13. Bölüm
Arkadaşlar bu bölümde sezon finali yapıcam ama iki hafta sürecek iki hafta sonra burdayım . Sizi özliyeceğim için iki hafta yaptım sizi seviyorum ♡♡♡♡♡.29.02.2016 da yeni bölüm gelicek yine haftada üç gün ♡♡
Duvarda kocaman ' seni seviyorum uzaydaki mavi gözlü çocuk ' yazıyordur.
A- Ama sen benden daha romantik çıktın.
S- Daha ne romantikikler varr Aliş !
A- Bende seni çok seviyorum koca gözlümm.
S-Hadi gel masaya gidelim.
Ali ve Selin masaya gider.Bir süre sonra Selin Ali nin lavaboya gidiyorum diyipte sahneye çıkışı gibi bir şey yapar.
S-Aşkım ben bi davetlilere bakıp geliyorum.
A-Çabuk gel özlerim !
S- Şapşal !
Selin gider . Ali nin yanına arkadaşları gelmiş sohbet ediyorlardır. Selin sahneye çıkar. Selin in sesi Aliye tanıdık gelir ve hemen sahneye göner. Selin konuşmaya başlar.
S- Merhaba değerli misafirlerim. Hepiniz hoş geldiniz. Burada bulunmanızın sebebi Alim in iyileşmesi . Şimdi herkesin içinde Ali den özür dileyeceğim. Çünkü Ali bana evlenme teklifi etti . Çok güzel bir şey. Ama ben bu teklifi kabul etmedim.
Selin in gözleri dolar.
Bu yüzden yani Ali benim yüzümden çok büyük bir kaza yaptı .
Selin bu sefer hüngür hüngür ağlıyordur.
O kadar büyük bir kaza yaptı ki komaya girdi.
Elinin tersiyle göz yaşlarını sildi.
Derin bir nefes aldı.Ama ben hiç umudumu kesmedim hep onu bekledim. Ve iyileşti geri geldi. Şimdi asıl önemli konu.
Selin yüzünde anlamsız bir gülümseme belirmiştir.
Ali ben senin teklifini kabul ediyorum ama hâlâ geçerliyse ama geçersizse sen benimkini kabul et.
Seli bir anda bağırır.
Aliiiiiiiiiiiiii seni çok seviyorum benimle evlenirmisiinnnnnn ?
Herkes evet evet diye bağırır.
Haluk ve Güneş şok olmuşlardır.A- Tabiki deeeee HAYIR ...
Herkesin yüzü düşer Selin hayal kırıklığına uğrar.
A- Tabiki de hayır desem yalan olurrrrr. Evettt seninnle evlenirim koca gözlümmm.
Selin Ali nin boynuna atlar.
Müzik çalmaya başlar. Tabikide bunu Selin ayarlamıştır . Dans etmeye başlarlar.S-Alii ben çok mutluyum. Hayatım da ilk defa hiç kimseyi düşünmedim. Kimin ne söyleyeceğini ne tepki vereceğini düşünmedim. Sadece ikimizi düşündüm.
A- Sevgilim biz şimdi evleniyormuyuz ?
S-Aliiiii aşkım sevgilim canım hayatım sen hâlâ şokta mısın ?
A-Ayyyy evet . Selin bana bir şeyler oluyo . Çok heyecanlıyım. Düşüp bayılıcam şimdi.
S-Sakin ol sevgilim.
A-Burdan gidelim ?
S-Nereye ? Hem misafirler bizim için burada . Olmaz yani.
A-Kaçırırım seni !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerin Aşkı
عاطفيةGüzel bir arkadaşlıkla başlayıp tutkulu bir aşka dönüşen hikaye. Bir birlerine okadar güzel bakıyorlardıki gözleri onları büyük bir aşka götürdü. Onların aşkı mutlu son veya mutsuz son ile değil mutlu sonsuz olucak.