7.bölüm "Nicki Minaj Götlü"

87 11 1
                                    

"Mert hadi çalışmayalım canım sıkıldı" dedi,neco
"Lan susun yine kalacaksınız kopya isteyceksiniz benden Çalışın" dedi mert de
"Ya oğlum aç ayı oynamaz bana lahmacun yedirmeden kıçımı kaldırmam"
"Lan musti götün nicki minaj gibi olmuş daha tıkınmaktan bahsediyon göbeğin büyümüş biraz daha okula yazdırcan lan" diyerek o kahveci hüseyin abi gülüşünü attı neco, ben ona iki elimi de kaldırıp parmak vermekle yetindim. Mertse ona karşısında öpüşen goril varmış gibi baktı ve "olum o ne biçim gülüş lan"
"Kızlar bu gülüşe hasta sizi ezikler ayrıca musticiğim göbeğini harbiden okula yazdırmalısın" dedi neco.
"Laf atma lan göbüşüme alınıyor ben onunla konuşuyorum geçen iki el tavla attık hatta kötü olansa beni yendi" dedim ve hüzünlü bakışlarımı onlara yolladım. Mert çoktan bizi dinlemeyi bırakım ders çalışmaya dönmüştü.
"Kanka bu zekayla seni yenmesi normal" diyerek gene o iğrenç gülüşlerini bize sundu.
"Gülüşünü sikeyim neco"
"Koskoca din hocasının oğlunun sarf ettiği kelimelere bah hele"
"Eğer şu an susmazsanız musti senin tüm lolipoplarını çöpe atarım. Neco senin de adını gaye çıkartırım"
İkimiz dehşetler içinde mert'i dinlerken konuşmasının sonunda piç gülüşünü takındı ve ders çalışmaya döndü. günün devamında neco kopya yazmakla meşguldü ben de onları sinir etmekle.Yarın dil anlatım sınavım vardı ve hoca bana taktığı için biraz ders çalışmam gerektiğini düşünüyordum. Ama sadece düşünüyordum. Üniversite sınavlarıda kapıya dayanmıştı bu yüzden düşünmeyi bırakıp dil anlatım kitabımı aramaya başladım. Sıkıcı bir 10 dakikanın sonunda, dil anlatım kitabım kirli sepetimin içinden çıktı. Oraya nasıl girdiğini hala çözebilmiş değilim.Anneme ablama ve özlem'e odama girme yasağı koyduğum için giremiyordular, tabi ablam arasıra odama girmesini ve beni ifşa etme çabalarını saymazsak.Aklınca benim barbara aşkımın fotoğraflarını babama gösterecekti ama yemezler dergilerimi her zaman yatağımın altındaki astara koyardım, eee ablamda gerizekalı olduğu için bulamazdı. Ders çalışmayı 3 saatin sonunda sonlandırdım.3 saat dediysem bu 3 saatin 2 saati hocaya sövmekle diğer 1 saati ise boş boş deftere bakmakla geçti.İşte böyle de gerizekalıydım. Tam babamın yanına gitmek içini yataktan kalkarken, bizimkilerden mesaj geldi.
Son davar bükücüler;

Neco: olum sınava çalıştınız mı lan??

Mert: Ben çalıştım. Bana bak neco kopya mopya vermem lan sana, karı ellemeye gideceğine biraz ders çalış.

Neco:olum ben niye karı kızın yanına gidiyorum? fizik çalışmak için siz hep bu kıvırcık kardeşinizi yanlış anlayın...

Mustafa: biz TM okuyoruz kukurella.

Neco: üniversiteye hazırlık olum işte daha ne bdhfhjshjdhdndjjddndnjhdjd

Mert: sen gülmeye devam et o random götüne girecek sınavda :*

Hep böyle olurdu neco sınava çalışmazdı ama yüksek alırdı.Mert de zaten çalışkandı, yani çalışıp düşük alan bi ben vardım aralarında. Günün sonuna doğru anneme yağ çekip zayıfladım diyerek mantı yaptırdım. Sonra babamla Sagopa Kajmer dinledik babamın en sevdiği rapciydi Sago. Yorgun bi günün ardından günlük kıyafetlerimle yatağa yattım.Üşenmiştim değiştirmeye ,uykuya dalmadan önce bahçe cücesinin o komik hali geldi aklıma yine güldüm.
Biraz kısa bir bölüm oldu ama haftaya telafi ediceğiz. Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınız bizim için çok önemli, yani yorum yaparsanız seviniriz.

HATHORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin