Jacob p.o.v
ik ren zo snel als ik kan en schiet langs quil en embry. ik zie hoe ik langzaam dichter bij Leah kom en porbeer ook langs haar te rennen maar ze ziet me aankomen.
Jake, jij zal mij nooit inhalen hoor ik in mijn hoofd en mijn ogen vernauwen zich.
en hoe weet jij dat zo zeker? stuur ik terug en lach in mezelf. ik laat mijn poten nog net iets sneller rennen en schiet langs Leah.
ik wist wel dat ik je kon inhalen zeg ik en grinnik in mijn hoofd. ik kijk achter om, had ik niet moeten doen want toen ik weer voor me keek rende ik tegen een boom aan en rende iedereen langs me.
ik krabbelde weer overeind en loop langzaam richting de plek waar we verzamelen want ik had geen zin meer om te rennen.
ik kijk de kring met wolven rond en kijk hoe Sam de kring in stap en voor mijn neus gaat staan.
Bella is weg is het enige wat hij zegt en richt zich tot iedereen.
we moeten haar gaan zoeken. ze is een gevaar voor de wereld omdat ze een new born is zegt Sam en hij loopt een rondje in de kring en kijkt iedereen even aan.
Jake, jij gaat samen met Seth naar de stad en vragen of mensen haar hebben gezien. hij vertelde aan iedereen wat we moesten doen en Seth kwam naast me staan.
kom Jake, dan gaan we naar huis zegt hij voorzichtig en begint te lopen.
ik loop met Seth door de stad opzoek naar Bella maar ze is nergens te vinden. we hebben in elk winkeltje geken en gevraagt of iemand haar gezien had maar het leverde niets op. ik loop nog één keer de stad rond wat niet heel lang duurt want het is hier klein. ik zie niets en ik loop terug naar Seth.
ik trek mijn shirt uit en stort neer op mijn bed. ik snap niet dat bella zomaar is weg is gegaan. ik staar naar het witte plafon en zucht. ik draai me op mijn zij en sluit mijn ogen.
Bella p.o.v
ik loop door de stad opzoek naar een makelaar uiteindelijk vind ik een heel klein makelaartje en stap naar binnen.
'Hallo mevrouw, waar kan ik u mee helpen?' vraagt de makelaar die achter een net bureau zit. ik hou mijn adem in om te voorkomen dat ik in zijn nek bijt.
ïk zou graag een huisje willen die een beetje afgelegen ligt' zeg ik voorzichtig en ga op de stoel zitten die de makelaar aanwijst.
'ik zal even voor u kijken' zegt hij en begint te typen op de computer. ik zie een frons vormen op zijn voorhoofd en hij draait de computer om.
'dit huis staat redelijk afgelegen in River Woods. het is hier best dichtbij maar toch afgelegen' zegt de makelaar en laat mij even naar de foto kijken.
'oke ik neem het' zeg ik en zie dat de makelaar verast kijkt.
'maar mevrouw, wilt u niet eerst even kijken?' vraagt hij voorzichtig en draait de computer weer naar zichzelf toe.
'nee, ik wil hem meteen kopen' zeg ik terwijl mijn gedult begint op te raken.
'oke is goed, ik zal even het contract uitprinten en dan krijgt u de sleutels meteen mee' zegt de man en ik hoor kort daarna de printer aanspringen.
ik stap uit mijn auto en ik kijk met grote ogen naar het schattige kleine huisje wat voor me staat. ik loop er langzaam naar toe en steek de sleutel in het sleutelgat en kijk mijn ogen uit in het huis.
ik zet mijn tas met spullen op mijn bed en loop door naar de woonkamer. het is nog helemaal leeg en de muren zijn lelijk wit maar ik zie zoveel mogelijkheden. ik loop weer terug naar de slaapkamer en pak mijn tas van het één persoonsbed en gooi hem op de harde houten vloer. het huis is nog zo leeg dat het eigenlijk best eng is. ik trek mijn joggingsbroek aan en trek mijn sportschoenen aan.
ik loop de voordeur uit en doe hem opslot met de sleutel. ik kijk om me heen en zie alleen maar bomen. ik begin te rennen en zigzag tussen de bomen door op zoek naar eten.
_____________________________________________________
het spijt me echt heel erg dat ik zooooo lang niet meer heb geschrijven! ik zal proberen om vanaf nu inieder geval elk weekend te uploaden.
xx maartje
JE LEEST
Twilight: Bella en Jacob *On Hold*
FanfictionWat als Bella niet voor Edward koos? Wat als ze voor Jacob koos en Renesmee nooit ter wereld kwam? worden ze gelukkig? of gaat het helemaal mis? dit boek gaat over Bella die voor Jacob kiest en niet voor Edward. Copyright © 2013 Just_Jenna_x | All R...