Yeşilin En Güzel Tonu

36 4 0
                                    

Yeşilin en güzel tonu ile karşı karşıyaydım. Bu bana bir şeyler mi diyordu.

Kulaklığı mı çıkartmamla bu zamana kadar duymadığım hakaretlerle yüz yüze kaldım. Bu kendini ne zanediyordu acaba gözleri bu kadar güzel diyemi acaba bu havalar her neyse bana bunları diyemezdi.

"laflarına dikkat et sen kendini ne zanediyorsun da bana bu sözleri söylebilirsin. Yanlış yere oturmuş olabilirim ama sizin ne haddinine bana bu sözleri söylersin. "

Sinirden neler olduğunu farkedememiş olacağım ki uçağın kalkış ananonsunu duymadım.

Sonradan farketmemle birlikte doğru koltuğa oturdum. Yeşilin en güzel tonuyla yan yana yolculuk yapacaktım. Sinirden uyuya kalmıştım. Anons sesi ile neye uğradığımı şaşırdım böyle uyanma mı olurdu ki???

Kendi kendime konuşmamı farketmiş olacak ki adını bilmediğim Yeşilin en güzel tonu bana bakıyordu. Acaba hangi hakka hizmet bana böyle bakabilirdi.

Kavga çıkartmamak için bir şey söylemedim. Derya galiba beni unutmuştu diye düşünürken zeki arkadaşımın bana doğru geldiğini farkettim artık uçaktan inebilirdik. Derya nın koluna girip çıkışa doğru onu çekmeye başladım.

Arkadan "Özür Dilerim" diye bağırdı yeşilin en güzel tonu acaba ben mi yanlış duyuyorum diye arkama döndüğüm an doğru duyduğumu farkettim. Özrünü kabul etmeme gerek yoktu sonuçta daha karşılaşmıyacaktık. Diye düşünürken çoktan uçaktan inmiştik.

Uçaktan iner inmez derin bir ohh çekmiştim. Bu zamana kadar geçirdiğim en kötü yolculuktu ama sonuç olarak özür dilemişti. Bu düşünceler içinde kaybolurken

Derya nın "Minaaa" diye seslenişiyle
"efendim" dedim.

"Anlat bakalım Mina hanım arkandan sana özür dilerim diye bağıran o yakışıklı da kimdi? "

Acaba bu kız ne saçmalıyordu

" neresi yakışıklı onun ya alt tarafı gözleri
güzeldi" dedim. Ve her şeyi bir bir anlattım. Anlatmasam kurtulamayacğımı biliyordum.

Olayları Derya ya anlatırken evimize ulaşmıştık....

Yavaş yavaş olaylara girmeye çalışıyorum yorum yapmayı unutmayın sizi çok seviyorum ❤❤❤


Kalbimin ŞarkısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin