Gizli Aşk

52 5 3
                                    

5. Bölüm

Arkadaşlar bölümleri çok kısa sürede yazmaya çalışıyorum ama artık sınır koyucam 6. Bölüm  2  yorumdan sonra gelir.
İyi okumalar ♡♡♡:-):-):-)

A-Selin ben senden çok hoşlanıyorum üzülmene kıyamıyorum. Sana çok deyişik duygular hissediyorum sana gider daha çok bağlanıyorum.

S-Ali ben ne söyliyeceğimi bilmiyorum.

A-Selin hemen cevap vermek zorunda deyilsin.

S-Hayır zorundayım sana söylemek istediğim o kadar çok şey varki hangisinde başlayacağımı bilmiyorum.

A- sen bilirsin zorlamıyorum.

S-Evet bende sana karşı bir şeyler hissediyorum. Ama bu aşk mı bilmiyorum ama galiba bende seni seviyorum.
Yıl başı gecesi o kızla öpüşürken hayallerim yıkılmışıtı. Bana karşı birşeyler hissediyorsun sanıyordum ama yanılmışım.
Bana ilgi göstermen çok hoşuma gidiyor belkide bu sana aşık olmamı sağlamıştır belkide... Bana nasıl aşık oldun Aliş?

A-Eve iilk geldiğinde gözlerine kapılmıştım ve o koca gözlerinde bana da yer vardır diye düşündüm ama Emre benim sevgilim dediğin zaman çok korktum çünkü Emre nin sana zarar vereceğinden emindim. Aslında ilk başta dost olmak istedim çünkü seni yakından tanıyıp sana aşık olup olmadığımı kesinleştirecektim ama kısmet bu güneymiş.

S-Ali biz sevgilimi olduk ?

A-Evet.

S-Nasıl olcak ?

A-Çok güzel olucak. Seni hiç üzmiycem söz veriyorum.

S-Seni çok seviyorum
Maviş.

A-Ben de seni seviyorum.

Ali:
Selinle eve gittik ve odalarımıza dağıldık. Yemek saati gelmişti üstümü deyiştirip yemeğe indim Selin dahil herkes masadaydı.
Yerime geçip oturdum.

G- Selincim çok yorgun görünüyorsun.

S-Evet yorgunum annecim.

G- Hayırdır ?

S- Boşver

G- Alicim sen birşey biliyormusun ?

A- Şey yani y-yok birşey Güneş hanım.

G-Peki Alicim öyle diyorsan.

Selin;
Masadan kalkıp odama çıktım. Ve hemen kenimi yatağa attım.
Tam uykuya dalıyordum Ali geldi.

A-Uyudun mu koca gözlü kız ?

S- Evet uyuyacaktım Aliş.

A-Bana iyi geceler demek yokmu?

S-Olmaz mı ? İyi geceler maviş.

A- :-):-)

Selin; Ali saçlarıma o güzel öpücüklerinden kondurark odadan çıktı ben de uykuya daldım.
Sabah 08:30 da kalktım aslında hiç huyum deyildir ama Ali için kalktım. Hemen yukarı çıktım kapıyı açtığımda şok oldum. Ali nin sırtında koca koca yaralar vardı gözlerim doldu Ali hızla yüzünü bana döndü.

S-Ali noldu sana kim yaptı bunu?
A-Slin bak bunu sana açıklayamam boş ver.

S-Ali nasıl boş vereyim çok acıyormu ?

A-Acımıyor üzülme dayanamıyorum.

S- Tamam şimdi bunun sırası deyil ama bu konu burada kapanmadı.

A- Tamam ozaman niye geldin bakalım ?

S- Seni özlemiş olamazmıyım hem herkes uyanmadan kahvaltıya gidelim diye geldim.

Gözlerin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin