Bugün yıllardır hayalini kurduğum o an gelmişti.
Bundan 4 yıl önce lise için ailemden ayrılmıştım. Maalesef ki yurtta kalıyodum. Gün geçtikçe yurttan nefret etmeye başladım. Böle düşünen tek ben değildim lisede kardeşim gibi olan derya ile bu düşüncelerimiz sayesinde tanışmıştık.
Derya ile karar vermiştik aynı üniversiteyi yazıp aynı evde kalacaktık ve Sonunda yıllardır hazırlandığımız sınav gelip çatmıştı ve emeğimizin karşılığını alacağımızdan emindik.
Ve birkaç ay sonra sınav sonuçları açıklandı ve tam da istediğimiz gibi yakın puanlar almıştık.
Tek bir şey kalmıştı o da tercihlerimizdi ve aylar sonra tercih sonuçları açıklanmıştı. Allah bize emeğimizin karşılığını vermişti.
Evet artık Trabzon a Üniversitemizi görmeye gidebilirdik ayrıca evimizi tutacaktık. Derya ile heyecandan ölebilirdik.
Sonunda uçaktan inmiştik bu şehire neden aşık olduğumu bilmiyorum ama en sevdiğim renkleri bir arada bulandurmasındandı galiba....
Ve yarn Derya ile Trabzon a gidiyorduk yaz tatilinden beri beklediğimiz o gün geldi.
Sabah
İlk defa yatağıma kendimi bu kadar yabancı hisettim. Ama hayalimdeki şehire gidiyordum. Üzülmeme gerek yoktu. Bu düşünceler içindeyken annemin hadi uyan uçağı kaçıracaksın deyişiyle ayaklandım.
Annemin bana son kez hazırladığı kahvaltıyı yapmıştım.Beyaz pantolonumu üstüne asker yeşili tuniği mi giyip bordo şalımı taktım artık hazırdım...Babam çoktan taxi yi aramıştı. Hadi bakalım annem yine ağlamaya başladı acaba bütün anneler böyle mi?
Annemi zar zor ikna edip ağlamasını durdurmuştum. Taxi sonunda gelmişti yok sa uçağı kaçırabilirdim. Annemi babamı öpüp taxi ye bindim. Annem tabiki yine ağlamaya başladı. Az daha unutuyordum Derya ya ben havalanına gidiyorum die.
Ve Direk cevap geldi acaba bu kız telefonun başında mı bekliyor du her neyse "Mina hanım ben çoktan havalanındayım ve seni bekliyorum"
"Tamam" yazdım cevap olarak. Çok mu hızlı gelmiştik yok sa ben mi öle hissettim bilmiyorum. Taxi ücretini ödeyip valizimi alıp yürümeye başladım.Acaba bu Derya nerede diye düşünürken
Bana doğru değişik hareketler yapan derya yı farkettim. Uçağa biniş işlemlerini halledip uçağa doğru ilerledikAcaba oturacağım yeri nasıl bulacaktım. Derya ile biletlerimizi farklı zamanlarda aldığımız için oturacağımız yerler farklıydı. Tabiki benim zeki arkadaşım çoktan oturacağı yeri bulmuştu ben hala yerimi arıyordum.
Sanırım oturacağım yeri bulmuştum umarım doğru yere oturmuşumdur. Kulaklığı mı takıp müzik dinlemeye başladım.
Koltuğumun başında dikilen kimdi acaba diye başımı kaldırmamla yeşilin en güzel tonu ile karşı karşıya kaldım...
İlk bölüm uzun yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz. Yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Şarkısı
Jugendliteraturİlk başta kavga ederek tanıştığın biri Kalbinin şarkısı olabilir mi.? Kalbin Her seferinde onun için şarkılar besteleyebilir mi??!