OLIVE.
Másnap, mikor felkeltem, Eleanor még aludt. Egy gyors zuhany után, felébresztettem, mert kezdődtek az óráink. Hangos nyöszörgések ellenére, sikeresen megmozdult az ágyban. Haladás! Én viszont mindent tökéletesen és gyorsan összepakoltam. Első tanítási nap, nem akartam elszúrni.
-Milyen volt tegnap este? -kérdeztem a randira utalva.
Eközben pedig kerestem elő magamnak ruhát. A döntés pedig egy fekete csőfarmerra esett, aminek mind a két térdén volt egy szakadás, illetve egy piros kockás inget vettem fel hozzá.
-Jó volt, bár Niall szokás szerint megmutatta a szerencsétlenségének fénypontját! -kuncogott.
-Na, mesélj.
-Hát, elmentünk egy éterembe, nem egészen két utcányira innen. -beszélés közben felült az ágyon. -A hely nagyon tetszett, de mikor rendeltünk a pincértől, akkor Niall úgy viselkedett mint az első randevúnkon. Dadogott és alig tudta elmagyarázni mit is kér.
-Pedig ez aranyos! -gügyögtem.
-Itt nincs vége...
Erre zavartan néztem rá.
-Sikeresen leadta a rendelést, amit egész hamar kihoztak nekünk. Amint lerakták az asztalra... -itt már nem tudott visszafojtani egy mosolyt. -Niall, nos, tudod ő eléggé sokat tud enni. Megnyalta a szája szélét és örömében az asztalra csapott. Az asztal megrázkódott és az ő tányérjának a tartalma pedig egyenesen a nadrágján landolt! Szóval, mondanom sem kell, hogy nem ettünk sokat.
Hangosan felnevettem, amint elképzeltem a jelenetet.
-Meg is van a téma, amivel kötözködhetek vele! -csaptam össze a tenyeremet.
-Oké, oké! -vigyorgott.
Felkelt az ágyról és ő is nekiállt készülődni. Harryről még ráér erről mesélnem neki, valószínűleg majd órák után.
Mivel Eleanor kívülről tudta mi merre van, így nem keveredtünk el a kollégiumban. Bementünk a terembe, ahol volt az óránk. A leghátsó padokhoz ültünk és ahogy körbepillantottam, rájöttem, hogy sokkal több diák van itt mint képzeltem.
A tanár megjelent a táblánál és kezdetét vette az elsőéves irodalomóránk.
Ahogy a nap telt, kérdések sorakoztak fel bennem. Hol van Harry? Még volt egy óránk vissza, remélem már ott láthatom. Fogalmam sincs miért gondoltam ezt, de annyira érdekelt mi van vele. A professzor épphogy elkezdte az órát, belépett ő. Ó te jó ég! A lélegzetem elakadt és közel voltam a megfulladáshoz.
Eleanor mellettem hangosan kuncogott, mire csak morgás szerű hangot tudtam kiadni.
-Hmm, csak nem tetszik neked valaki? -húzta az agyam.
-N-nem. Ez az undor jele.
-Hazz! -felemelte a kezét és mutatta Harrynek, hogy jöjjön ide.
-Te teljesen hülye vagy? -szinte felsipítottam.
Eleanor jókedvűen kacagott, de nekem kicsit se volt szórakoztató ez. Na jó, talán egy kicsit. Mármint, akartam őt látni. Persze, tisztes távolságból. Meg érdekelt, hogy a tegnap este után, akar e velem beszélni.
-Szia, Eleanor. -köszön. -Livy.
Már megint Livy! Elolvadok itt. Miért csinálja ezt velem? Már csak azért is kérdem ezt, mert közvetlen mellettem foglalt helyet. Francba, hogy nem cseréltem helyet Eleanorral!
KAMU SEDANG MEMBACA
Olive. (Harry Styles Fanfiction HU)
Fiksi Penggemar-Szeress. -sóhajtottam. Kérdőn pillantott rám, majd feszülten a hajába túrt. -Azt hogy kell? -Megtanítalak. (A történetben előfordulhatnak trágár szavak és +18-as jelenetek!)