K.K.D - Merhaba (Uzun YAZI) 3. Bölüm

47 2 0
                                    

Geceler bazen yüreğine atom bombası düşmüş hissi vererek kaçırır uykunu. Yapabileceklerin sınırlıdır, müzik dinlersin, kitap okursun veya içini dışını dökersin satırlara.  Ve gökyüzüne bakıp görmediğimde maviyi, hasret doluyor içim. Gözüm arıyor mavişimi, mavi'nin bütün ihtişamını üzerinde barındıran muhabbet kuşum mavişime bakarak hasret gidiyorum. Sevgisini öyle bir hissediyor ki, sevdikçe sevesi geliyor insanın buna inanın. O kadar masum ki gözlerinde gram kin, öfke nefret yok sadece sevgi var sadece sevgisi var. Omuzuma konduğun da bütün yorgunluğumu alıyor sanki bir melek gibi. Yorgunluk kahvesini bilirsiniz, bazen üşengeçliğimden yapmıyorum veya çok yorgun olduğumdan. Kafesine yanaştığımda, babacık babacık demesiyle cezbediyor beni tabi dayanamıyorum. Açar açmaz omuzuma konmasıyla gidiyor bütün yorgunluğum. Balkonuma konduğu ilk gün de geldi şuan da aklıma bunları yazarken, balkona çıkmıştım bir de ne göreyim kafamı çevirdiğim de, masmavi güzeller güzeli bir kuş, muhabbet kuşu  biraz garip sesler çıkarttım kaçırmak istemiyordum yavaş yavaş yaklaştım meğerse alışkınmış insanlara, hemen omuzuma kondu işte o an paha bile biçilmez bir andı benim için. Hemen evin içine girdim balkondan mavişe bakarken gözü üzerinde bir beyazlık gördüm, mantarmış gidip ilaçını alıp her gün geçene kadar kendi ellerimle sürdüm yarası üzerine. Sanki ondan sonra bağlandı bana..  Yaklaşık olarak 2,3 yıldır bakıyorum o benden memlun bende ondan..



Not: Serbest şekilde yazılmış bır yazıdır. umarım okurken sıkılmaz keyif alırsınız..  




🎉 K.K.D - Merhaba (Uzun Yazı) Kendi Kalemimden Dökülenler - Ünal Ok) hikayesini okumayı bitirdin 🎉
K.K.D - Merhaba (Uzun Yazı) Kendi Kalemimden Dökülenler - Ünal Ok)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin