Selin;
Emre çok güzel giyinmiş romatik bir kahvaltı hazırlamış ve beni gördüğüne sevinmemiş gibiydi.E-Selin senin burada ne işin var?
S-Birini mi bekliyordun gidiyimmi?
E-Yo hayır Selincim ben aslında seni çağırıp süpriz yapacaktım ama sen gelince şaşırdım.
S-sen erken davranmışsın bende sana kahvaltı hazırlamak için gelecektim sevgilim.
E-Ama sen kapıda kaldın geç içeri Selin.
S-Emre sen iyimisin bi soğuksun bu gün.
E-Yoo iyiyim hadi kahvaltıya oturalım bakalım beyenecek misin?
Ali;
Bütün gece uyumadım hep Selin düşündüm ben Selin i seviyorum ve gidip bunu ona söyliycem acaba odasındamıdır bu saatte uyanmaz zaten.Merdivenlerden indim kapıyı açtım Selin yoktu evin heryerine baktım ama yoktu Emre nin yanında olmalıydı Selin yapma Emre sana benden daha çok zarar verir.Hemen Emre'nin evine gidip Selin'i alamak için yola çıktım 15 dk sonra gelmiştim ve hemen kapıyı çaldım.A-Emree aç kapıyı Emreee!!
S-Emre ne oluyor ?
E- Bilmiyorum Selin.
A-...
E-Ne oluyor kardeşim.
A-Selin burada mı ?
S-Burdayım ne oldu?
A-Yürü gidiyoruz !
S-Ali bırak canımı acıtıyorsun!
E-Ali kız bırak diyor.
A-Emre karışma.
Selin;
Ali beni kolumdan sürkleyerek arabaya götürdü Aliyi hiç böyle görmemiştim bana çok kızgın bakıyordu .S-Ali noldu niye öyle bakıyorsun hep niye beni içerden çıkardın ne derdin var Ali benimle.
A-Selin Emreye güvenme şu an çok kötü bir yola giriyorsun yapma hen kendine hemde Emreye yapma Selin.
S-O ne demek Ali ben niye Emreye zarar vereyim biz birbirimizi çok seviyoruz.
A-Emre geçen yıl Tuğçe ile sevgiliydi ve ayrıldılar bu olaydan sonra Emre kırizlere girdi Tuğçeye yalvardı yakardı ama Tuğçe kabul etmedi ve Emre...
S-Ali dur gerisini söyleme lütfen.
A-Emre intahara kalkıştı.
S-Söyleme demiştim Ali beni üzmek hoşuna mı gidiyor.
A-Ağlama bak daha başlamadan çok üzüldün .
S-Sana inanmıyorum bunların hepsini beni kandırmak için yapıyorsun dimi.
A-Ben yalan söylüyorsam Tuğçe de mi yalan söyliycek onun yanına gidiyoruz ve bize herşeyi anlatacak okey.
S- Tamam .
Selin;
Tuğçelere gitmek istemiyordum çünkü ögreneceklerimle yüzleşmekten korkuyorum Emreyi kaybetmekten korkuyorum ben ona alışmışken onu bırakmak ağır geliy Ali ile yolda hiç konuşmadan gelmiştik Tuğçe kapıyı açtığında beni bu halde görünce şaşırdı.T-Selin tatlım ne bu hal?
S-Ali anlatsın.
A- Emre ile ayrıldı.
T-Nasıl siz sevgilimiydiniz?
S-Evettt.
T-Dur ağlama noldu?
S-Tuğçe Emre ile ayrıldığınızda Emre çok mu kötüleşti?
T-Selin bak...
S- Uzatma Evet mi hayırmı?
T-Evet.
A-Selin dur !
Ali ;
Selin hızla kapıyı çarpıp çıktı bende peşinden koşarak çıktım .A-Sakin ol koca gözlü kız.
S-Ne koca gözlü kızıya Emreyi bırakmam gerekiyor ben ne yapıcam Ali .
A-Bilmiyorum Selin.
S-Ben gidiyorum.
A-Nereye?
S-Sanane. Sakın peşimden gelme!
Selin;
Hemen bir taksiye atladım ve Emre nin evine gittim. Kapıdan çıkıyormuş.E-Selin!
S-Nereye ? Bu saatte. (21:00)
E-sana geliyordum merak ettim de. Ne bu hâlin?
S-Konuşmamızlazım.
E-Geç içeri.
S-Emre biz ayrılsak ne yaparsın?
E-Noldu ayrılcakmısın benden?
S-Hayı tabiki söyle.
E- öncelikle bu önemli bir konu.
S-Onu biliyorum anlat.
E- Ben bu işi ciddiye almıyorum Selin.
S-Ne!
E-Dur . Bak Selin geçen sene biz Tuğçeyle sevgiliydik ve Tuğçe beni terk etti. Ben yıprandım ve artık hiç bir ilişkiyi önemsemiyorum hayatıma bir sürü kadın girdi ama hepsini önemsemedim.
S-Allah senin belanı versin Emre senden nefret ediyorum beni kullanmışsın gerizekalı aptal mahluk.
E-Selin ama sen farklısın.
Selin;
Emre bana yaklaşıyordu galiba Ali haklıydı Emre delirmiş Emre bana yakınlaştı tam öpüyordu ki ona tokat atarak çıkıp gittim. Off ya gecenin bu saatinde nerden taksi bulacam. Hemen bir taksi durağını aradım ve 1 saat geçti hâlâ taksi bekliyordum eve bir kız geldi ve içime bir kurt düştü.
Eve geldim ve kendimi yatağa attım.
Gece yaşananlardan sonra hiç uyumamıştım saat 07:00 dı acaba o kız kimdimdi merakıma yenik düşüp Emre nin evine gittim bütün perdeler kapalıydı ama bir tanesi hariç içeriye baktığımda hayal kırıklığına uğramıstım kuru olan yanaklarım göz yaşlarımla ıslanıyordu Emre bana ihanet edemezdi o gördüklerim beni bitirdi ne mi yapıyordu kızı koltuğa atmış deliler gibi öpüşüyor du gittim kapıyı çaldım bornozla çıktı beni gördüğüne şaşırdı ama belli etmedi niye ağladığımı sordu yok bir şey dedim sonra beni öpmeye başladı onu itdirerek tokat attım içeri girdim.S-Beni bu yüzden terk ettindimi allah kahretsin Emre amacın neymiş anladım bir daha sakın ama sakın benim çevremde dolaşma dem kapıyı çarpıp çıktım.
Ali yi aradım ve gelmesini söyledim okadar çok ağlıyordum ki gözlerim patlayacak kadar şişmişdi bi süre sonra Ali geldi Selin diye bağırarak yanıma koştu okadar kötümüydüm ama o bağırıştan sonrasını hatırlamıyorum galiba bayılmıştım uyandığımda sahilde Ali nin omzunda yatıyordum.A-iyi misin koca gözlü kız.
S-Tııt deyilim Ali hiç iyi deyilim kendimi şu denize atmak istiyorum.
A-Sakin ol anlat bana ne oldu?
S- Dün Tuğçelerden çıkınca Emre nin yanına gittim bana senin anlattıklarını anlattı ve bana ilişkimizi ciddiye anlmıyoruz dedi o an yıkılmıştım zaten sonra çıkıp gittim ben taksi beklerken bir kız geldi aldırış etmeyip eve gittim sabah kalktığımda merakıma yenik düşüp Emre nin evine gittim. Bütün perdeler kapalıydı ama bir tanesi hariç camdan içeri baktım ve o an yıkılım kapıyı çaldım içeri girdim bir iki çift laf edip kapıyı çektim ve seni aradım gerisini hatırlamıyorum.
A-Ben geldiğimde bayılıp yere düştün.
S-Ali beni affede bilecek misin sana çok haksızlık yaptım.
A-Tabi ki de affedebilirim ama Selin sana birşey söylemem lazım.
S-Evet seni dinliyorum.
A-Ben sana...
Bölüm sonu umarım beyenmişsinizdir Bu bölümde biraz abardımmı ne 910 kelime
Yorumlarınızı bekliyorum. :-):-):-):-):-)♡♥♥♥♡♥♥♥♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerin Aşkı
RomanceGüzel bir arkadaşlıkla başlayıp tutkulu bir aşka dönüşen hikaye. Bir birlerine okadar güzel bakıyorlardıki gözleri onları büyük bir aşka götürdü. Onların aşkı mutlu son veya mutsuz son ile değil mutlu sonsuz olucak.