Hän heräsi

1.3K 80 19
                                    

Katson sinua. Näytät niin pieneltä ja heikolta. Ammuskelusta on kulunut jo kolme päivää. Olen ollut luonasi sairaalassa koko sen ajan. Lääkärit ovat kertoneet miksi et herää, mutta en ole kuunnellut, en halua.
Kuulen koputuksen ovelta. Käännän päätäni ja huomaan ruskeat silmät.

"Louis, toin sulle ruokaa. Sun pitäis syödä." Liam, sairaanhoitaja joka veti minut pois Harryn luota sanoo.

"Mmh, ei oo nälkä."

Liamista ja minusta on tullut läheisiä. Voisin jopa kutsua Liamia ystäväkseni.

"Ja jätkä, sä haiset. Ja noin sun vaatteet."

Katson paitaani joka on Harryn veren tahrima.

"Tuu lähetään hakee sulle vaatteita. Mun vuoro just loppu."

**

On kulunut kolme päivää siitä kun Harrya ammuttiin. Harry ei ole vieläkään herännyt.

**

"Harry. Herää, mä pyydän." kuiskaan.

"Mä kaipaan sua niin paljon." sanon pojalle.
Katson pojan kauniita kasvoja. Tuo näyttää niin levolliselta. Yhtäkkiä tunnen puristuksen kädessäni.

"Mmh" Kuulen jonkun mumisevan.
"Louis? Missä mä oon?" poika kuiskaa vapisevalla äänellä.

Katson Harrya. Hän katsoo minua takaisin.
"Mitä on tapahtunut?" Harry kysyy.
"Sua ammuttiin." sanon, ja jatkan: "Mut mun pitää hakee hoitaja tai lääkäri."

Lähden kävelemään kohti Harryn huoneen ovea. Astun ulos käytävään ja näen Liamin.
Lähden juoksemaan häntä kohti.

"Liam. Liam! HARRY HERÄS!" huudan.

Liam kääntyy minua kohti. "Siis heräskö Harry?" Liam kysyy, näyttäen hieman järkyttyneeltä.
Nyökkään hymyillen.

**

Pääsemme lähtemään Harryn kanssa sairaalasta. Kun astumme ulos sairaalasta vastassamme on kymmeniä paparazzeja.
Paparazzit huutavat jotain minulle ja Harrylle, mutta tartun häntä kädestä ja yritin olla välittämättä.

"Mitä idiootteja" sanon autoon istuttuamme. Katson Harrya ja näen hänen irvistävän.
"Kulta onko sulla kaikki okei?" kysyn hätäisesti."
"Joo, mua vaan sattuu haavoihin." tuo vastaa hymyillen.

--

MOI! Niinkun en ees tiiä. Sori oikeesti kun en oo kirjottanu. Mut nyt yritän taas kirjottaa (hopefully).

Mutta kiitos kaikille jotka on lukenu tätä love you all !!

-K

(Ja hyvää larry-hug päivää)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 31, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You're just a beautiful mistake. (finnish larry story)Where stories live. Discover now