II
M-am trezit destul de emotionata din cauza primei zi de facultate. M-am indreptat lenesa spre baie si mi-am facut un dus. Mi-am infasurat un prosop mare si pufos in jurul corpului meu umed, urmand sa ma duc in fata dulapului sa vad cu ce ma voi imbraca azi. Mi-am luat o bluza mai larga, alba, blugii si balerinii, urmand ca, atunci cand ies, sa imi pun si geaca deoarece este destul de frig, fiind octombrie. Mi-am facut cateva clatite cu sirop de artar, preferatele mele!
Am luat un autobuz pana la scoala si acum injur traficul din Boston deoarece era blocaj de kilometrii. La prima statie am coborat ca sa pot alerga pana la facultate deoarece sigur voi intarzia daca nu as fi coborat. In plus, nu mai era mult pana ajungeam. Intr-un final am intrat in institutie. Prima ora era Logica. Scrie aici ca este sala 89. Ok... ar trebui sa fie la etajul 2, nu? Am urcat scarile grabita dar prima sala era aici 92. Deci e la etajul 1. La naiba! Nu vreau sa intarzii in prima zi. Am coborat si am alergat pana am dat de sala 89, care era in capatul holului. Am deschis usa, iar in clasa, din fericire, nu era nici un profesor. Am scapat de orice cearta de data asta. Singurele locuri libere erau in fata sau in spatele clasei. Am ales sa stau in prima banca. A intrat in clasa si profesorul imediat dupa mine iar eu mi-am scos caietul si am luat notite. Dupa ce ora s-a terminat m-am indreptat spre sala 12, unde aveam Franceza. Dupa aceasta ora, m-am indreptat spre cantina. Mi-am luat o sticla de apa si un mar. M-am pus la o masa, unde nu era nimeni. O persoana m-a atins si mi-a spus.
"Hei! Eu sunt Irina. Poti sa-mi spui Inna, Vrei sa stai cu mine si cu prietenii mei la masa? Ma gandeam ca ti-ar place." ma intreaba o fata cu ochii negrii si parul lafel de negru cu suvite turquoise.
"Da, ar fi super...eu sunt Becca, apropo." am zis eu iar Inna m-a prins de mana si s-a indreptat cu mine spre o masa unde era un grup de 6 persoane.
"Deci, Becca, ei sunt Caleb, Josh, Michael, iar aici, Amanda, Trish si Micky." mi-a spus Inna si mi-a facut loc langa ea pe banca.
"De la ce facultate esti?"m-a intrebat Trish. Era roscata si jur ca ochii ei erau mai rumosi decat oricare ochi verzi pe care i-am vazut. Cat as da sa am si eu ochii asa de frumosi...
"Aa..."m-am balbait eu. "La psihologie. Voi?"
Au inceput toti sa isi enumere facultatea. Doar Josh, Caleb si Inna urmau Psihologia.
"Si stai la caminul facultatii?"
"Nu..." am zis sec iar ceilalti au inteles mesajul meu de a nu-mi mai pune intrebari.
Ziua a trebut rapid, lafel si saptamana si eu nu am primit nici un apel de la SpiceGirl. Sunt niste neseriosi. Poate nu m-au primit ca nu am experienta...Dar cand am vorbit cu ei la telefon, inainte sa ajung aici au spus ca nu este nici o problema, ca tot ce voi invata o voi face la ei. Acum trebuie sa imi caut alt loc de munca. Orice, dar trebuie neaparat sa gasesc deoarece nu mai pot sta mult fara salariu. Oricum chiria de aici e mult mai mica decat o camera de la camin. Am iesit din casa si m-am indreptat spre un chiosc de unde mi-am cumparat un ziar cu anunturi. Am ajuns acasa si l-am deschis entuziasmata. Cu cat citeam mai mult, cu atat eram mai dezamagits ca nimic nu mi se potriveste: Angajez persoana care sa aiba grija de 7 caini ciobanesti, Caut femeie de serviciu, Angajes vanzatoare la patiserie, Caut dama de companie. Nu! In nici un caz. Am aruncat ziarul la gunoi. Doamne, nu ma gandeam ca o sa fie asa de greu. Nu mai puteam sa stau in casa asa ca am iesit sa ma plimb. Cand sa inchid usa blocului am vazut un anunt in care scria ca Angajez student (de preferabil fata) care sa aiba grija de o fetita de 8 ani. Nu poate sa fie asa de greu! Am luat numarul imediat si am sunat. Mi-a raspuns o doamna si eu m-am prezentat si i-am spus dorinta mea de a ma angaja ca babysitter. Aceasta a spus sa vin la ea acasa astazi, intre orele 5 si 8 p.m.. Era ora 4 asa ca m-am dus sus sa ma pregatesc. Am intrat pe GoogleMaps si am introdus adresa. Erau in jur de 30 de minute de mers pe jos.
Era ora 5:45 p.m. iar eu eram in fata normei case. Am ciocanit in usa masiva si mi-a deschis cel mai probabil menajera deoarece avea o rochita si un sort legat de gat.
"Buna ziua!" spun eu. Menajera s-a uitat destul de urat la mine si mi-a zis:
"Mai bine spus Buna seara !" mi-a spus aceasta cu o voce pitigaiata.
"Sunt foarte sigura ca se zice Buna ziua atata timp cat inca este cinci fara un sfert."
Aceasta a deschis gura sa zica ceva dar a fost oprita de o doamna inalta, probabil stapana casei.
"Domnisoara are dreptate, Agnes. Acum, as vrea sa o poftesti in casa, sa nu te mai iei de mmusafirii mei si sa ii faci un ceai. Noi avem de discutat." cu asta, Agnes s-a mai uitat inca o data urat la mine si a plecat
"Multumesc mult doamna...?"
"Oh! poti sa-mi spui Daphne. Nu o baga in seama pe Agnes. E mereu cu capul in nori."
Am intrat in sufragerie iar ochii mei imi zburau peste tot. Casa era asa de frumos mobilata! M-am asezat pe canapea iar Daphne s-a pus pe fotoliu.
"Te voi lasa 2 zile de proba, urmand ca, daca te descurci bine sa te angajez cu contract. Vei fi platita o data pe toata saptamana. Pe luna vei primi 1500 de dolari. Asta inseamna ca 375 dolari pe saptamana. Vei incepe de maine, la ora 2 o vei lua pe Emily de la scoala. Vei veni acasa, ii vei da sa manance, sper ca stii sa gatesti, daca nu, jobul e ca dus. Dupa aceea o vei ajuta la teme. Dupa ce le termina, numai atunci, are voie o ora la televizor lau la lapop. Apoi, poti sa pleci. Scoala ei fiind destul de departe iti voi da o masina pe care o poti folosi oricand si oriunde. Cand este cazul, daca este urgent poti avea liber iar week-end-ul este de asemenea liber. O sa te mai chem eu daca sunt urgente, dar o sa te anunt cu cateva zile inainte ca sa ai ziua libera. Cand vom pleca in vacante toata familia, vei avea liber. Acum...da-mi numarul tau si mai spune-mi o data la ce facultate esti si daca e ceva neclar."
I-am dat numarul meu de telefon si i-am zis:
"Sunt la facultatea de Psihologie si nu este nimic neclar. Multumesc pentru indicatii Daphne!"
Mi-a aratat masina si mi-a dat cheile, urmand ca apoi sa ne luam la revedere si sa ne vedem maine.
Wow... A fost destul de usor. Adica, iubesc copiii. Nu poate fii atat de greu sa ai grija de ei. Am urcat in masina...Nu mai condusesem de mult timp. Tin minte cand tata m-a invatat sa conduc, aveam doar 14 ani... Am ajuns acasa iar ceasul indica ora 7 p.m. Mi-am pus lapte intr-un bol apoi am varsat cateva cereale. Dupa ce am mancat m-am trantit in pat si am adormit imediat.
CITEȘTI
New life, new story
RomanceEa... o simpla fata... se muta intr-un oras nou ca sa scape de amintirile tragice care o bantuiau in orasul in care a copilarit. Totul era perfect si chiar isi gaseste un serviciu bun. Dar da de un baiat care ii schimba viata radical. Nu il suporta...