Hoofdstuk 10

273 27 1
                                    

Bella p.o.v

ik loop langzaam en stil het huis van de cullens weer binnen en kijk de kamer rond. ineens zie ik edward op de bank zitten. ik zucht en wil naar mijn kamer lopen.

'bella wacht even' zegt edward en staat op van de bank. ik hou mijn hand omhoog om hem te laten stoppen met praten.

'nee edward, ik heb even geen zin in jou' zeg ik en wil weer weg lopen maar hij pakt mijn pols en houd mij weer tegen.

'bella?' vraagt hij en kijkt in mijn ogen.

'wat' zeg ik en kijk hem op mijn beurt boos aan.

'ik hou van je' zegt hij. mijn adem stokt in mijn keel en voel hoe hij een hand op mijn onderrug legt. hij kijkt me nog steeds aan.

'ehm.. edward' zeg ik een beetje ongemakkelijk.

'bella, ik hou van je' zegt hij weer en trekt me tegen hem aan. ik zie hoe zijn gezicht dichterbij komt. hij houd mijn blik vast en drukt ineens zijn lippen op de mijne.

mijn ogen verwijden zich en ik zet mijn hand op zijn borst. ik geef hem een duw maar het heeft geen zin en hij blijft me zoenen. ik zet weer mijn hand op zijn borst en geef hem nu een duw met al mijn krachten. ik zie hoe edward achter uit door de kamer vliegt tegen de de bank aan die om valt.

'ik ga' zeg ik snel en loop naar de kamer die ik aan gewezen kreeg en pak al mijn spullen in een kleine tas. ik ren weer naar beneden om weg te rennen maar als ik naar buiten ren word ik tegen gehouden door alice dit keer.

'bella blijf hier, je kunt niet overleven in de buiten wereld' zegt ze dramatisch. ik kijk haar aan maar ren dan langs haar heen het bos in.

-----------------------

sorry ik ben heeeeeeeeeeeel erg inspiratieloos

ik ga verder bij 12 stemmen

xxx

Twilight: Bella en Jacob *On Hold*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu