2.Bölüm
Ama neden...gercekten neden ben selin'e neden bukar çok ilgi duyuyorum.Selin diyer kızlar gibi deyil belkide bu yüzden ona ilgi duyuyorumdur neyse biraz yatıp dinleneyim. Ve bunu sonra düşünmeliyim. Sabah olmuştu Selin'in öksürük sesi ile uyandım.
Ateşi düşmüştü , hemen mutfağa
indim ve güzel bir tepsiye iki kişilik güzel bir kahvaltı hazırladım. Yukarı çıktığımda
Selin uyanmış yatağında oturuyordu. Beni görünce şaşırdı
S- Ali seni ne işin var bu saate (08:30)?
A- Sana kahvaltı hazırladım ayrıca ben gecedenberi burdayım sen uyurken kahvaltı
hazırlamak için mutfağa inmiştim.
S- Ali sen bana niye bu kadar ilgi duyuyorsun?
A- Bende kedime aynı soruyu sordum ama daha kendime bile cevap veremedim ama boş ver şu
an bunu sırası deyil , kahvaltını yap sonra ikimiz dışarı çıkar konuşuruz.
S- Tamam. Bu arada çok acıkmışım kahvaltı müthiş, ellerine sağlık.
A- keyfin yerine gelmiş anlşılan iyileşmişsin.
S- Evet iyileştim .Seni sayende mavi teşekkür ederim.
A- önemli değil .Ben çıkayım artık sende biraz daha uyu .
S- Ali ben artık uyumaktan sıkıldım beni dışarı çıkarsanyeni arkadaşlar edinsem.
A- Tamam ozaman ben seni aşağıda bekliyorum. Zaten seninle konuşmak istiyordum.
S-Tamam geliyorum.
Selin;
Ali çok düşünceli bir çocuk bütün gece başımda beklemiş .Ama hemen hazırlanmam lazım daha fazla bekletmeyeyim. Üzerime bordo pantolun, siyah gömlek deri ceket ve bot giyerek saçıma dağınık topuz ve hafif makyaj yaptım. Anneme görünüp izin aldım. Ali beni arabada bekliyormuş hemen yanına bindim .
S-Ee mavi nereye gidiyoruz?
A-Söylediğim gibi bir az konuşmak istiyorum. Bildiğim sakin ve manzaralı bi yer var.
S- Tamam mavi.
Ali;
Gelmiştik ve Selin'e güzel bir itirafta bulunacaktım.
A- Geldik.
S- Ali burası çok güzel.
A-Beğenmene çok sevindim. Neyse ben konuya gireyim.
S- Tamam.
A-Selin hani bana bir soru sormuştunya , hatırladın mı?
S-Evet
A-ben o soruya cevap vermek istiyorum. Nasıl desem içimde sana olan büyük bir ilgi var seni görmeden yapamıyorum olmuyor yani ben seninle dost olmak istiyorum böyle herseyi anlatalım aynı evdeyiz kardeştende öte olalım.
Selin;
Ali bi an aşkını falan ilan edecek zannettim neyse bu durum beni çok mutlu etti ve Aliye sıkıca sarıldım.
A-yani biz dostmuyuz artık.
S-Evet mavi.
A- Ozaman seni arkadaşlarımla tanıştırmaya götürüyorum.
S-Tamam.
A -Geldik yanlız çok kalmayalim
çünkü babam bizi 19.00 da yemeğe bekliyor .
S- Tamam ozaman girelim.
Ali;
İçeriye girdiğimizde sıcacık bir ortam vardı. Selin'i Emre Tuğçeyle tanıştırdım.Biz maç izledik onlarda sohbet etti. Selin le beraber yemeğe gittik.
H-hoş geldiniz oğlum.
A-Hoş bulduk baba.
Selin;
Güzel bir yemeğin ardından uzun bir sohbet geçti. Yarın akşamki yıl başı partisi konuşuldu . Saat geç olunca ev gittik. Herkeze iyi geceler dedikten sonra odama gittim ve yattım çünkü yarın büyük gündü.
Sabah olmuştu ve saat 08.30 du hemen kalkıp duş aldım. Ve üstüme kırmızı düz tuniğimi altına deri taytımi giyip saçımı toplayım hafif makyaj yaptım sonrada Alinin odasına gittim.Ali; Selin'in kapıyı kıracakmış gibi açma sesiyle uykumdan irkildim.
A- Selin noluyor?
S-Korkuttumu mavi?
A-Yani öyle pat diye girince korktum.
S-Özür dilerim.
A-Önemli değil de senim bu saatte ne işin var?
S- Bu gün yıl başı ya ondan hazırlan diye.
A-Ayy Selin ben sizmiyim 10 saatte hazırlanayım.
S-Doğru ali.
Selin;
Kapıyı çarparak çıktım .Ali beni bu sözü ile çok kırmıştı adeta laf sokmuştu.
Ali;
Selin şimdi niye böyle yaptı ki neyse kalktım artık duş alayım.
Selin;
Ali'nin odasından çıkıp kahvaltıya indim. Ali hariç herkez oradaydı. Yüzüme küçük bir gülümseme takıp "günaydın" dedim. Masadakilerde günaydın deyip gülümsediler. Kahvaltımı tam bitirip kalkıyordum ki Ali kahvaltıya geldi.
H-Günaydın oğlum.
A-Günaydın baba.
S-herkese afiyet olsun Nazlı biraz sonra parti kıyafetleri gelicek gelirsin .
N-Tamam Selin.
Selin ;
Ben odaya çıktıktan sonra kıyafetler geldi 10 dk sonra Nazlıda geldi. Kıyafetleri denedik ve seçtim siyahlı beyazlı arkası uzun önü kısa bir elbise giydim ayakkabı olarak siyah bir ayakkabı ve hafif dalgalı saçlar ve son olarak güzel bir makyaj vee hazırım.
Tamam odadan çıkıyordum Ali geldi.
A-Selin naber.
S-İyi Ali napıyım 10 saattir hazırlanıyorum.
A-Selin özür dilerim.Biz dostuz affet beni.
S-Tamam affettim.
A-Ozaman kavalyen benim .
S-Malesef Emreye söz verdim.
A-Tamam görüşürüz.
Selin ;
Emre geldi ve partiye gittik.
Tam içeriye girdik birde ne göriyim Ali bir kızla... Aliden bunu beklemezdim beni bu gün çok hayal kırıklığına uğrattı biz dost falan olamayız.Bu bölüm kısa oldu sınavlar olduğu için ama telafi edicem iyi okumalarr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerin Aşkı
RomanceGüzel bir arkadaşlıkla başlayıp tutkulu bir aşka dönüşen hikaye. Bir birlerine okadar güzel bakıyorlardıki gözleri onları büyük bir aşka götürdü. Onların aşkı mutlu son veya mutsuz son ile değil mutlu sonsuz olucak.