Telefon yang diperbuat daripada tali dan tin oleh Auni diletakkan disebelahnya . Jam sudah menunjukkan pukul 10 . Masa untuk tidur .
Satu lagi tin ada pada kakaknya . Mira ? Layan je lah karenah adiknya. Semenjak dua menjak ini , Mira sudah mula melembutkan hatinya .
" Auni ... " telefon pada Auni mengeluarkan bunyi . Auni menjeling ke arah kakaknya . Mana telefon lagi satu ?!
Almari ...
" Auni " Telefon itu berbunyi lagi
Auni hanya memerhatikan sahaja almari itu sehinggalah ...
Ada sesuatu makhluk yang keluar dari almari itu !
" Mama !!!! " Tiba-tiba Puan Fardianah datang memeluk Auni . Hari juga sudah terang .
Dalam pukul 8...?
" Auni ...Auni kenapa ? " Puan Fardianah menanya anak bongsunya itu .
" Au-Auni nampak ... Auni nampak ... " Auni tidak dapat menggambarkan benda apakah yang dilihatnya entah malam tadi , entah mimpi .
Apabila dilihat , tali telefonnya itu menuju ke dalam ....
Almari
-----------------------------------
Short up date again . Sorry . Saya ingatkan kene masuk skolah tu bulan ni jugak rupanya bulan depan . You don't know how frustated am I .
Bulan dua barang semua kene lengkap kat sekolah sementara ni . Habistu bila dah spend duit kat skolah sementara ni , nanti kene pindah and bayar lagi 5000+ ( 3000+ asrama 2000+ int. Exam )
Okay . Sorry . Stress sangat :v
And ! Jemputlah baca buku baru saya " Bad Girl Wanna be Loved " it's an english fanfiction .
See ya !
YOU ARE READING
AIR [ Hiatus ]
УжасыMira sekeluarga telah berpindah ke rumah baharu . Mira : Tolonglah , perkara such as hantu tu mana wujud . Amir : Mana kakak tau ? Auni : Semalam Auni nampak ...