Mike 0/5

1.3K 113 12
                                    

Tällä tarinalla on yli 1000 luku kertaa. Wow. Kiitos kaikille jotka on lukenut ja votannu (en tiiä vieläkään miten toi kirjotetaan lol) Kiitos.

Louisin näkökulma.

"Harry. Mä en tiää mitä sanoo." kuiskaan tuon korvaan.

"Älä sano mitään. Riittää vaan kun oot tässä." Harry sanoo.

**

Harry lähti studiolle jo kauan aikaa sitten. Ennen tuon lähtöä, halasimme. Tunteja. Me vain olimme. Tunsin Harryn hengityksen niskassani ja tuon sydämen lyönit. Kaikki tuntui silloin, oikealta. Kuuluin tänne, Harryn luokse.

Hazzan näkökulma.

Istun studiomme pienessä keittiössä. Avaan puhelimeni ja huomaan neljä uutta viestiä:

Louis: Harry Harry Harry!!!

Louis: Tartten sun apuu.

Louis: omg pliis vastaa.

Louis: HARRY VASTAA :(!!1!1!1!

Minä: Apua, onko kaikki hyvin?

Louis: No mulla on KAUHEE nälkä. Enkä osaa kokata :(

Naurahdan. Kuinka suloista.

Minä: Jos tilaan sulle pizzan. Opetellaan viikonloppuna kokkaamaan.

Louis: OMG HARRY SÄ OOT PARAS. MÄ OON NIIN ILONEN. KIITOS.

Minä: Haha, ole hyvä.

"Harry mulla olis puhuttaa sulle." kuulen managerini Miken sanovan.

"No mitä?"

"Mä oon kuullut juttuu et oon hengannu jonkun miehen kanssa." tuo sanoo.

"Sitten."

"No tää ei käy päinsä. Fanit saa kuvan että oot homo. Ja se ei oo okei."

"Mutta mä oon homo. Ja mä oon rakastunut poikaan." vastaan tuolle turhautuneena.

"Kuules poika. Sä et saa olla homo. Joten valitse uras vai 'joku poika'" Tuo sanoo ja lähtee.

En jaksa kirjottaa tänne loppuun nyt mitään.

Luv u <3

K

You're just a beautiful mistake. (finnish larry story)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora