Mucize olsun

36 2 0
                                    

12. Bölüm başlıyorr.

Hepinize iyi okumalar canlar sizi seviyorum hemde çok.

X... Ali bey komaya girdi !

1 ay sonra...

Selin ;

Ali hâlâ komadaydı. Her gün yanına gidiyodum konuşuyordum. Ama bana cevap vermiyordu . Hergün bir umutla gidiyorum. Ama hiç kimse onun uyanacağını söylemiyor söylemeyi bırak ummuyorlar. Bugün yine gitmek için hazırlanacağım.
Dolabımı açtım Ali nin en sevdiği gömleğimle pantolonunmu giydim. Ayakkabı çanta saç makyaj derken hazırım.

Hemen arabama binip hastahaneye gittim . Bu gün daha umutluydum . Çünkü doktorlar uyanırsa 1 aydan önce uyanmaz diyorlar. 1 ay dolduğu için çok heyecanlıyım çünkü bu gün Ali uyanacak benim bildiğim Ali Mertoğlu bana hesap sormadan ödeşmeden gitmezz gidemez.

Hastahaneye gidip Ali nin yattığı kata çıktım. Yine o yeşil hastahane kokan önlükleri giydim ve Ali nin yanına girdim.

S-Aliş aşkım ben geldim. Seni unutmadım yine geldim. Artık uyan. Seni çok özledim. Bana acı çektirmeni. Zaten şuan çektiriyorsun o bi ayrı konu. Bana sarılmanı , koca gözlüm demeni böyle aniden öpmeni çok özledim. Şimdi sen bana ben sana kızgınım affetmedim zaten affettirecek bir şey de yapmadın diyeceksin. Haklısın bir şey yapmadım ama ilk başta senin bir şey yapman gerek. Uyanmak ilk başta sen başlıycaksın sonra ben bitiricem ama mutlu sonla.

Ben yine tatlı tatlı konuşmamı yaparken 1 ay önceki gibi o lanet makinelerden ses çıkmaya başladı. Doktor ve hemşire geldi. Ve yine beni çıkardılar . Ben de hemen kendimi koridordaki sandalyelerin birine attım. Ve Ali orada can çekişirken ben de bizi , anılarımızı hatırladım.
(Videoyu izleyin)

Çok geçmenden hayalimi bozan doktorun sesi geldi.

X-Selin hanım.

S-Buyrun da siz benim adımı nerden biliyorsunuz ?

X-Ali bey sizi görmek istiyor.

S-Ne ! Nasıl yani uyandımı ?

X-Evet . Buarada sizi tebrik ederim . Umudunuzu kaybetmeyim onun yanında olduğunuz için.

S-Ayyy sağolun benim hemen Aliyi görmem lazım .

X-Buyrun .

Tam kapıyı açacaktım ama duraksadım. Ben şimdi Ali nin yüzüne nasıl bakacaktım. Bu düşüncelerimi attım. Dayanamayarak içeriye girdim.

A-Selin!

S-Ali! Nasılsın iyi misin ?

A-İdare eder. Sen ne yapıyorsun burada ?

S-Ali ben çok ama çok özür dilerim. O an şaşırdım. Ağzımdan çıkan kelimeleri duymadım .Ne söylediysem hiç düşünmeden söyledim. Biliyorum şuan bunu söylemek için çok geç . Ama o gün beni dinleseydin , seni durdura bilseydim bunların hiçbiri olmayacaktı. Ben yine özür dilerim bak beni affedersen senin yarım kalan işini tamamlanacağım hemde hastahaneden çıktığın an. Mavişim Alim affet beni seni çok üzdüm ama emin olki senin bu yatakta çektiğin acıdan fazla acı çektim. Seni çok seviyorum mavi.

A-Selin benim bu hâlde olmam umurumda bile değil . Sadece o gün bana verdiğin cevap. Eğer hatanı anladıysan niye affetmiyim ki. İlla bir şey yapıp canını yapmam mı gerek ? Hayır. Hem zaten sende söylüyorsun . Senden daha fazla acı çektim diye.
Bende seni çok seviyorum koca gözlüm.

S- Ne yani affedildim mi ?

A-Evettt. :-):-):-):-):-)

S-Ozaman ben sana yapacağım süprizi hazırlayayım ama bir kaç gün daha burada beraber kalacağız.

Gözlerin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin