IV

8 0 0
                                    


IV

Am incercat sa ma dau jos din pat dar imi era atat de somn incat am esuat. Ceasul indica ora la care trebuia sa fi plecat deja spre facultate dar imi era prea somn... Poate ar trebui sa lipsesc azi de la prima ora...Eram obisnuita sa dorm pana la 12-13 vara si acum trebuia sa ma trezesc la 6:30...Deci da, am o scuza. Ochii mi s-au inchis si eram fericita cu decizia pe care am luat-o.

Cand m-am trezit, ceasul indica ora 8:32. Bine...poate lipsesc de la primele doua ore. Mi-am facut un sandwich si l-am bagat rapid in geanta mea impreuna cu caietul si sticla de apa. Urmatoarea ora incepea la 9:15 deci aveam timp sa ajung.

"Hei! Ce s-a intamplat? De ce ai lipsit de la primele 2 ore ? Esti bine?" ma intreaba Caleb cand ma intalnesc cu el pe coridor. Pe fata sa se citea ingrijorarea iar eu am chicotit la grija pe care mi-o poarta.

"Da, Caleb, sunt bine. Am vrut doar sa dorm, atata tot." i-am spus sincer.

"Vii la petrecerea de diseara, nu?"

"Da" i-am raspuns eu, apoi am plecat spre clasa mea. Chiar nu stiu cum sa ma comport la petrecerea asta...Adica, serios, eu n-am mai fost la petreceri pana acum deoarece locuiam intr-un oras mic. Nu se tineau petreceri decat de sarbatori..si astea in aer liber,impreuna cu toata familia. O sa fie dubios la inceput, asta e sigur. Profesorul a intrat iar eu m-am prefacut ca sunt atenta, capul meu statea la orice altceva decat la lectie. Ma gandeam la petrecere, dar nu asta era problema. Ma gandeam la afurisitul ala din parc. Mert, Marc sau cum l-o chema. Cat tupeu poate sa aiba o persoana in ea? Sper sa nu-l mai vad prea curand. Sunt unele persoane care nu le suporti pur si simplu. Si persoana aia pentru mine era Marc.

Ziua a trecut repede. Am ciocanit usor in biroul lui Daphne. Aveam emotii. Azi era ziua in care imi spunea daca voi primi job-ul sau nu. S-a auzit un 'Intra' iar eu am facut intocmai.

"Buna seara Daphne!"

"Buna Becca! Ce mai faci? Te asteptam. "

"Bine, multumesc"

"Deci, ca sa nu o mai lungim atata, ai primit jobul Becca." Un mic zambet mi-a aparut pe fata, chiar daca pe dinnauntru eram mult mai bucuroasa. "Acum, semneaza aici... si aici...si aici. Bine. Acum despre salariu. Sa imi dai contul de la banca ca pe saptamana sa iti adaug suma de pe cele 5 zile de lucru, adica 375 de euro, bine?"

"Sigur" Am raspuns eu zambind si scriindu-i contul pe un post-it.

Dupa ce am terminat i-am urat 'O seara placuta in continuare' si am plecat spre casa Innei. Am introdus adresa pe GPS, iar cand am ajuns la casa ei, am ciocanit la usa. Inna a aparut in fata mea si m-a invitat inauntru. Am urmat-o pana in camera ei.

"Parintii mei sunt plecati, deci nu vom fii deranjate. Deci, sa incepem! Nu avem mult timp." Am inceput cu parul. Eu i l-am faut pe al ei iar ea pe al meu. Ea mi-a facut parul drept, l-a indreptat cu placa iar eu i-am facut niste bucle cu ondulatorul, am dat cu niste fixativ apoi i l-am prins intr-un coc frumos iar apoi l-am dat cu mai mult fixativ. Este singurul lucru pe care mama mea m-a invatat sa il fac. Sa fac parul in orice fel si impletitura posibila.

"Woah!" A fost singurul lucru pe care Inna l-a spus cand s-a uitat in oglinda. "C-cum ai facut asta? Zici ce e facut la salon! Doamne, Becca te mai chem sigur la mine" A spus ea razand impreuna cu mine.

Inna s-a dus si a deschis doua usi mari si garderoba sa a iesit la iveala. Pot spune ca avea mai multe haine ca mine de 5 ori. S-a dus inspre sectiunea 'Rochii' si a luat pe cateva apoi le-a trantit in patul ei. "Hmm...cu ce sa ma imbrac? Becca uita-te prin ele, poate iti place ceva. Daca nu, nu ezita! Intra in garderoba si alege-ti ceva" Toate rochiile din pat erau roz, galbene sau rosu aprins. Nu erau chiar culorile la care speram. Am intrat in garderoba sa si am dat cateva rochii la o parte ca sa dau de o rochie lila care parea a fi mai sus de genunchi, putin voluminoasa. Era asa de frumoasa! Mi-am dat imediat hainele jos, si am bagat-o pe mine. Ma strangea putin in zona pieptului dar e ok. M-am uitat in oglinda. Aratam chiar...frumos. Parul meu roscat imi cadea pe umerii dezgoliti iar rochia ma facea sa par mai slaba decat eram si imi scotea talia in evidenta. Am iesit din garderoba si am ajuns in fata Innei. Aceasta si-a facut ochii mari.

"Wow... rochia aia sta mult mai bine pe tine. Serios. Sunt geloasa" Inna m-a complimentat razand iar eu i-am multumit. Ea avea o rochie stramta rosie cu un decolteu mic, dar semnificativ. "Bun...acum machiajul, pantofii si putem pleca"

Intr-un final am terminat. Amandoua aratam bine, pot spune asta cu mana pe inima, iar eu nu spun asta de multe ori. Mi-a dat adresa casei in care se tinea petrecerea si am pornit imediat. Am ajuns cam in acelasi timp, ea luandu-si masina ei. Nu era nici un loc de parcare! Era plin iar muzica deja se auzea cu putere. Am vazut un loc liber dar normal ca era prea mic pentru tancul meu. M-am intors pe strada din care am venit si intr-un final am gasit un loc la doua strazi departare. Aveam de mers o gramada pana la petrecere. Inceputul nu-i prea bun. Am intrat pe usa casei iar grupul meu de prieteni ma asteptau deja. Erau toti la o masa si m-am asezat si eu, singurul loc liber fiind langa Caleb.

"Hei in sfarsit ai ajuns si tu. Ma gandeam ca nu mai ajungi" mi-a zis Trish.

"Am stat o gramada sa imi gasesc un loc de parcare" dupa ce am zis asta m-am uitat atenta la toti. Fetele aratau toate asa de bine. Erau perfecte. Cu machiajul ingrijit si rochiile care le scoteau formele atat de bine...poate la unele dintre ele prea mult. Dar hei. Cine sunt eu sa judec? Josh statea langa Inna iar ea mi-a spus ca sunt impreuna. Trish statea langa Michael si el isi tinea mana pe umerii ei deci presupun ca sunt impreuna. Iar Amanda si Micky s-au dus sa isi ia ceva de baut.

"Arati genial in rochia asta" imi spune Caleb la ureche iar eu as paria ca deja m-am inrosit. A mai stat acolo cateva secunde care pareau o vesnicie si ma facea sa simt furnicaturi in tot corpul. Nu a mai asteptat un raspuns deoarece s-a ridiat de la masa si m-a tras si pe mine cu el. Ne-am dus la bar si m-a intrebat ce beau.

"Cred ca raman la suc momentan." Clar n-am chef sa ma imbat. Maine era sambata deci nu era o problema scoala sau serviciul dar chiar nu am dispozitia necesara sa beau. El si-a luat un pahar in care era bere si mie mi-a intins o Cola. Apoi ne-am intors la masa noastra.

"Am o idee! Hai sa jucam ceva. Deja ma plictisesc. " a spus Amanda. Cred sincer ca e prima data cand o aud si nu vreau sa fiu rea sau ceva de genul dar chiar are o voce pitigaiata.

"Adevar sau provocare" a propus cineva pe care nu il cunosteam. Am mai avut experiente cu jocul asta si acum ceva timp. Dar daca nu as fi jucat ar fi crezut ca sunt lasa asa ca m-am supus multimii. "Ma duc sa il aduc si pe Marc" a spus Amanda. Prima data nu mi-am dat seama despre cine vorbea pana l-am vazut. Pe el. Marc, verisiorul lui Emily. Super. Ce putea fi mai rau decat atat? Cand m-a vazut avea un ranjet pe fata. Care e treaba lui? De ce zambeste asa? E beat sau ce? Ne-am asezat toti intr-un cerc, in jurul mesei. Eram eu cu grupul meu, Marc, inca 2 baieti si 3 fete pe care nu le cunosteam.



New life, new storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum