Derya "Mina beni burda akşama kadar bekletmeyi mi düşünüyorsun?"
"Tabi sen olanları bilmiyorsun"dedim.
Tabiki merakına yenik düşen Derya direk koluma girerek "Hadi çabuk anlatmaya başla" dedi.
Bende olanları birbir anlattım. Bu olayları anlatırken dolmuşa binmiştik. Derya 'nın tepkisini merak ediyordum fakat çoktan
Tepki vermesi gerekirken yüzüme dönmüş ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu. Sonunda patlıyacaktı ama hadi hayırlısı...Derya "Ohaaaaaa" diye bağırdı. Bu kıza birinin dolmuşta olduğumuzu hatırlatması gerekiyor. Bu tepkisin üstğne ben bacağını cimcikledim.
Derya 'nın ağzından bir inleme çıktı. Demek istediğimi anlamıştı.Uzun bir sessizliğin ardından gideceğimiz yere varmıştık. Derya' nın da benim gibi denize aşık bir insan olduğunu biliyordum. Tabikisi ona en iyi gelecek şey de denizdi. Bu yüzden onu yaz tatilinde geldiğimiz ve Derya'nın da çok sevdiği bir yer olan sahile gelmiştik.
Cidden çok güzel bir yerdi. Genelde sevgililerin olduğu bir yer de olsa bizim gibi olan bir kaç arkadaş gurubuda vardı.
Fakat istisnalar kayde yi bozmazdı. 1 saatten beri burda sessizce
oturuyorduk.Derya 'ya dönerek hadi kalkalım daha ev için alışveriş
yapacağız diyerek harekete geçtik.
En yakında ki süpermarkete girerek alışverişe başladık. Tabiki herkes gibi bizde ilgi duyduğumuz alanlara yöneldik.Ben abur cuburların Derya ise temizlik malzemelerinin olduğu raflara yöneldik. Alışverişimizi bitirdikten
Sonra eve gitmek için bir taxi çevirdik.Eve ulaşmıştık taxi ücretini ödeyip poşetleri apartmanın önüne koyduk.
Sıkıntı şuy du ki bu poşetler asansörü olmayan bir eve nasıl çıkartılacağıydı.Derya ile tek tek poşetleri çıkartmaya başladık. 3.turumuzu yapıyorduk ki
Ege poşetlerin hepsini almış son merdineni çıkıyordu. Yardım etmek için elimi uzattım
"hepsini nasıl taşımayı planlıyorsun acaba en azından bir tanesini ver" dedim.
Tabiki ukela beyefendi "Ben taşırım" dedi.Derya "İsmini bilmiyorum ama cidden teşekkür ederiz."dedi
Ege"önemli değil." dedi
Derya "Sen bu apartmandamı oturuyorson??" diye sordu
Ben tırnaklarımı mı yiyordum?? Tırnaklarımı ağzımdan uzaklaştırmaya çalıştım. Tabiki kulağım Ege 'nin ne cevap vereceğiydi.
Ege "Evet sizin bir üst katta oturuyoruz" dedi.
"Allah' ım bu kadar da şans olmaz"dedim
Derya ve Ege 'nin gözleri bana döndü.
Ben bu cümleyi sesli mi söylemiştim.Durumu toparlamak için "Yani şey demek istiyorum..." diye bir şeyler geveledim
Ege"biz anladık zaten ne demek istediğini "diyerek merdivenleri çıkmaya başladı.
Bu şimdi trip mi atmıştı. Kendi kendime
Kime trip atacak diye düşünerek eve girdik.Aldığımız Ürünleri yerleştirdik. Bugün yemeği ben yapacaktım. Derya 'ya söx vermiştim evimize gittiğimiz de ilk yemeği ben yapacağım diye.
Acaba ne yemeği yapsam diye düşünürken. En sevdiğim yemek olan musakka ve pirinç Pilavı yapacaktım.
Bir bir yemekleri yaptıktan sonra börek yapma düşüncesiyle börek de yapmıştım.Erkek olsam tam evlenilecek kızdım diye düşünürken. Derya 'nın bana sarılmasıyla bu düşünceden kurtuldum.
Derya" Hadi sen otur ben hazırlarım masayı "dedi.
Aklımdan Ege' ye yanlış anladığını nasıl anlatabilirim diye düşünürken aklımda bir ampul parladı.
" Derya ben bir tabak hazırlayıp Ege 'lere götüreceğim sen de o sırada masayı hazırla"dedim
Elimde bir tabak börekle Ege' lerin olduğunu düşündüğüm kapının öbüne geldim.
Zili çalıp kapının açılmasını bekledim.Tam kafamı kaldırıp Ege diyecektim ki karşımda....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Şarkısı
Teen Fictionİlk başta kavga ederek tanıştığın biri Kalbinin şarkısı olabilir mi.? Kalbin Her seferinde onun için şarkılar besteleyebilir mi??!