PART 13

432 22 1
                                    

Vampire Meeting Room~

Mingyu:kenape Rim suruh Sungkyu ubatkan budak tu semula?
Dong Rim:dia tak boleh mati.
Baekhyun:ouh sakitnya!*pegang kepala
Suho:kau kenape Baek?*cemas
Dong Rim:nampaknya kau dah dapat ramalan tu!*sinis
Rae Kyung:ramalan ape?
Kai:akan ade perang antara vampire dan werewolf.
Dong Rim:kau tahu rupanya.*sinis
Vernon:kenape ade perang?
Dong Rim:werewolf king nak dapatkan pure blood untuk jadi kuat dan tak ade yang dapat melawannya.
Rae Kyung:sape pure blood tu?

Dong Rim hanya senyap tak terkutik.Mingyu memandang Dong Rim pelik.

Mingyu:Rim ade rahsiakan sesuatu?
Dong Rim:nothing
D.o:so sape pure blood tu?
Kai:Dong Rim tahu aku tak tahu.
Mingyu:Rim?
Dong Rim:bila tiba masanya Rim akan bagitahu.
Kai:it up to you aku tak nak masuk campur.
Dong Rim:one more thing.
Sungkyu:what.
Dong Rim:oppa rasa oppa selamat ke kalau tinggal dengan anak king vampire red lepas dia tahu identiti oppa?
Mingyu:memanglah tak selamat tapi nak buat macam mane.
Dong Rim:diam kejap.*sambil memerhati sekeliling sebelum tersenyum sinis
Mingyu:wae?
Dong Rim:keluar sekarang Park Minhyuk!!Berani betul kau curi dengar!!*bengang

Perlahan² muncul seorang namja didepan Dong Rim.Dong Rim tersenyum sinis.

Dong Rim:berani betul kau curi dengar ye!*marah
Rocky:Mianhae Princess Park,i just want to hear you plan.
Mingyu:kau sape?
Rocky:mianhae i not intro myself yet.My name is Park Minhyuk Vampire Black and Red.Hai Princess Park,Prince Mingyu.
Dong Rim:kenape kau datang sini?Jangan cakap arahan King Black and Red!
Rocky:the anwers is at you.Dont ask me i dont know.
Mingyu:wait macam mane kau boleh jadi black and red vampire.
Kai:her mother is black vampire while her father is red vampire.
All kecuali kai,dong Rim and Rocky:oh
Dong Rim:so what bring you here?
Rocky:you know right you must marry prince red vampire.
Dong Rim:yes i know that.So ape kena mengena?
Rocky:majlis kahwin kau akan diadakan apabila bulan penuh.
Dong Rim:tak aku tak boleh!
Rocky:why?
Kai:perang tu!Tinggal beberape hari lagi.Kita kena cari the girl who has pure blood!
????:tak korang tak perlu cari!Dia ade diantara korang.
Rocky:what do you means wolf boy?
Show Nu:Pure Blood yang korang cari ade diantara korang.Dan kami perlukan pertolongan dari pure blood tu.
Kai:takkanlah Princess Park!*terkejut.

Dong Rim tersenyum sinis.Dalam mata nya penuh perasaan benci.Warna matanya berubah hitam.

Rocky:the sins eyes!*terkejut

Semua disitu terkejut melihat mata Dong Rim.

Rocky:It that you Princess Dyina?The dark Princess?
Dong Rim:tak Princess Dyina dah mati.Sorry Monsta X aku tak boleh tolong.Kalau aku tolong mungkin semua vampire and werewolf akan mati!
Mingyu:who Princess Dyina?
Kai:wait.yes i know that!Mendiang Queen Krystal is Queen of Darkness!If Queen Krystal dead it means his son or daughter will get her power.If Prince Mingyu dont have that power means Princess Park will get the power and Princess Park has a pure blood.Princess Park is Princess Dyina!
Rocky:Princess Dyina ade kuasa yang hebat.Dia perlu tidur selama 5 tahun untuk kumpulkan kuasanya.
WonHo:kau boleh Dyina.Kau pernah lawan dengan King Wolf dan King Wolf cedera parah.
Dong Rim:tu memang betul tapi just a true love boleh kalahkan dia.
I.M:ape maksud kau?
Dong Rim:only Princess Darkness and Prince Vampire can do that.I cant do that because my power tak cukup.
Rocky:you are Princess Darkness and Prince S.coups is Prince Vampire.
Dong Rim:yes that right but....
Mingyu:ape lagi.
Dong Rim:Show Nu kau tahukan.Kau sanggup korban nyawa kau untuk selamatkan dunia?
WonHo:korbankan nyawa?what do you means?
Kai:true love Princess Park is Prince S.coups but ia tak cukup.Ia perlukan darah Prince Werewolf untuk lakukannya.
Joo Heon:sape Prince werewolf?

Show Nu menunduk sebaik Joo Heon bertanya soalan yang menjerat dirinya.

Dong Rim:you ready Show Nu?*perlahan
Show Nu:i am prince werewolf.Kalau tu cara untuk selamatkan dunia aku akan lakukannya.
????:aku akan turut serta?
Suho:S.coups!
S.coups:lagipun kau tak boleh kalahkan diorang sendiri.
WonHo:tak ade cara lain ke Princess Dyina?
Dong Rim:ade.*menarik nafas
Mingyu:ape?*tak sabar
Dong Rim:Blood Princess Dyina!*perlahan
Mingyu:what!Oppa tak benarkan.
Dong Rim:you must choose me or Show Nu.If Show Nu dead sape akan jadi Ketua werewolf.
Rocky:you forget something Princess Dyina.Kalau kau mati macam mane Dunia Darkness?They are truth you.
Dong Rim:Prince Mingyu ade!
????:nobody will dead!*marah
Dong Rim&Mingyu:appa!!
All black vampire:tuanku.*menunduk
King Black:Rim tahu satu cara lagikan!?
Dong Rim:hurm
King Black:habis tu kenape nak korbankan nyawa?
Dong Rim:i want to meet omma!*perlahan
King Black:Rim fikir kalau rim mati semua masalah selesai.Ape yang omma akan fikir bila Rim sanggup korban kan nyawa untuk jumpa dia.
Dong Rim:Rim rindu omma.Appa tak rasa sebab appa tak ade waktu tu.Depan mata Rim omma dibunuh walaupun dah merayu berkali-kali.Sedangkan Rim langsung tak buat ape.You want to know who kill omma.King Red Vampire,Taecyeon kill omma in front of me.Rim merayu tapi dia tetap bunuh omma.I hate her.You dont know what i fell,i fell angry at that guys.He make me become The Princess Of Darkness!5 tahun Rim menghilang bukan ke London tapi sebaliknya.Jeon Jung Kook Prince of darkness paksa Rim jalankan tugas yang selama ni omma lakukan.Rim langsung tak dibenarkan lari dari situ.Every morning i wake up first i must do is walking around and mesti ade pengawal untuk pastikan Rim tak lari!Appa tak rasa ape yang Rim rasa!!*menangis
Mingyu:Rim!*peluk sambil menangis
S.coups:my appa kill your omma!?
????:it true.I am sorry.*perlahan
S.coups:appa!
King Red:i'm sorry Junho,mingyu and Park Dong Rim
Dong Rim:dah cukup sekarang kita bincang strategi untuk kalahkan King Werewolf.
King Black:Rim tahukan.
Dong Rim:yup,kita guna formula 17 pahlawan!*yakin
Rae Kyung:takkan lah formula tu mustahil.
Mingyu:kita mane pernah buat.
Suho&Dong Rim:kita boleh.*serentak
S.coups:macam mane?
Dong Rim:kita dah ade Princess Darkness,Prince Vampire,oppa ialah Vampire pelindung,Rae Perancang strategi,Kai tahu semua benda,D.o pahlawan merah,Chanyeol pembaca fikiran,Suho pengawal diraja,Baekhyun peramal masa depan,Lay pahlawan hitam,Tao pakar pedang and boleh baca pergerakan pihak lawan,Jeonghan pakar muslihat,Vernon pembaling tepat senjata silver,Dino penghenti masa,Hoahi kuasa Ais,Sungkyu putar masa,Hoya kuasa tanah dan Woohyun perlahan masa.So we can do it.
King Red:ape kuasa sebenar kamu Dong Rim?
Dong Rim:The Darkness Power.*sinis

Dalam matanya penuh kebencian.

King Black:malam ni berkumpul di Villa Krystal.
Dong Rim:Rim kena jumpa Jeon Jung Kook Prince Darkness!*sebelum menghilang
Mingyu:for what?

Semua hanya mampu mengeluh apabila Dong Rim menghilang.

Kenape Park Dong Rim mesti berjumpa Jeon Jung Kook,Prince of Darkness?

She  Is  DifferentWhere stories live. Discover now