Ve üniversiteye ilk adımımı attım . Üniversiteyi tam bilmiyordum ama
Önceden geldiğimiz için bölümümün olduğu binayı biliyordum.Benim dersimin başlamasına daha yarım saat vardı ama geç kalmak istemediğim için
Derya'ya "Derya ben geç kalmıyım derse gidiyorum bu arada ben dersten çıktıktan sonra sana mesaj atarım" dedimDerya "Tamam çıkışta görüşürüz " diyerek birbirimize sarılıp uzaklaştık.
Sınıfıma yaklaştıkça heyecanlanıyordum.
Sonunda kapıya gelmiştim. Daha dersin başlamasına epey bir zaman olduğu için
Kimsenin olmayacağını tahmin ederek kapıyı açtım.Tahmin ettiğim gibi kimse yoktu dersi rahat dinliyebileceğim bir yere geçtim.
Dersin başlamasına epey olduğu için kulaklığımi çıkartıp müzik dinlemeye başladım.
10 dakika sonra
Saate bakıp on dakikadır müzik dinlediğimi fark ettim. Ve hala dersin başlamasına 15 dk vardı kendi kendime
Kızarken kapının açıldığını ve Ege'nin geldiğini gördüm bu çocuk beni kesin takip ediyordu.-Ege '' Mina biraz konuşabilir miyiz? "
-" Sen benim burda olduğumu nerden biliyorsun beni mi takip ediyorsun?? "dedim.
-" Derse gelirken bina nın girşinde Derya 'yı gördüm seni sordum ona o da derse girdiğini söyledi bende senle konuşmak istediğim için geldim ama sen konuşmak istemiyorsun galiba "
-" Yok yani konuşmak istiyorumda merak ettim. Ne kadar uzun konuştun" dedim.
Ben son cümleyi sesli mi söylemiştim??!-"Dün akşam bana börek getirdiğinde bilmeden kötü bir şey mi yaptım. Sinirli bir şekilde gittin de?? " dedi.
Şimdi ne diyecektim ben seni kıskandım o yüzden de sinirlenip gittim mi?
Tabiki böle bir şey demiyecektim-" Sevgilinle seni rahatsız ettiğimi düşündüm ayrıca yemek yiyecektik o yüzden "
Ege bana şaşkın şaşkın bakarak
-" Ne sevgilisi neden bahsediyorsun sen"-"Dün akşam sana börek getirdiğim zaman elini omzuna attığın kız adı yanlış hatırlamıyorsam Irmak dı galiba. "
-" Sen yanlış anlamışsın o benim kız kardeşim o da bu Üniversitede okuyor senle aynı sınıfta o da bu sene başlıyor. Dedi.
Kendi kendime Derya doğru söylemiş
Bi de Ege'nin günahını almıştım. Bravo bana hayran kaldığım yeşil gözler bana
Dönerek-"Mina yanlış anlamazsan bugün dersin
Bittiğinde benimle sahile gelir misin?? "dedi.Normalde erkekler odun olurdu ama
-" Niye bir sıkıntın mı var "dedim
Cidden odundum.Ege haklı olarak " tamam gelmek istemiyorsan sıkıntı değil benim için. Sadece sana söylemem gereken bir şey vardı. "
Tabiki merakıma yenik düşerek
-" Tamam ben sana mesaj atarım. " dedim.Nasıl mesaj atacaktım numarası bende olmayan birine. Tabiki Ege 'nin numarası Derya' da vardı.
Ege'nin yüzünde bir gülümseme oluştu.
-" O zaman çıkışta görüşürüz. "
Diyerek uzaklaştı.Ben nasıl unutmuştum çıkışta Derya ile buluşacaktım. Derya 'yı arayıp ona durumu anlatıp hem de Ege' nin numarasını alacaktım. Çok mu zekiydim ne kendimi övmeme karşın
İç sesim " Sorma ne zeki "
Ne saçmalıyor bu iç sesim.Kendimle kavga etmem bittiği sırada
Hoca nın geldiğini farkettim. Ve ilk dersimiz başladı. Ege 'nin dediği gibi kardeşiyle yani" Irmak "la aynı sınıftaydık.Ben sınıfa girişini izlerken gelip yanıma oturdu. Elinini uzatıp" Ben Irmak tanışmıştık ama iyi olmamıştı. "
Bende elini uzatmasına cevap elimi uzattım.
Tanışmamızın ardından ders bitene kadar konuşmadık. Ve ders bitmişti.
Galiba bu zamana kadar olan en uzun bölüm ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Şarkısı
Teen Fictionİlk başta kavga ederek tanıştığın biri Kalbinin şarkısı olabilir mi.? Kalbin Her seferinde onun için şarkılar besteleyebilir mi??!