Hoofdstuk 14

207 16 2
                                    

Bella p.o.v

Ik kijk door het raam naar buiten en zie dat het al donker word. ik ga maar weer op de bank zitten en aai sarah over haar hoofdje. ze begint te kwispelen en gaat op mijn schoot liggen.

'hoe kan het dat jij met een levend wezen op je schoot kan zitten?' hoor ik ineens een stem achter me zeggen. ik laat niet zien dat ik me helemaal dood schrik en draai me om. mijn ogen worden groot als ik zie wie er in mijn woonkamer staat.

'leuk huisje' zegt jacob als hij naast me gaat zitten op de bank. ik glimlach.

'ja, ik heb het zelf ingericht' zeg ik terwijl ik sarah op de grond zet. ze loopt meteen naar jacob toe en blaft een paar keer tot jacob haar een aai geeft dan loopt ze naar haar bakje met hondenbrokken.

'hallo bella, lang niet meer gezien' zegt jake terwijl hij dichter tegen me aan gaat zitten. ik grinnik en kijk in jacobs bruine ogen.

'hoe heb je me gevonden?' vraag ik terwijl jake naar mijn oor toe leunt.

'je ruikt gewoon onweerstaanbaar' fluistert hij in mijn oor. ik lach en kijk even heel kort naar jake zijn lippen.

'dus je hebt even aan de grond geroken en je wist waar ik was?' zeg ik tegen zijn lippen aan.

'ja, ik heb een hele goede neus' zegt hij. ik voel zijn adem tegen mijn lippen.

'ik ben heel blij met je neus want nu kan ik je weer zien' zeg ik terwijl ik in zijn bruine ogen staar. ik zie dat hij grijnst.

'ja, ik heb dit al te lang niet meer kunnen doen' zegt hij voordat hij zijn lippen op die van mij drukt. mijn handen glijden naar zijn nek en ik trek hem zo dicht mogelijk tegen me aan. ik glimlach door onze zoen heen die steeds sneller gaat.

'WOEF' hoor ik sarah ineens blaffen. ik maak me los van jake en zucht als mijn voorhoofd tegen die van mij aan leunt.

'WOEF' ik grom en rol onder jake vandaan. ik pak sarah op en kijk in haar puppie oogjes.

'moest dat nou?' vraag ik en ik zet haar weer neer.

'wil je iets te eten?' vraag ik aan jake en loop naar de keuken waar ik een paar broodjes had liggen die ik voor sarah had gekocht. 

'ja graag' hoor ik vanuit de woonkamer. ik pak de broodjes op en neem ze mee naar de woonkamer.

'jake, wat gaan we nu eigenlijk doen. ik bedoel ik mag niet bij je zijn van je 'baas'' het woord baas druipt van sarcasme en ik plof naast jake neer op de bank. hij weet dat ik sam bedoel maar negeert mijn sarcasme.

'hij hoeft dit toch niet te weten?' zegt hij terwijl hij een broodje in één keer in zijn mond propt. ik grinnik.

'oke maar doe wel voorzichtig ik heb echt geen zin in edward' zeg ik als ik kijk hoe jake zijn tweede broodje ook al heeft weggewerkt.

'ja, ik zal oppassen' zegt hij en kijkt even naar het derde boordje voordat hij die ook in één keer in zijn mond stopt.

'ik vind dat wel, wat stiekem weg sluipen' zeg ik glimlachend.

'hmm... sinds wanneer probeer jij verleidelijk te zijn?' vraagt hij lachend terwijl hij een kus op mijn lippen drukt.

'sinds ik hier dagen en nachten alleen ben' zeg ik tegen zijn lippen en doe mijn ogen weer dicht als jake me weer kust. het enige wat ik kan denken is dat ik blij ben dat ik niet meer alleen ben. dan hoor ik een harde knal en vlieg de deur van de woonkamer open.

--------------------------------

tamtamtaaaaaaaam

dit was een beetje een raar stukje sorry daarvoor :P ik hoop dat jullie het leuk vonden stem en ik vind het vooral leuk als je reageert :D

dus de grote vraag van vandaag:

wie komt de woonkamer binnen stormen en verstoort het momentje tussen bella en jake??

ik probeer zosnel mogelijk weer te updaten

x

Twilight: Bella en Jacob *On Hold*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu