Merhaba inşallah hikayemi beyenmişsinizdir ve lütfen vote ve yorumları unutmayı. Bu bölüm çok çok iğreç . İkl güzel bir giriş olsun siye böyle bir şey yaptım. Diğer bölümlerle toparladım .
S-selin
N-Nazlı
Sa-Savaş
G-Güneş
A-Ali
E-Emre
H-Haluk
T-Tuğçe1.Bölüm
Selin;
İzmir'den taşınıyoruz.Bunun sebebi annemin evleneceği haluk abi hani şu oteller zinciri olan haluk mert oğlu varya işte o.Bizi İstanbul da güzel bir hayat bekliyordur diye düşünüyorum. Ve artık gelmiştik,çok yorulmuş-tum.Evdekilerle tanıştıktan sora haluk abiye odamın yerini sor-dum.
S-Haluk abi odamın yerini gös-tere bilirmisin?
H-Selincim Ali sana yardımcı olsun.
S-Ali kim ?
H-Benim oğlum.
S-Ama şuan burada yok .
A-Ben geldim. Kim benden bahsediyor?
H-Oğlum hoş geldin. Selin yani kardeşin.
A-Merhaba Selin ben Ali .
S-Merhaba Ali tanıştığıma çok sevindim.
A-Hagi gel Selin.
H-Selincim biz Ali ile odanı dekore etmiştik , ama beyenmes-sen deyiştire bilirsin.
S-Sağol Haluk abi, hadi Ali.
A-Burası odan Selin.
S-Sağol Ali.
A-Tamam ozaman ben çıkıyorum birşeye ihtiyacın olirsa çekmecede numaram var ararsın
görüşürüz.
S-Görüşürüz herşey için teşekkürler Ali.Selin;
Ayyy neydi o öyle çocuk bana bir döndü o gözler neydi öyle maviş maviş yerim ben onu hem bana çok güzel davarandı ve artık ona " mavi " diyeceğim. Hem dekoru da süper oda yıkılıyor.Neyse hemen valizimi yerlestirdikden sonra hemen üstüme rahat bir şeyler giydim.Ve kendimi yatağa attım çünkü çok yorulmuştum.Tam uyuyacakken annem odaya girdi.
G-Selincim yerleştinmi ?
S-Evet annecim ama çok yoruldum biraz uyusam.
G-Tamam kızım sen dinlen.Ali; Ya bu , Selin ne kadar güzel kız çok iyi birisi onda farklı bir şey var diyerleri dibi deyil çok masum ve gözleri çok güzel kocaman ona artık " koca gözlü kız " diyeceğim.
Selin;
Uyandıktan sonra duş aldım ve üstüme siyah hafif kısa bir tulum ve kırmızı ayakabılarılımı giydim. Saçıma fön çektikten sonra hafif makyaj yaptım sonrada yemeğe indim.Herkez orada idi . Bende Ali 'nin karşısına oturdum yemek
boyunca bakıştık.Sonra da biraz hasta olduğumu söyledim , dinlenmek için yukarı çıktım.Ali;
Selin 'in hasta olduğunu duyunca endişelenip yukarı çıktım .Kapıyı
tıklattım ama ses gelmedi ve içeri girdim. Selin uyuyordu elimi anlına koydum ve anladım
Selin çok hastaydı ateşler içinde yatıyordu.Hemen mutfağa indim güzel yemek yapardım ve hemen Selin 'e çorba yaptım. Yanında bir tane ateş düşürücü koydum ve yukarı çıktım. Sonra Selin ' i uyandırdığımda Selin çok halsiz
di ve konuşamıyordu.Ve beni gördüğüne şaşırmış gibi boş boş
bakıyordu.Selin;
Ali napiyor burda ve ben niye bukadar kötü hissediyorum.
S-Ali napıyorsun burda ve ben çok kötüyüm.
A-Yemekte hastayım diyince merak ettim ve iyki merak edip gelmişim.Zaten bu yüzden halsizsin çok ateşin var.Bende bu yüzden sana çorba yaptım.
S-Nasıl yani bana çorbamı yaptın?
A-Evet ama şu an bunu düşünme
çorbanı iç.
S-Tamam.
A-Neyse sen biraz daha yat uyu sonra görüşürüz.
S-Ali ben uyuyana kadar burda kalsan gitmesen?
A-Tamam hadi uyu bakalım.Ali;Selin uyumuştu ben neyapıcam şimdi onu burada bırakıp gitmek hiç içimden gel-miyordu en iyisi Güneş hanıma sorayım o izin verirse bu gece burda yani Selin ' in yanında kalayım.Ben tam kapıdan çıkarken Güneş hanım geldi.
A-Güneş hanım bende tam size geliyordum.
G- Buyur Alicim.Hem sen Selin 'in yanında ne yapıyorsun?
A-Bende bunun için gelecektim Selin biraz hastada masada hastayım deyince merak ettim.Ve geldiğimde çok hastaydı ve ateşi vardı. Ona çorba yaptım biraz içti ve şimdi uyuyor.Ve sizde orgunsunuzdur uzun yoldan geldiniz.Benim de zaten onu bu halde bırakıp gitmek içime sinmedi sizin için bi sakıncası yoksa bu gece onunla kalayım.
G-Alicim çok düsüncelisin sağol.
A-Tamam ozaman gözünüz arkada kalmasın size iyi geceler.Ali;
Bu gece uyumadan sadece onu izleyecektim ama neden...1. Bölüm kısa olmuş olabilir ama 2. Bölüm için bekletmiycem bu hafta için de yazarım ve şimdiden hepinzin yeni yılı kutlu olsun .
Bu bölümü beyenmemiş olabilirsiniz ama diyer bölümlere göz atmadan çıkmayın ve yorumları unutmayın.:-):-) iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerin Aşkı
RomanceGüzel bir arkadaşlıkla başlayıp tutkulu bir aşka dönüşen hikaye. Bir birlerine okadar güzel bakıyorlardıki gözleri onları büyük bir aşka götürdü. Onların aşkı mutlu son veya mutsuz son ile değil mutlu sonsuz olucak.