Selin ;
Aliye inanamıyorum herkesin içinde bir kızla öpüşüyor.S-Emre Ali ne yapıyor öyle!
E-Selin gerçekten ben de anlamadım.
S-Ya bu çocuk salak falan mı? Yoksa herkesin içinde niye böyle yapsın.
E- Selin sen niye buladar çok kızdın Ali ile aranızda bir şey mi var?
S-Hayır yok ama biz çok iyi dost olacaktık bunu dün söyledi ama daha ilk günden sırtımdan bıçakla dı beni.
E-Bilmiyorum benim tanıdığım Ali bu deyil.
S-Emre beni buradan götür yeni yıla böyle girmek istemiyorum.
E-Tamam bizim tayfanın yanına gidelim.
S-Ya da sen git zaten geceni maaf ettim ben burda kalıyım sen git.
E-Selin ne maaf etmesi gidelim hadi.
S-Tamam.
Ali;
Selinle Emre nereye gidiyor hem koşup durdurdum.
A-Nereye gençler.
S-Sana ne git, sevgilini avut bak
Seni arıyor yazıkkk.
E-Hadi Ali bekletme kızı.
A-Noldu lan sizen?
S-Ne mi oldu? Sen bana yalan söyledin o oldu Ali bey.
A-Selin ben seni denedim.
S-Ne?
A-Yani nasıl tepki vereceğini merak ettim ve böyle bir şey yatım.
S-Sen geri zekalı mısın illa oyun mu oynamanlazım gelip sora bilirsin ayrıca sarhoşsun defol git!
A-Selin affet.
S-Kaybettin Ali Mertoğlu. Hadi Emre.Ali;
Allah benim belamı versin kız haklı napıp edip Selin'i kendimden uzak tutmalıyım.Onu daha fazla üzemem ben ona layık değilim.Selin;
Aptal Ali geri zekalı ben den ona dost olmaz iki iyilik yaptı diye yüzverecektim ama Emre beni bu baş belasından kurtardı.
S-Emre çok teşekkür ederim sen olmasam çok kötü olurdum sağol
E-Selin ben bir şey yapmadım sadece seni içeriden çıkardım.
Aslında sana bisey söyliycem.
S-Tamam söyle.
E-Selin ben s-sana yani s-e-ni seviyorum seni gördüğüm günden beri aklımdan çıkmıyorsun sana aşık oldum.Selin;
Emrenin bu sözü söylemesi beni çok mutlu etti aslında Ali de dost olalım dedğinde de mutlu olmuştum ama bu farklıydı aşk tı hiç düşünmedim aramızdaki fesafe çok azdı nefeslerimizi hissede biliyorduk ve bende seni seviyorum dedim ve dudaklarına yapıştım sonra uzun bi süre böyle kaldık kendi benden ayırdı ve seni hiç üzmiycem seni çok seviyorum dedi ve sonra o beni öptü bu yıl başı kötü başlamıstı ama her kötü başlayan şey kötü biter diye birşey yokki elle tutuştuk ve arabadan indik Emre bana yıl başına yanlız girelim zaten 1 dk kaldı dedi.
S-Tamam sevgilim.
E-ne ne ne sen bana segilim mi dedin ?
S-Evet dedim bir daha diyim sev-gi-lim.
E-Canım.
S-10
E-9
S-8
E-7
S-6
E-5
S-4
E-3
S-2
E-1
Selin;
Geri sayım bittiğinde gözlerimize bakarak aynı anda mutlu yıllar sevgilim diye bağırdık ve sımsıkı sarıldık "seni seviyorum" "seni hiç bırakmayacağım" gibi şeyler söyledik ve uzunca bir süre öpüştük.O an zaman dursa hiç itiraz etmezdim.Ama bu mutlu anı annem bozdu ve eve çağırdı zaten bu bizim âdetimizdi yılbaşına girdiğimizde toplanırdık.Emreden beni eve bırakmasını rica ettim.Eve geldim herkesin yeni yılını kutladım ve odama çıktım tam üstümü deyiştirirken odaya Ali girdi.
S-Napıyorsun sen pis sapık.
A-Özür dilerim. Konuşalım mı?
S- Tamam ama bekle.
A-Bak Selin affet beni biliyorum çok aptalca bir şey yapdım zaten biz dost olamayız ben sana layık deyilim.
S- Evet sen bana layık deyilsin , şakamısın sen dalgamı geçiyorsun benimle. İlk başta dost olalım dedin tamam dedik sonra laf sokmalar bi havaya girmeler yok efendim ben seni denedim şimdi de gelmiş ben sana layık deyilim diyorsun.
A-Selin herşey için haklısın. Özür dilerim bir daha üzmiycem seni dostluk falan yok biz kardeşiz okey.
S-Bir daha bana bulaşmayacaksın tamam mı neyse çıkarmısın?
A-Tamam görüşürüz iyi geceler.
S-Ha bu arada artık yanlız deyilim bir sevgilim var.
A-Ne Selin kim o çocuk?
S-Sanane hep yanlız diye bana acıma diye söyledim.
A-Selin söyle.
S-Emre.
A-Ne?
S-Duydun işte Em-re.Hadi iyi gecelerAli;
Selin beni odadan çıkardı ve kapıyı suratıma çarptı ama ben daha hâla olayın şokundaydım.
Emre kelimesi hâla kulaklarımda çınlıyordu Selin Emreye güvenme o seni çok üzer eğer ondan ayrılırsan onun üzüntüsü seni üzer ama bana ne üzülürse üzülsün.Selin;
Ali gidince kendimi hemen yatağa attım güzel bir uykuya daldım. Sabah kalktığımda saat 08:20 idi hemen duş alıp üzerime siyah boğazlı kazağım siyah dar pantolunumu giydim saçıma üstten küçük bir örgü yapıp hafif makyaj yaptım. Hava soğuktu ve bu yüzden pembe açık renkli kabanımla siyah yarım incili şapkamı taktım ve Emreye süpriz yapmak için yanına gittim.Kapıyı açtım birde ne göriyim gözlerim fal taşı gibi açılmı Emreye bakıyordu...İyi okumalar canlar inş beyenmişsinizdir sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerin Aşkı
RomanceGüzel bir arkadaşlıkla başlayıp tutkulu bir aşka dönüşen hikaye. Bir birlerine okadar güzel bakıyorlardıki gözleri onları büyük bir aşka götürdü. Onların aşkı mutlu son veya mutsuz son ile değil mutlu sonsuz olucak.