K.K.D - Merhaba 2. Bölüm (Uzun Yazı) Kendi Kalemimden Dökülenler - Ünal Ok)

62 4 8
                                    

Saat: 01.19, Mutlu olanlar belkide çoktan uykusuna daldı. Mışıl mışıl uyuyorlar.
Mışıl mışıl uyuyanlar için artık gece bitti demektir,
Hala gözleri fıldır fıldır olanlar içinse daha zaman var.
Mesela benim gibi. Uykum yok şimdilik, saatte aynı hızla devam ediyor akreple yelkovanın birbirini kovalasıyla.
Aklıma gelsen n'olur gelmesen n'olur, sonuçuna bakınca hüsran olacak ne aklıma gel ne de uğra. Çöl'e düşsem serap olarak bile görmek isterdim bir zamanlar, şimdi görsem yüzüne bile bakmam belki de. Bunun böyle olmasını isteyen ben olmadım, olamazdım. Seven sevdiğine kıyamaz, seven terk edebiliyorsa sevgisi tartışılabilir. Adını isteseydim gözkapaklarıma kazırdım da senin haberin olmazdı hiç bir zaman gözlerime içtenlikle bakamadın hep bir korku vardı gözlerin de. Gözlerimden döktüğüm yaşlar kadar yakın olamadın dudağımdan çıkacak sözlere, yüreğimi daha hesaba katmadım bilesin.. Mutlumuyum, mutsuzmuyum bunu bilmeyecek kadar bilincim yerinde değil sanki. Sana yüreğimi anlatsam, yüreğimdeki seni sana anlatsam ağlamaktan gözlerin kurur. Hiç aklına geliyor muyum diye bir düşünmedim. Düşünmekte istemedim, aklına geldiğimi bilsem bile değiştirebileceğim bir şeyler olsaydı herşey bamb'aşk'a olabilirdi. Sen üşüyorum deseydin ellerimi adeta bir pürmüz gibi sıcacık hale getirip tutardım o buz tutmuş ellerini, yüreğinin yağları erirdi ellerim karşısında. Cehenneme gitmeyi göze alır, cennetten vazgeçerdim deseydim sana, sen cennet gideceğini bile bile vazgeçebilir miydin. Ben vazgeçerdim yanmıştım zaten severken, çok çok kül olurdum...



K.K.D - Merhaba (Uzun Yazı) Kendi Kalemimden Dökülenler - Ünal Ok)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin