III

6 0 0
                                    


III

Lumina diminetii m-a facut sa imi deschid ochii lenesa. M-am ridicat somnoroasa din pas si mi-am tarat picioarele pana la baie. M-am spalat rapid pe fata si pe dinti, somnul deja disparand. Mi-am ales niste haine lejere si mi-am pus ghiozdanul in spate urmand sa cobor scarile spre masina mea. Am urcat in masina prea mare pentru mine de la Daphne si am pornit spre facultate. Daca mi-as fi ales eu o masina, mi-as fi luat una mult mai mica deoarece o pot parca mai bine si e mai draguta. Azi nu aveam decat 4 ore, ceea ce era bine, deoarece pot ajunge la timp la scoala ca sa o iau pe Emily.Am ajuns la facultate si i-am salutat pe Josh, Inna si Caleb inainte sa intru la prima ora. M-am asejat langa Caleb, fericita ca pot sta cu cineva pe care il cunosc. Timpul a trecut mai repede decat am crezut, cel mai probabil deoarece am fost atenta la ore si mi-am notat tot ce mi se parea interesant pe caiete. Asta chiar e o facultate buna, si ma bucur ca am ales Psihologia. Am facut in jur de 20 de minute pana la scoala lui Emily si am asteptat ca scolarii sa isi faca simtita prezenta in curte. Soneria a anuntat ca s-au terminat orele iar copiii ieseau intr-un numar mare din institut. Am vazut fetita cu parul blond si ochii albastrii si am recunoscut-o imediat deoarece inainte sa plec Daphne mi-a aratat o poza cu ea. Era asa de frumoasa! Semana mult cu mama sa. M-am dus imediat la ea.

"Buna! Eu sunt Rebecca, dar poti sa imi spui Becca. Tu trebuie sa fii Emily, nu?"

"Da! Mami mi-a spus ca o sa am o bona noua, tu esti fiica ei? De ce nu a venit mama ta sa ma ia?"

"Nu, eu sunt bona ta." am spus eu chicotand.

"Nu esti deloc in varsta, Becca! N-am mai avut o bona sub 40 de ani pana acum. Deja te iubesc si esti si foarte draguta."

"Oh Emily..ce dragut!" i-am spus eu fetitei, sangele urcandu-mi-se deja in obraji.

Am luat-o de mana si am condus-o spre masina. I-am pus centura din spate si am pornit spre casa ei. Drumul a fost linistit, muzica de la radio auzindu-se in surdina.

"Becca!" a tipat Emily, iar eu am oprit masina cu o frana brusca, bine ca nu era nimeni in spatele nostru.

"Ce e? Ce s-a intamplat?" am intrebat panicata.

"Iubesc melodia asta! Da mai tare!" a spus ea cu o voce inocenta. Eu doar am ras si am dat mai tare radio-ul.

Am ajuns intr-un final si am dus-o pe Emily in camera ei sa se schimbe. Dupa aceea, am coborat in bucatarie.

"Ce vrei sa mananci? Ce ai zice de cartofi prajiti cu pui? Ce mananci de obicei?"

"De obicei mancam curcan facut la cuptor cu sos alb si cu garnitura sau orice alt fel de mancare pe care nu pot sa le retin numele. Dar erau facute de Agnes si ea chiar nu gateste bine, mereu pune zahar in loc de sare in mancare. Si mereu mai trebuia sa mai astept o ora sa-mi gateasca altceva. Cred ca cartofii prajiti ar fi perfecti! "

Am facut mancarea rapid si dupa masa de pranz ne-am dus sus ca sa isi faca temele. Am ajutat-o doar la enunturi ca sa le citeasca dar in rest se descurca de minune. Era foarte desteapta. Dupa ce le-a terminat am ales sa mergem intr-un parc ca sa ia niste aer. S-a dus la tobogan si s-a dat de cateva ori eu asteptand-o de fiecare data jos. Apoi s-a dus in leagan si m-a rugat sa o dau eu. Cand a prins viteza a sarit rapit din leagan si a alergat foarte tare intr-o directie. Am alergat dupa ea si am ajuns-o destul de rapid. Ea imbratisa pe cineva. Nu ii puteam vedea fata deoarece Emily era in bratele lui.

"Emily! Ce faci? De ce ai sarit asa? Puteai sa te lovesti! Te rog, sa nu mai faci asta." i-am spus eu, stricand momentul dintre ei doi.

"Si tu esti...? "baiatul din fata mea mi-a vorbit rastit iar eu chiar nu stiam ce sa ii raspund. Era ca si cum as fi fost muta.

"Nu e treaba ta." am spus eu intr-un final, fiind mai dura decat voiam dar m-a deranjat tonul pe care l-a avut asa ca m-am enervat.

"Wow...mult ti-a luat sa te gandesti la asta."

"Macar eu nu folosesc replici luate de pe Google."

"In fine. Emily...cine e fata asta?" a spus el dupa ce l-am lasat fara alta replica, pe fata mea fiind un ranjet mic deoarece am castigat tura asta.

"Oh.. ea este Becca,bona mea, este foarte draguta. Sa te porti frumos cu ea, Marc!"

"Cu siguranta!" spune el sarcastic.

"Haide Emily...hai acasa...s-a inserat deja."

"-Bine Becca. Pa pa vere."

"Pa Em'. Pa domnisoara tupeu."

Nu l-am mai bagat in seama si am plecat.Cine e tipul asta? Chiar este verisiorul ei sau e doar o porecla? Am ajuns acasa, iar dupa ce mi-am strans lucrurile si mi-am luat la revedere de la Emily si Daphne am plecat spre apartamentul meu. Ma uitam la stiri cand cineva m-a sunat iar eu am fost mai mult ca fericita sa pot face altceva in afara de a ma uita la televizor. Era Inna.

"Hei! Ce faci?" parea entuziasmata, chiar ma intrebam care e cauza. Nu a mai asteptat sa raspund. "Maine seara este o petrecere, ar fi super daca ai veni. Te rooog"

"Um...ok. Dar nu cred ca am cu ce sa ma imbrac" am spus eu incet, eram destul de rusinata.

"Nu e nimic, oricum voiam sa te invit pe la mine inainte. Super, ne vedem atunci! " zise ea si mai entuziasmata decat la inceput. Am inchis apelul si m-am trantit in pat.Fiind obosita am lasat intunericul sa domneasca in camera si am adormit imediat.

---

La media e Emily :*


New life, new storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum