Розділ 10

154 22 0
                                    

*За вісім днів до втечі*

Джо з Бенон переглянулись. Тоді Бен кивнув для свого друга, а сам зробив ковток свого напою. Я послідувала його прикладу.

- Що ж... - розпочав Джо, - ми навчаємось в цьому університеті, що і ви двоє. Я тут вже третій рік, а Бен останній.

Я так і думала, що Бен випускник, а ось Джо. Я думала, що він першокурсник, як і ми. Але це вже не важливо.

- Вийшло так, що мене підселили до Бена. В гуртожитку не вистачало місць, тому першокурсників поселяли з старшокурсниками.

- Цей бовдур боявся мене спочатку. - засміявся Бен.

- Звісно боявся. Зі мною в кімнаті буде жити якийсь Халк, а тоді я ще був хиленьким.

Я засміялась від його слів. "Хиленький" - смішне слово, особливо якщо подивитись на хлопця зараз.

- Зате подивись, яким ти став завдяки мені. Всі крихітки так і хочуть тебе. Загадай минулий рік...

Я тим часом подивилась на подругу. Видно було, що вона глузує з хлопців у своїх думках. А те, що вона зімкнула руки на грудях, говорило лише про одне - вона хоче, щоб вони швидше покинули нас.

- Що це з тобою? - тихо запитала я, коли Джо розповідав, як вони веселились з Беном ці роки.

- А що таке? Все нормально. - Лілі зробила вигляд, що не розуміє мене.

А я не розумію її. Але нехай. Нехай робить те, що захоче. Нам вдалось познайомитись з такими хлопцями, а їй ще щось не подобається. Ну-ну.

- Ну ось і все. Більше нічого розказати. - завершив Джо. Ну от, через Лілі я пропустила частину розповіді.

- Тепер ваша черга. - сказав Бен. Хлопці пильно дивились на нас.

- Ми першокурсниці. - розпочала я. - В університеті мало кого знаємо, адже завжди ходимо разом. Ми навчались в одній школі, але не товаришували там. Лише так, знали один одного. Але літом, коли дізнались, що будемо навчатись разом, вирішили познайомитись краще. Тепер ми найкращі подруги. - я подивилась на Лілі, але вона ніби не чула. Мені від цього стало неприємно. Могла б і підтримати. Я навіть образилась на неї, а тому взяла і допила все, що залишалось у моєму стаканчику.

- Цікава розповідь. - підтримав мене Джо. Я посміхнулась йому.

- Нічого цікавого. - раптом сказала Лілі. Я подивилась на неї. Вона в цей час роздивлялась свій червоний стаканчик, крутила його, але на мене і не подивилась.

ВтечаWhere stories live. Discover now