OLIVE.
Reggel korán felkeltem és elmentem zuhanyozni. Eleanor még békésen szuszogott, olyan aranyos volt. A legrosszabb dolog amit utáltam az iskolában, az a közös fürdőszoba volt. Jó lenne ha minden szobához külön zuhany lenne, de ezek megvalósíthatatlan vágyak. Viszont minden tiszta volt a fürdőszobában, ami jó volt. Nem akartam ide kézfertőtlenítővel mászkálni, mint egy megrögzött idióta.
A fürdőszoba üres volt, ami meglepett. Bár így nyugodtan pakolhattam mindenfele. A meleg zuhany nagyon jól esett, szinte felfrissített. Miután végeztem zuhanyzással, megtöröltem magam a törülközőmbe, amit magamra is tekertem. Fogat is mostam, majd összepakoltam a cuccaimat és visszamentem a szobába.
Eleanor még mindig aludt, ezért halkan lépkedtem. Elpakoltam a cuccaimat, majd a szekrényből elővettem magamnak fehérneműt és ruhát. Sietősen felhúztam magamra a fekete színben pompázó fehérneműmet és reméltem, hogy Eleanor nem kelt fel. Majd egy szintén fekete térdzoknit és szoknyát vettem fel. Amibe egy sötét árnyalatú inget tűrtem be, melynek a gallérja csillogós kövekkel volt díszítve. Úgy imádom, hogy jó idő van és a szoknya felhúzása nem jár fázással. Elővettem a neszeszeremből egy kis tükröt és húztam magamnak egy tusvonalat a szemhéjamra. A hajamat újfent kivasaltam, majd behajlakkoztam, hogy a helyén maradjon. Nem sok sikerrel, egy kettő tincs kigöndörödött.
-Anyám, de jól nézel ki. -nyöszörgött Eleanor.
Felé pillantottam és nevetnem kellett az arckifejezésén. Enyhén álmos volt még.
-Nem kelsz fel?
-Még kicsit döglök, ma úgy se lesz még tanítás.
Felsóhajtottam. Ez igaz. Hiszen még hétvége volt, de holnap már jönnek a tanórák.
-De elmehetnénk valahova. -tette hozzá.
Rámosolyogtam.
-Hova?
-Nem tudom, megkérdezem Niallt.
Felült az ágyában, és az éjjeli szekrényén lévő telefonjáért nyúlt, majd pötyögni kezdett.
-Kivasalhatom a hajad? -kérdeztem.
-Persze! Én utálom magamnak vasalni. Imádlak, Niall sose vasalná ki nekem.
-Miért?
-Mert megégetné az ujját, kicsit szerencsétlen a szerelmem.
Kuncogtam, majd újra bedugtam a vasalót, mert kezdett lehűlni.
-Niall azt írja, mehetnénk moziba. -lerakta a telefonját, majd odajött hozzám.
-Tetszik az ötlet.
Elővettem egy fésűt, mire ő háttal fordult nekem. Kifésültem a haját, bár kicsit nyüszített mikor véletlenül meghúztam.
-Ne haragudj. -sóhajtottam.
-Semmi baj, reggel mindig ilyen.
Szépen lassan nekiálltam a haja vasalásának, neki valahogy sokkal könnyebben kezelhető volt a haja. Ennek köszönhetően egész hamar végeztünk.
-Köszönöm. -mosolygott.
Kihúztam a vasalót, a fésűt pedig az ágyamra dobtam.
-Alap. -viszonoztam a mosolyt. -Különben, lelkemre kötöttétek, hogy nyírjam fel a hajam. De te nem akarsz rózsaszín tincseket? Mármint, a stílusodhoz illene.
-Hát, nem lenne túl merész?
-Nem, oltári lenne!
-Akkor egy fodrászhoz megyünk, azt hiszem. -kuncogott.
KAMU SEDANG MEMBACA
Olive. (Harry Styles Fanfiction HU)
Fiksi Penggemar-Szeress. -sóhajtottam. Kérdőn pillantott rám, majd feszülten a hajába túrt. -Azt hogy kell? -Megtanítalak. (A történetben előfordulhatnak trágár szavak és +18-as jelenetek!)