Princess Dyina.Mianhae Jung Kook ah.Omma terpaksa buat semua ni.Omma janji sebelum omma mati omma akan jumpakan kamu berdua.Mianhae.*menangisEnd Flashback~
Mingyu:kejam nya appa.
S.coups:kenapa kau kata appa aku yang bunuh omma kau?
Jung Kook:appa kau pun bersubahat.
Dong Rim:dah saeng nak tidur esok ade class.Annyeong oppa!*menghilangkan diri.5 Qalaxy~
????:Annyeonghaseyo Jeon Jung Kook imnida.I am Park Dong Rim twince.*tunduk 90° darjah
Yuri:Park Dong Rim twince!?*terkejut
Jung Kook:nae
Shin Soo:Dong Rim ah kenape tak bagitahu yang kau ade twince
Dong Rim:saja.Hyuna berjalan menuju kearah Dong Rim lalu meletakkan sehelai kertas.Dia membukanya.
Jumpa Kat Atas Bumbung Lepas Rehat.Jangan bawa kawan² kau!!
HyunaJung Kook memandang Dong Rim pelik.
Kring Kring~
Dong Rim berjalan kearah pintu bumbung.Sebaik dia melepasi pintu perutnya ditikam sesuatu.Dia terkejut sebaik melihat dia ditikam dengan pisau silver.
Dong Rim:k..kenape?*jatuh terduduk
Hyuna:kau dah rampas S.coups dan Mingyu dari aku!Kau ingat aku akan biarkan kau bahagia.
Dong Rim:o...oppa!S...sampai h...hati k...kau.Tiba² muncul beberapa orang namja.Jung Kook dan Mingyu menerpa kearah Dong Rim.
Mingyu:my dongsaeng what happen to you?*menangis
Jung Kook:berani betul kau!!*tampar Hyuna
Dong Rim:S.coups...
Mingyu:Saeng nak cakap dengan S.coups ke kejap!*menangis
S.coups:Jangan tinggalkan aku.Saranghae Park Dong Rim.*menangis
Dong Rim:n....nado s...saranghae!*sebelum menutup mata
Jung Kook:saeng ah jangan tinggalkan oppa.
Mingyu:Rim ah!
Rae Kyung:Rim jangan tinggalkan aku.*menangisJung Kook merenung tajam kearah Hyuna.Warna matanya terus berubah kepada warna hitam.Hyuna ketakutan melihat mata Jung Kook.
Hyuna:aaaa.Sakit!!*jerit
Duri bunga Ros menusuk kebadan Hyuna
Jung Kook:dalam duri tu ade racun jadi selamat tinggal.Tu balasan sebab bunuh adik aku!!Kau belum kenal sape aku.
Mingyu:Gyu bertenang!*cemas
Jung Kook:i dont care.Dia kena mati.Hyuna terus jatuh badannya dipenuhi darah.Jung Kook memandang semula adiknya.
Jung Kook:Saranghae my saeng.Oppa sayang Saeng.
S.coups:i love her because she is different.~The End~
Mianhae kalau tak best or typo ni ff kali kedua buat.Yang ff pertama tu tak boleh nak sambung sebab idea semua terbang entah kemana.Vote please.
YOU ARE READING
She Is Different
FanfictionPark Dong Rim,seorang yeoja yang dingin.Dia mempunyai dua orang rakannya iaitu Park Rae Kyung dan Shin Soo Ki.Kumpulan mereka dinamakan 3[x].Kehidupan ahli 3[x] menjadi huru-hara sebaik berpindah ke Art High School.Apakah yang terjadi?Apakah r...