Tykkään susta

1.8K 117 6
                                    

Louisin näkökulma

"Ootko sä tosissas?" kysyn pojalta. Tuo nyökkää hymyillen.

"Ei helvetti. Kiitos Harry. Mä en tiiä mitä sanoisin."

"Mulla on vielä yks juttu. Sähän oot työtön?" Harry kysyy.

"K-kyllä."

"Haluisitsä tulla auttamaan mua, mun kiertueelle? Voisit pitää mulle seuraa, auttaa mua jossain jutuissa ja selasta."

"Mitä? Kyllä." sanon ja syöksyn halaamaan tuota.

"Harry sä oot oikeesti uskomaton ihminen. Kiitos. Kiitos niin paljon. Mä en ees ansaitse tätä." soperran.

"Louis. Sun ei tartte kiittää." Harry sanoo, kuiskaten korvaani:
"Sä ansaitset tän. Sä oot enemmän kuin uskomaton. Sä oot kaunis. Sisältä ja ulkoa."

Harry näkökulma

Tartun Louisia leuasta. Katson poikaa suoraan, tuon kauniisiin merensinisiin silmiin ja suutelen tuota. Pojan huulet maistuvat metsämansikoita ja keväältä. Pian Louis yhtyy suudelmaan. Tunnen tuon käden vaeltelevan hiuksissani.

Hetken kuluttua lopetamme. Katson poikaa. Hiukset aivan sekaisin. Huulet hieman turvonneet ja punaiset.

"Louis mä tykkään susta. Tosi paljon." sanon tuolle.

"Harry mäkin tykkään susta. Enemmän kuin paljon." Louis vastaa ja suutelee minua uudestaan.

Hei moi terve ihanat lukijat. Haluun taas kiittää teitä, kun ootte lukenut, votennu(?) ja kommentoinut. Kiitos siitä.

Anteeks kun tää(kin) luku on näin lyhyt, mutta tykkään tästä luvusta silleen semi paljon. Toivottavasti tekin tykkäätte.

Luv u <3

K

You're just a beautiful mistake. (finnish larry story)Where stories live. Discover now