Kiinalaista

1.7K 107 19
                                    

"Haluuks et tilaan jotain ruokaa. En jaksais kokata" kuule Harryn huutavan.

"Joo. Haluaisin kiinalaista" vastaan tuolle. Näen Harryn nyökkäävän ja aloittavan tilaamisen. Olen asunut Harryn luona jo viikon. Minulla on ollut ensimmäistä kertaa pitkään aikaan hauskaa. Nautin Harryn kanssa olemisesta. Mutta tiedän kaiken loppuvan pian. Ei Harry nyt minua jaksa.

"Moikka, mä lähen hakee ruokaa" Harry huutaa ja keskeyttää ajatukseni. Vilkutan hänelle.

**

"Lou herää." kuulen Harryn sanovan. Avaan silmäni ja näen tuon kasvot, melkeinpä kiinni minussa. Harry hymyilee. Hän on niin kaunis. Kaunis? Louis mitä?

"Hei." sanon tuolle.

**

"Apua mä oon ihan täynnä!" Huudahdan.

"Sama. Must tuntuu etten syö enää ikinä." Harry sanoo nauraen ja jatkaa: "Katottaks 'Mean Girls'? Se on tyyliin mun suosikki leffa."

"Joo." vastaan.

**

Harryn näkökulma

"Louis?" Kuiskaan pojalle. Huomaan kummiskin tuon nukkuvan. Katson pojan kasvonpiirteitä, ne ovat kauniit. Rakastan tuon silmiä, nenää, suuta, ripsiä. Rakastan Louisia. Rakastin häntä silloinkin, kun tuo kiusasi minua. Katson tuhisevaa poikaa. Hän on niin suloinen.

Lähden hakemaan peittoa Louisille. Läydettyäni peiton. Laitan sen pojan päälle. Pussaan poikaa otsaan ja kuiskaa tuon korvaan: "Hyvää yötä Louis."

En tiiä. Outo luku tai silleen. Mutta wow oon niiku melkein aktiivinen tän kanssa.

Toivottavasti piditte luvusta.

Luv u

K

You're just a beautiful mistake. (finnish larry story)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora