Tam karşımda Ege 'nin kız versiyonu vardı. Karşımda kızları kısakandıracak kadar güzel bir kız vardı.
Beline kadar uzan simsiyah saçları, bembeyaz teni kırmızı yanakları, yeşil gözleriyle büyüleyiciydi.
Bu düşünceler içinde kaybolurken ,
"Buyurun bir şey mi vardı? "dedi
" Galiba yanlış geldim kusura bakmayın. "dedim ve tam arkamı dönüp gidiyordum ki Ege'nin" Irmak kim gelmiş"demesi
ile doğru eve geldiğimi farkettim fakat bu kızda kimdi diye düşünürken iç sesim cevap verdi "kim olcak kesin sevgilisidir." ilk defa iç sesime katılıyordum.Ege bu sırada kapıya gelmiş adının Irmak olduğunu öğrendiğim kızın omzuna kolunu atmıştı.
Ege elimde ki tabağa bakarak "Mina bir şey mi vardı" dedi.
Elimdeki tabağı Ege'ye uzutarak " börek yapmıştım sana da getiriyim dedim ama
Rahatsız ettim sizi" diyerek
Merdivenlerden hızlıca inerek bizim kapı olduğundan emin olduğum kapıyı alacaklı gibi vurmaya başladım.Derya kapıyı yı açar açmaz "Mina istersen orada akşam yemeğini yeseydin" diyerek masaya geçtik.
"Derya Ege 'nin sevgilisi varmış "dedim.Derya" Mina saçmalama o öyle biri değil" dedi.
"Sen öyle zannet" dedikten sonra "Derya ben namaz kılıp yatıcam görüşürüz" dedikten sonra odama geçtim.Dediğim gibi namaz kılıp yatağıma yattım. Kafamı yastığa koyduktan sonra
Acaba Derya 'nın dediği gibi o kız Ege' nin sevgilisi olmayabilir niydi?
Ama sevgilisi değilse kızın Ege'nin evinde ne işi vardı ki!!!Ege'nin ağzından
Aklım da Mina 'nın akıl veremediğim hareketi vardı. Bana darılmış bir hali vardı. Sanki kötü bir şey yapmış gibiydim.
Irmak' ın "abi hadi gel masa hazır" deyişiyle televizyonun karşısından
kalkıp masaya oturdum.Yemeği Yedikten sonra odama geçtim.
Yatağa sırt üstü uzunıp Mina 'yı düşünmeye başladım bu kızda akıl veremediğim bir şey vardı. Uçakta ona söylediğim şeyler için çok pişmandım.
Özür dilemiştim ondan fakat özrümü kabul etmeden uçaktan inmişti. Çok kızmıştım ona.Sonra eve geldiğimde apartmanda merdivenden çıkarken ona çarpmıştım aklımdan bu kadar tesadüf olmaz diye düşünüyordum. İyi ki de çarpışmıştık bu sayede ismini öğrenmiştim.
Bu olayın üstünden 4 - 5 saat geçmeden bana börek getirmişti. Anlam veremediğim bir şekilde bana böreğin olduğu tabağı verip uzaklaşmıştı.
Sanki kötü bir şey yapmıştım.Bu düşünceler içindeyken uyuya kalmıştım.
Sabah
Mina'nın ağzından
Bu gün Üniversite de ilk günümdü çok heyecanlıydım. Elimi yüzümü yıkayıp ne giyeceğim düşüncesiyle dolabımın karşısına geçtim.
Mavi kot jeanimi üstüne yeşil tuniğimi giyip yeşilli pembeli eşarbımı takıp hazırlanmıştım. Cidden güzel olmuştum.
Odadan çıkıp kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa gittim. Canım arkadaşım çoktan kahvaltıyı hazırlamış çayı demliyordu.
Bu kızı neden bu kadar sevdiğimi gün geçtikçe daha iyi anlıyorum. Birlikte kahvaltı yapıp bulaşıkları yıkamıştık. Daha yeni yeni düzen kurduğumuz için bulaşık makinemiz yoktu bu yüzden elimizde yıkamıştık. Çantalarımızı alıp
Evden çıktık. Üniversite yakın olduğundan yürüme gidecektik.Bu arada Tarih Bölümü kazanmıştım Derya ise sınıf öğretmenliği.
Üniversitenin kapısına geldiğim an heyecandan ölebilirdim. Ve ilk adımımı attım...
Bölümler ilerledikçe konuya girmeye çalışıyorum. Lütfen Bölümü okuduktan sonra oylayın ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Şarkısı
Teen Fictionİlk başta kavga ederek tanıştığın biri Kalbinin şarkısı olabilir mi.? Kalbin Her seferinde onun için şarkılar besteleyebilir mi??!