Multide tanıtım vidyosu varrr:))
Bilmeyenler için
HATHOR mutluluk ve aşk tanrıçasının ismidir arkadaşlar. Hathor gibi oluun!!! :DKulaklığımı takmış evin yolunu tutmuştum, otobüsçü Selladin abiyle siyasetten tartıştığımız için başım ağrıyordu ki, en olmamasını istediğim şey oldu ve mahallenin veletleri etrafımı sardı. Geçen hafta Nermin teyzenin camını kırıp suçu onlara attığım için bana kinliydiler sanırım, ama napayım Nermin teyze bu zamanlar
menapoz dönemindeydi korkuyordum ondan."Mustafa mısır kafa niye sıçtın bizim dama daaam seeniin malın mıı? eşşek senin karın mıı?"
"Ulan yürüyün gidin başımdan bak valla dam yerine ağzınıza şıçarım." dedim sesimi sinirli tutmaya çalışarak. Ama gülesim geliyordu. Ben böyle kızınca masum masum bakıyorlardı bana.
Sağ tarafa baktığımda içlerinden en hırçın olanı Enes'in yerden taş aldığını gördüm. Sonuç olarak on dakikalık veletlerden kaçış serüveni yaşadım.
Mahallenin veletlerini zar zor atlattıktan sonra hoplaya zıplaya evin yolunu tutumaya başlamıştım ki telefonum aniden ' lanet olsun bu hayat' çalmaya başlayınca acaba hangi hayranım arıyor diye geçirdim içimden.
"Alo ,Ablacığım sen beni ararmıydın yav""Mustafa babama söylemiyceksin değil mi kardeşim benim"
"Hmm.. Tabiki de söyliycem"
"Mustafa ama lüften tüm işlerini yaparım odanı temizlerim hem ben görüşmüyorum zaten o çocukla"
"Bena bah abla. Biz namıslı bir ayleyıh sen namısımıza leke bulaşdırmışsan bunun soni gandır gan tanrılar gan döhmemizi isdiyir"
diyerek kürt şivesi yaptım."Öff gerizekalı kaç para istiyorsun"
"Afferin şimdi benim dilimden konuştun... 200 tl yeter canım ablacım"
Ablam güzel kızdı yeşil gözleri ve beline kadar uzanan saçları vardı. Bu yüzden peşinden çok erkek koştururdu. Bende onlarla kavgaya girer sonucunda dayak yerdim. Benden 3 yaş büyük olduğu için pek anlaşmazdık.
Ablamı şantaj yoluyla yolduktan sonra, keyfime diyecek yoktu doğrusu. Eve geldiğimde üstümü değiştirip annemin yanına salona gittim. Annem yine kumandayı yanına almış evlenme programı izliyordu, sayesinde bende alıştım artık bende izliyorum. Adamın aylık geliri 120 bin dolarmış 'acaba arayıp adamım dürüstlüğüne aşık oldum diyip proğramamı katılsam, eşcinsel bile olurum lan ben o paraya' diye konuşurken annem duymuş olacak ki terliği kafama indirdi, ben ağlar gibi yaparken -yaparken diyorum çünkü çok acımıyodu bu taktik hep işe yarardı- annemde
"o nasıl kelime eşşek sıpası duymayayım bir daha"
"Tamam annecim demem bir daha"
diyerek yalakalık yaptım.
⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
Sabah benden beklenmedik bir şekilde erken kalkmıştım. Genelde saat 6:30'da uyanır 7:00'de okula giderdim,ama bu vakit benim beslenme süreme yetmiyordu ve okulda yemek zorunda kalıyordum. Hele de sabah sabah lahmacun veya mantı yiyen biri olsaydınız size de yetmezdi 30 dakikalık bir süre. Sabah kahvaltı masasında babam oturmuş kahvaltısını yapıyor, annem de çayları koyuyordu. Babamda tam emekli imam tipi vardı, sakalları pek çıkmazdı benim aksime, beyaz siyah karışımı beşiktaş bayrağı gibi saçları vardı.Babam mutluydu bugün nedensizce, o yüzden bu fırsatı değerlendirmek istedim.
"baba bnm prm btti bna pra vrrmsn"
dedim ne söylediğim ben bile anlamayarak. Babamın suratı anneme ilk defa eminem dinlettiğim zamanki gibi oldu.
"ne diyon oğlum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATHOR
HumorBu içimizden birilerinin hikayesi. Mutlu olmak için sebep aramayan, anı yaşayan Mustafa Uğurlu. Duygularını içinde yaşayan, merdümgiriz Zeynep Yıldız. Sakin tavırlarıyla ve aklı başındalığıyla tanınan Mert Soyak. Ve herşeye rağmen gülen, futbolcu pl...