VII

8 0 0
                                    


VII

Ziua de duminica a fost atat de plictisitoare, ma gandeam eu in timp ce mergeam spre facultate. N-am mai vorbit cu Inna de la petrecere si chiar vreau sa aflu ce s-a intamplat atunci. Oricum, am o vaga idee, dar tot nu sunt sigura.

"Hei! Ce faci?" ma intreaba prietena mea cand am ajuns la vestiarul meu.

"Bine, tu? Vreau sa te intreb ceva...Ce s-a intamplat vineri seara? " Ea in loc sa imi raspunda a chicotit amuzata.

"A fost marfa, nu? Cum ai scapat? Cand am plecat masina ta era inca acolo. Cum de nu te-au prins politistii? "

"Marc m-a luat in masina lui."

"Ce!? Marc? Acel Marc? Marc Kingsley?"

"Cunosc un singur Marc. Ala care s-a jucat Adevar sau provocare cu noi." i-am spus eu, iar fata ei mai avea putin si cadea pe jos din cauza uimirii. "Ce? Ce cu fata asta? " imi intreb eu prietena cand vad ca nu mai zice nimic.

"Unele fete ar omori cu sange rece ca sa ajunga in masina lui." mi-a soptit ca sa nu auda nimeni cu o voce care ar da de inteles altceva. "Chiar si Amanda. E topita dupa el."

"Ew. De ce ar fi topite dupa un arogant imposibil ca el?" cuvintele mele mi-au iesit pe gura putin mai tare, dar sunt fericita ca nu prea e nimeni pe hol.

"Shh, vorbeste mai incet. Peretii au urechi. Si de ce crezi asta? Adica, pana si eu pot spune ca arata bine, si am iubit." Inna imi spune si mai incet ca prima data.

"Oh, te rog! Creierul lui nu se compara nici cu cel al gainii." Soneria ne anunta ca nu mai avem timp sa dezbatem subiectul 'Marc'. Oricum nu aveam dispozitia necesara sa vorbesc despre el.

M-am dus in clasa si am fost incantata sa vad ca am cu cine vorbi in timpul orei. M-am asezat langa Caleb si el mi-a zambit timid cand m-a vazut. Toata ora am discutat despre tot felul de chestii. Era amuzant, ma facea sa rad asta atragand niste priviri usturatoare de la profesor si chiar de la colegi.

"Becca?" ma intreaba Caleb dupa ce ora s-a terminat. "Um...Vrei sa mergem undeva in seara asta? Sau maine daca nu poti." Se balbaie si pot sa stiu ca e emotionat de care o sa fie raspunsul meu.

"Sigur. In seara asta e bine daca am merge. Vii sa ma iei pe la 8?" Am spus dupa cateva momente de gandire care pareau ore pentru el.

Ziua a trecut mai repede decat as fi crezut. Am avut grija de Emily si este chiar un job pe care l-as fi dorit, chiar daca peste catva timp voi alege sa lucrez ceva in domeniul meu.

Era ora 7:13 si am hotatar ca ar trebui sa ma aranjez pentru intalnirea cu Caleb. Mi-am luat o pereche de blugi negri, o bluza eleganta albastra si geaca de piele deoarece era destul de frig afara. M-am machiat foarte putin si m-am incaltat cu niste pantofi cu toc, negri. Am iesit pe usa iar Caleb ma astepta deja in masina sa. Am ajuns la un restaurant din centrul orasului. A iesit din masina si asta am vrut sa fac si eu dar a alergat pana la portiera mea si mi-a deschis-o. I-am multumit si ne-am indreptat spre local. Caleb i-a spus doamnei de la intrare numele lui iar o alta doamna ne-a condus spre masa noastra, apoi ne-a intins doua meniuri iar eu am luat unul. M-am uitat atent la toate felurile de mancare, pana am ales ceva ce mi s-a parut mai bun.

"Ia uite cine e aici..." am auzit o voce care venea din spatele nostru, eu si Caleb stand unul langa altul. "Nu va suparati daca ne asezam si noi, nu?" a spus Marc cu un ranjet pe fata. Oh, super, ce pot sa zic. Era cu Amanda. Fix cu Amanda.

"Marc, prietene! Ce mai faci? Sigur. Hai, stai!" Caleb i-a spus iar el a tras doua scaune de la masa alaturata. O chelnerita le-a adus si lor doua meniuri, dar nu prea pareau intesesati de ele.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 25, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

New life, new storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum