"Vitun kusipää. Sä ei, ei vittu" huudan poikaystävälleni Tomille.
"Hei, babe rauhassa." hän vastaa, yrittäen samalla halata minua.
"Et vittu koske muhun idiootti. Mä menetin kolme, KOLME vitun vuotta sun kanssa. Mä rakastin sua. Ja mitä kuulen, sä oot pettäny mua. Mun parhaan ystävän kanssa. Vittu yli vuoden ajan. VUODEN" huudan pojalle kyynelten valuessa kasvoilleni.
"Louis, me voidaan selvitä tästä" Tom jatkaa.
"Meitä ei enää oo. Pidä paska sormukses. Mä lähen täältä" heitän kihjasormukseni kohti Tomia ja alan pakkaan tavaroitani reppuun.
"Minne sä muka menisit? Tom kysyy.
"Vitut se sulle kuuluu." Huudan ja lähden kävelemään kohti ovea. Tunnen Tomin tarttuvan selästi kiinni ja kääntävän minut. Näen Tomin silmissä pelkkää vihaa. Ja seuraavaksi tunnen hänen lyövän minua. Kipu säteilee poskeani pitkin.
"Hyvästi kusipää" Huudan ja lyön oven Tomin naaman eteen.
Lähden juoksemaan, kyynelten valuessa poskilleni.Hetken juostuani pysähdyn hengittämään. Katson puhelintani, 15 viestiä ja 4 vastaamatonta puhelua. Kaikki Tomilta. Suutuspäissäni heitän puhelimeni mahaan.
"Ei vittu. Ei, voi vitun vitun VITTU" huudan. Rikoin puhelimeni. Minulla ei ole rahaa, eikä paikkaa jossa nukkua. Ja poskeeni sattuu aivan saatanasti.
"Hei, onko sulla kaikki hyvin?" kuulen
äänen takanani.
"No vittu näytääkö siltä" huudan. Käännyn katsomaan takanani olevaa henkilöä. Järkyttyneen oloinen, ehkä kakskymppinen hyvin pitkä mies, kiharoilla ja hyvin pitkällä takilla. Tajuttuani huutamiseni, nyyhkytän miehelle: "Tai siis, sori. Mä kuulin et mun kihjattu on pettäny mua, mun parhaan ystävän kanssa. Ja mä jätin sen. Oon rahaton. Ja rikoin mun puhelimen ja nyt mulla ei oo paikkaa mihin mennä yöks. Anteeks kun turhauduin."
"Ei se mitään, sanoitsä et sulla ei oo paikkaa yöks?" mies kysyy
"Joo"
"Tuu mun luo yöks" mies sanoo.
"Mut, mä en ees tunne sua. Sä voit olla joku kirvesmurhaaja"
"Moi, oon Harry Styles paikallinen kirvesmurhaaja. Hauska tavata" mies vastaa.
"Haha, tosi hauskaa. Oon Louis"
"No tuutko Louis?" Harry kysyy. Mietin päässäni hetken vaihtoehtoja. Jään joko kadulle varattomana tai menen juuri tapaamani miehen kanssa, hänen asunnolleen. Lämpimään.
"Joo, kyl mä tuun" vastaan.
"Okei seuraa mua." Harry tarttuu kädestäni ja alkaa vetämään minua kohti autoaan. Auton nähdessäni henkeni salpaantuu. Lamborghinin mattamusta Aventador.
"Wow" saan sanottua.
Harry hymyilee minulle. "No tuut sä kyytiin. Meillä on pieni ajomatka."Joo päätin alottaa uuden fictin. En löydä inspiä tohon toiseen. Mitä nyt tästä sanoisin, eh. Pääosin kirjotan Louisina. Larry ficti. Yritän olla aktiivinen tän kanssa.
But yeah, toivattavasti tykkäsitte.
YOU ARE READING
You're just a beautiful mistake. (finnish larry story)
Random"Tuu mun luo yöks" "Mut, mä en ees tunne sua. Sä voit olla joku kirvesmurhaaja" "Moi, oon Harry Styles paikallinen kirvesmurhaaja. Hauska tavata!" Louis eroaa pitkäaikaisen poikaystävänsä kanssa ja joutuu kadulle. Rahattomana. Ilman paikkaa jonne m...