Hoofdstuk 8

324 23 2
                                    

bella p.o.v

ik hoor chalie's hart kloppen en meteen voel ik de vlam in mijn keel branden, maar ik negeer het, ookal voel ik dat ik het liefst charlie in zijn nek wil bijten. ik zucht en sluit mijn ogen. 

'wat doe je hier pap?' vraag ik en kijk charlie niet aan terwijl ik naar jacob loop. hij slaat meteen zijn armen om me heen en ook als ik naast hem sta moet ik me inhouden om niet te bijten.

'bells, wat is er met je ogen?' vraagt hij verward en kijkt me aan. ik probeer me te verbergen achter mijn haar, want ik weet dat mijn ogen verschrikkelijk eng zijn, zo diep bloed rood. ik zucht opnieuw.

'pap, dit gaat jou niets aan dus ga alsjeblieft weg en kom niet meer terug' zeg ik met tranen in mijn ogen.

'maar, maar' stamelt charlie.

'nee, sorry ik kan je hier niet in betrekken dus kom me ook niet meer opzoeken' zeg ik nog steeds met tranen in mijn ogen en kijk hem niet aan.

'ik hou van je isabella als je dat maar weet' zegt charlie en komt op me af lopen voor een knuffel. ik haal heel diep adem en geef hem een snelle knuffel om dan meteen de kamer uit te stormen omdat ik anders bang ben om hem te bijten.

ik ren en ren steeds verder van charlie en jacob vandaan, de enige die van mij houden. ineens sta ik boven op de top van een berg en kijk uit over het mooie uitgestrekte landschap met een groot meer en prachtige bomen die ik kan zien ookal staan ze kilometers ver. ik laat een zucht ontsnappen en ik ga zitten met mijn benen over de rand van de bergtop. ik heb mijn eigen vader weg gestuurt denk ik en het liefst spring ik nu naar beneden, maar dat heeft geen zin omdat ik nu een vampier ben en ik ben verliefd op een weerwolf. wat zal ik zeggen het is een onmogelijke liefde misschien moet ik het maar uitmaken. bij die gedachte krimp ik meteen in elkaar maar misschien moet het gewoon.

----------------------------------------------------------

bij 7 stemmen ga ik verder 

xxx

Twilight: Bella en Jacob *On Hold*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu