VI

4 0 0
                                    


VI

Ceasul arata ora 12:32. M-am trezit lenesa din pat si m-am dus la baie. Abia astept sa scap de rochia asta care mi se pare acum atat de incomoda. Am lasat apa sa curga in cada de un alb imaculat. Mi-am strans parul intr-un coc iar cand cada s-a umplut cu apa am intrat in ea. Piciorul meu a facut contact cu apa fierbinte si cu cat inaintam mai mult, cu atat corpul meu se relaxa si ma puteam simti in lumea mea. Mi-am inchis ochii iar aburii inca ieseau din cada. Se simtea atat de bine. Uitasem de tot. De problemele mele, de ce s-a intamplat aseara, de parintii mei, de Marc, de tot. Era bine. Am stat asa mult, iar cand am vazut ca ceasul din baie arata ora 2:02 m-am gandit ca am stat mai mult decat de ajuns. Am iesit din cada si mi-am sters corpul cu un prosop mare si pufos. Degetele mele erau incretite. Am apelat un taxi, urmand sa ajunga aici in 15 minute. M-am imbracat cu niste haine de sport, largi. Am auzit un claxon de afara iar eu am iesit si am incuiat usa apartamentului meu. Cand am iesit afara am simtit frigul cum ma loveste si am intrat mai repede in taxi ca sa ma incalzesc. I-am spus adresa iar el a pornit imediat. Cand am ajuns i-am platit suma pe care o mai aveam in total, ramanand doar cu niste dolari nesemnificativi. Am incercat sa imi aduc aminte unde imi parcasem masina seara trecuta. Am vazut casa mare, acum linistita, impreuna cu multi saci de gunoi pusi in strada. Cred ca le-a luat o gramada sa curete toata mizeria. Intr-un final am dat de masina mea. M-am urcat in ea si am pornit spre o banca. Voiam sa vad daca Daphne mi-a bagat banii pe cele doua zile de munca. Ar trebui sa fie 150 euro. Chiar aveam nevoie de ei,nu mai aveam nimic de mancare acasa. Din fericire, banii erau in cont. Am condus imediat spre un Supermarket. Mi-am luat un carut si m-am plimbat prin magazin. Dupa ce mi-am terminat cumparaturile le-am dus in casa. Chiar nu aveam nimic interesant de facut astazi. Ma uitam pe vechile poze de cand aveam vreo 14-15 ani. Am vazut o poza cu mine pe un patinoar imens facand piruete. Am rascolit repede in dulapurile din hol. Si le-am gasit! Patinele care nu mai fusesera folosite de acum cativa ani. M-am lasat de patinaj de cand m-am mutat la matusa mea. Nici nu stiu de ce le-am luat cu mine, in Boston. Dar mi-a venit rapid o idee sa ma duc la un patinoar. M-am imbracat cu o pereche de colanti negri si o bluza mulata dar lejera. Nici nu mai stiu sincer daca mai pot sa patinez dar o sa incerc. Am bagat cheile in contact si am pornit spre cel mai mare patinoar care exista in oras. Spre fericirea mea, nu e departe de aici. Cand am ajuns, mi-am platit sa stau 2 ore si am intrat.As fi vrut sa stau mai mult dar trebuia sa vina nu stiu ce echipa sa se antreneze. Arata atat de frumos! Si nu era aproape nimeni pe patinoar. Asta e noroc pur. M-am incaltat rapid si am pasit incet pe marginea patinoarului. S-a simtit putin incomod prima data. Am inceput cu incalzirea pe care o mai tin minte si acum. Apoi incet, cu pasi usor nesiuri am facut o pirueta. Am esuat lamentabil, ce pot sa spun. Am cazut fix la aterizare. Dar oricum nu o las asa. Am mai inercat inco o data... A fost mai bine, dar tot m-am dezechilibrat. Am zis sa las asta pe mai tarziu si am inceput sa mai fac cateva ture. Am inceput sa patinez atat de repede incat ai zice ca alergam pentru a castiga un concurs de atletism. Am mai incetinit putin , apoi mi-am luat avand si am sarit. M-am rotit in timp ce saream si am aterizat intr-un picior, celalalt fiind inca in aer. Apoi am facut mai multe piruete. Se simtea atat de bine! Oamenii care erau pe patinoar se uitau la mine si asta imi aminteste de concursurile de patinaj la care obisnuiam sa particip. Pot sa patinez din nou! Cred ca trecuse deja o ora si jumatate dar nu obosisiem inca. Cand eram mai mica patinam si toata ziua daca se putea. Mi-am luat mai mult avant ca sa fac mai multe piruete.

Marc POV

"Da frate, am ajuns deja si n-am ce face. Vino mai repede ca ma plictisesc."i-am spus eu lui Alex la telefon. De ce trebuia eu sa vin cu jumatate de ora mai devreme?

M-am dus in sala ca sa mai exersez niste scheme. Dar se auzea cineva ca si cum era pe gheata. Ce dubios. Nu vine nimeni aici sa patineze in octombrie. Poate doar unii copii. Dar rar, foarte rar. Am deschis usa metalica incet sa vad cine patineaza. Era o fata. O cunosc? M-am asejat usor pe ultima banca ca sa nu ma vada. Si-a luat avant si a facut o pirueta din aia in aer, cum s-o numi. Apoi a cazut intr-un picior, patinand cu spatele. Asta-i magie, jur! Cat de gratios poate sa se miste! Cand s-a oprit intr-un colt ca sa isi ia avant si sa mai patineze inca o tura am recunoscut-o. Era ea. Ce cauta aici? Cand in sfarsit am putut sa nu ma mai gandesc la ea...-ma rog la cat de enervanta e, nu la ea- apare in sala in care eu cu echipa mea de hockey ne antrenam. Dar pot sa recunosc ca se descurca de minune la patinat. Am simtit ca cineva se apropie de mine. Era Alex.

"Woah!" a fost singurul lucru pe care l-a spus. Si e...chiar e 'woah'. Nu am mai vazut pe nimeni care sa patineze ca ea, atat de frumos, atat de profesionist. "Cine e fata asta?"

"Nu stiu, dar ne incurca antrenamentul" am spus eu rece, chiar daca m-as putea obisnui sa o privesc patinand.

Becca POV

M-am uitat la ceasul de pe mana mea si arata ca mai am decat cateva minute. Am mai facut o ultima pirueta tripla si m-am dus sa ma schimb. A fost atat de magic, totul! Ma simteam ca un fulg de nea. Ma simteam ca si cum as fi avut din nou 15 ani. Nu voiam sa plec, chiar nu voiam dar trebuia sa se antreneze nu stiu ce echipa de hockey parca. Abia astept sa mai vin aici! Am auzit deja voci de baieti din vestiarul opus, deci inseamna ca am iesit la timp de pe patinoar ca sa ii las sa se antreneze. M-am dus la masina dupa ce mi-am luat 'La revedere' de la doamna de la ghiseu. Am ajuns acasa iar ceasul indica ora 7:13. Inca era devreme. Tot patinajul asta m-a facut sa imi amintesc de exercitiile zilnice pe care le faceam. Cred ca o sa incep din nou sa le fac. Ma vor ajuta la toate salturile si piruetele, deoarece astea sigur nu au fost atat de bune si perfete cum imi ieseau pe vremuri. Mi-am inceput exercitiile, fiind deja incalzita de la patinaj. Nu erau niste exercitii grele, dar unele tot nu imi mai ieseau. Nu mai puteam sa fac sfoara. Asta nu e bine deloc. Dupa ce am terminat cu exercitiile m-am dus in bucatarie ca sa fac ceva de mancare. Dupa ce am terminat, mi-am spalat farfuria m-am trantit in pat. Eram obosita asa ca am adormit.

---

Sorry daca e prea plictisotor capitolul asta.. inspiratie- 0 .

:*






New life, new storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum