V

4 0 0
                                    

V

Am facut toti piatra, foarfeca, hartie ca sa vedem cine incepe. Un baiat cu parul mov a castigat si a invartit sticla. Varful sticlei goale a nimerit pe fata de langa mine. Aceasta a ales provocare, ca toti ceilalti care au urmat. Pana acum, din fericire nu a picat deloc pe mine. Amanda trebuia sa invarta. A picat pe Caleb.

"Adevar sau provocare, Caleb?" Vocea ei chiar zgaria pe creier, serios. Caleb, a ales provocare. "Te provoc sa o saruti pe Becca. Cu placere."Ce vrea sa zica prin 'Cu placere'? In orice caz, nu am acordat prea multa atentie cuvintelor ei deoarece Caleb s-a uitat la mine si s-a apropiat incet. Nu puteam sa il revuz, toti vor rade de el. Si nu vreau sa se simta prost din cauza ca l-am revuzat. In plus, nici nu aveam de ce sa il refuz. Era doar un sarut nesemnificativ. Era tot mai aproape de buzele mele. Mi-a atins buzele si a inceput sa ma sarute. I-am raspuns la sarut, urmand ca limba lui sa se miste incet in gura mea. Nu simteam nimic. Nu aveam fluturi in stomac, ca la primul meu sarut si nu simteam toate acele furnicaturi care imi faceau corpul sa vibreze. Nu simteam nimic. Era doar o provocare. Cand s-a despartit de mine toti fluierau si spuneau 'Uuu'. Toti, in afara de un baiat. Acel baiat. Ochii lui negrii erau fixati pe mine. Se uita cu ura si dezgust. Care e problema lui pana la urma? Mi-am luat privirea de la el, urmarind in continuare jocul. Jocul a continuat iar eu ma uitam tot mai neinteresata. Pana la urma s-au plictisit si au abandonat jocul. Chiar imi displacea jocul asta, dar intr-un fel a fost bine ca am scapat doar cu un sarut si inca doua-trei provocari usoare. M-am dus spre bar, aveam nevoie de ceva de baut. Mi-am luat paharul de bere si pachetul de tigari si am iesit afara, unde muzica inca se auzea tare. M-am asezat pe iarba si m-am simtit mai bine cand mi-am relaxat corpul pe gazon. Mi-am aprins tigara si am tras usor din ea. Sincer, ma linisteste asa de tare. Nu fumez mult, in jur de un pachet pe luna, depinde de starea pe care o am. Si asta e bine, deoarece fumatul nu e o activitate buna in nici un caz. Dupa ce am terminat tigara am aruncat-o in iarba si am stins-o usor cu piciorul. M-am ridicat si am baut paharul de bere si brusc m-am simtit mai bine. M-am uitat la telefon si am vazut ca ceasul indica ora 2:23. Am intrat din nou in casa si am vazut ca majoritatea prietenilor mei dansau.O parte din fete nu mai aveau tricourile pe ele si erau urcate pe mese, fiind prea bete ca sa realizeze asta. O mana m-a tras pe ringul de dans. M-am uitat sa vad cine era. Nu am fost surprinsa sa vad ca e Inna.

"Hai fato! Ce stai?" mi-a tipat ea in ureche,muzica fiind mult prea tare data. Am inceput sa dansez cu Inna.Ma simteam bine dar e totusi tarziu, de ce au muzica data atat de tare? Oare cum dorm vecinii? Dintr-o data cineva a oprit muzica. Toata lumea a oftat galagios. Ce se petrece?

"Toata lumea! Afara! Au chemat copoii!" A tipat cineva. Toata lumea era panicata. Eu doar nu ma miscam. Nu inteleg. De ce fug toti? Ce sunt 'copoii'? Nu exista cuvantul asta in engleza britanica. N-am mai stat sa ma gandesc deoarece cineva m-a luat pe sus. Am tipat deoarece nu stiam cine e. Dar nu m-a auzit nimeni deoarece toti tipau. Ce naiba e asta? Mi-am simtit corpul asezat pe un scaun. Ce Doamne iarta-ma caut intr-o masina? Cine m-a adus aici? Dupa cateva secunde s-a urcat si cel care m-a adus aici. Era el.

"Ce naiba faci? N-ai minte? Cine te-a la-"

"Taci dracu din gura!" intrerupandu-ma, a tipat la mine asa de tare incat nu i-am mai zis nimic. A derapat zgomotos si a iesit de pe strada unde se afla petrecerea. Am auzit o masina de politie in spatele nostru. De ce dracu ne urmareste o masina de politie? Nu mai inteleg nimic. Marc a luat-o sa stanga pe o straduta mai mica, apoi la dreapta iar eu m-am facut tot mai mica in scaunul de piele de la masina sa. Intr-un final am scapat de politisti.

"Ai niste explicatii mari de dat! De ce sunt in masina ta? Si de ce ne urmareste o masina de politie? Mergi mai incet!" i-am tipat eu baiatului din dreapta mea.

"Nu mai tipa! Ma doare capul din cauza ta!" s-a rastit la mine.

"Si tu tipi! Unde suntem? Du-ma la masina mea!Ce s-a intamplat? Mergi mai incet am zis!"

"Oh, seios? Dupa ce ca te-am salvat imi mai si ordoni ce sa fac! Esti imposibila!"

"M-ai salvat de la ce, idiotule?"

"Stii ceva?" zice si opreste masina. "Coboara jos!"

"Ce? Nu ma poti lasa aici. Nici nu stiu unde sunt!"

"Coboara am zis!"

"Nu vreau" am zis mai incet. S-a lasat o liniste usturatoare in masina. Dupa zeci de minute care pareau ore pentru mine a zis oftand: "Da-mi adresa ta." Era inca nervos si enervat, stiu asta...I-am dat adresa si a pornit, mergand mai incet de data asta. Tot drumul spre casa mea a fost linistit. Prea linistit. Era o tacere in cere nu vrei sa stai...totul parea atat de tensionat. Am ajuns intr-un final la casa mea.

"Mersi" am murmurat eu, mai mult pentru mine, nici nu stiu daca m-a auzit.

"Ma rog. Nici nu stiu de ce am facut asta. Mai bine te lasam acolo." a raspuns el si a derapat pe alee cantinuandu-si drumul si lasandu-ma pe mine in fata blocului. Am stat in jur de 5 minute in acelasi loc si m-am gandit la ce s-a intamplat. Dupa ce m-am mai calmat putin am hotarat sa urc scarile ca sa ajung la apartamentul meu. Macar maine e sambata si nu trebuie sa ma scol la 6. M-am trantit in pat fara sa ma mai obosesc sa ma spal sau sa ma schimb. Eram asa de obosita! Azi a fost o zi foarte incarcata. Am adormit imediat.



New life, new storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum