Eight

934 71 19
                                    

Luken nk.

Auto saapui vanhan kahvilan pihaan missä näin Zaynen hienon avoauton.

"Hän on jo täällä!" Huokaisin. Heti kun auto pysähtyi hyppäsin kyydistä ja juoksin rappeutuneen parkkipaikan läpi Zaynen luo.

"Chillaa!" Zayn nauroi.

"En kun on Lily kyseessä" huokaisin pyöräyttäen silmiäni.

"Joku taitaa olla rakastunut!" Zayn naurahti.

Lilyn nk.

Päähäni koski yllätys yllätys uudelleen..

Nousin istumaan sohvalla missä olin maannut. Katsahdin heti ympärilleni. Näin Niallin nukkuvan vastapäätä olevalla sohvalla. Välissämme oli lasinen sohvapöytä. Huoneen nurkassa oli mini jääkaappi ja mikro.

"Sä heräsit jo?" Näin saman miehen joka oli ajanut.

"Olen Louis" tämä virnisti.

"Louis tomlinson" tämä sanoi vielä perään.

"Lily York" sanoin hieman hämmentyneenä.

"No? Etkö yritä karata tai jotain?" Tämä kysyi juoden kahvia samalla.

"En voi.. He tai siis Harry tappaa muuten Ellenin.." Sanoin huokaisten ja suljin silmäni hetkeksi aikaa.

"Ai sen tytön joka juuri vähän aikaa sitten käveli raha tuppu kourassa pois?" Louis sanoi vahingossa.

"Mitäh?!" Huudahdin nousten ylös salamana sohvalta.

"Voi Louis Louis Louis..." Kuulin yhtäkkiä ovelta Harryn ääni. Tämä virnisteli siellä omahyväisesti.

"Sori Harry" tämä vain vastasi juoden kahviaan.

"Ei se mitään, hommasit vain itsellesi lisää työtä! Jos Lily karkaa, olet pulassa" tämä varoitti Louisia joka ei näyttänyt kuuntelevan yhtään.

"Lily ensimmäisen työsi aika, siivoat toimistoni" Harry sanoi istuen viereeni sohvalle.

"Mitä?! En helvetissä!" Huudahdin mutta tunsin kovan iskun poskessani. Se tuli Harryltä.

"Kerjätään lisää?" Harry sanoi pistäen jalat pöydälleen.

"Sori en oo mikään siivooja, Liam tai Niall sopisi siihen hommaan paremmin" sanoin mukaisten nukkuvaa Niallia.

Kuulin Harryn huokaisin ja tämä nousi ylös sohvalta.

"Louis silmät kiinni" tämä sanoi sarkasmilla ja heti sen jälkeen tunsin kun Harry tarttui hiuksistani mikä muuten tuotti helvetisti kipua. Tämä raahasi minut huoneen keskelle ja potkaisi minua lujaa mahaan, ensimmäisen, toisen, kolmannen ja lopulta viimeisen kerran, jolloin rupesin yskimään verta suustani ja tuntui siltä että joku hakkaisi vasaralla minua mahaan.

"Kerro kun olet tehnyt päätöksesi" kuulin Harryn äänen ja askeleet jotka lähtivät luoltani.

Luken oli tultava nopeasti...

30 minutes later...

Ovelta kuului koputusta ja kuulin kun Harry käveli ovelle.

"Zayn..!?" Kuulin Harryn huudahtavat.

"Hei Harry.. Ajattelin, olisiko sinulla vielä se tarjous voimassa" kuulin Zaynen äänen!

Nostin pääni heti ja katsoin ovelle.

Zayn käveli sisälle huomaten minut.

"Mitä Lily York tekee täällä?" Tämä esitti. Tiesin Zaynen esittävän! Hän oli kuin iso veli minulle.

"Bisnes asioita" Harry sanoi omahyväisesti ja istui sohvalle.

"Voitko vahtia häntä Louisin kanssa kun lähdemme Liamin ja Niallin kanssa hoitamaan pientä työ keikkaa?" Harry kysyi heti ja Zayn virnisti.

"Mielelläni ryhdyn lasten vahdiksi, vieläpä Louisin kanssa" tämä sanoi sarkastisesti ja istui sohvalle.

"Selvä, no.. Niall aika herätä" Harry meni Niallin luo ja ravisteli tätä. En tiedä kuinka hulluja he olivat mutta lopulta Harry löi Niallia täysiä naamaan ja johan tämä heräsi.

"Olen hereillä!" Tämä ponnahti ylös ja mulkaisi minuun ekana.

"Haen Liamin, niin mene kellarista hakemaan aseet" Harry huikkasi kadoten ovesta.

Niall ei kerennyt vastata kun otti Louisin kahvimukin ja joi sen melkeinpä kokonaan tyhjäksi.

"Hei!!" Louis huudahti.

"Sori bro!" Tämä vain huusi juoksessaan ovesta nopeasti ulos.

"Selvä, vain me jäimme jäljelle" Louis nauroi.

Mulkaisin tähän.

"Minä hoidan tämän.." Zayn mumisi jotain ja samassa oli lyönyt tajun Louisilta.

Zayn vilkaisi minuun, ja tuli kuitenkin auttamaan minua.

"Oletko kunnossa?" Zayn kysyi mutta heti kun hän edes kosketti vatsaani en voinut olla huutamasta kivusta.

"Eli et.." Zayn mumisi mutta kaappasi minut yhtäkkiä syliinsä.

"Meidän on oltava nopeita" Zayn kuiskasi katsellen ympärilleen.

"Ikkuna.." Yritin puhua.

"Hyvä idea!" Zayn hoksasi ja käveli ikkunan luo. Zayn avasi ikkunan yhdellä kädellään ja katsoi varovaisesti alas.

"Vieressä on tikkaat, pääsetkö?" Zayn kysyi kohottaen kulmiaan.

Nyökkäsin ja tartuin toisella kädellä tikkaista ja toisella kädellä ikkunalaudasta. Kun pääsin tikkaille, kapusinalas varovasti mutta kiipeämistä häiritsi pistävä tunne vatsassa ja veri joka valui suustani.

"Hyvä Lily, sä oot kohta alhaalla" kuulin Zaynen kannustuksen.

Kun pääsin alas, kaaduin polvilleni maahan ja valitin jotain. Kipu oli sietämätön. Hengittäminen alkoi myös käydä hieman vaikeammaksi.

"Lily, vielä pari metriä! Auto on kulman takana" Zayn auttoi minut ylös ja lähdimme kävelemään hitaasti autolle. Kun olimme melkein kulman takana, kuulin aseen laukauksen. Katsoin ikkunalle ja näin Louis ase kädessä.

"Mee äkkiä kulman taakse! Huudahdin ja työnsin Zaynin kulman taakse.

"Autoon äkkiä!" Kuulin yllätys yllätys Luken äänen. Mutta en epäillyt olla jäämässä tänne luotien maalitauluksi, joten hyppäsin takapenkille Luken viereen ja Zayn meni ajajan paikalle.

Zayn painoi kaasun pohjaan ja auto lähti nopeasti liikkeelle.

"Mitä helvettiä sä ajattelit!?" Luken ensimmäinen kysymys oli, mutta en pystynyt vastaamaan. Vatsaani sattui niin helvetisti.

"Luke rauhoitu!" Michaelin ääni kuului etupenkiltä.

"Harry oli tehnyt jotain. Lilyn vatsaan sattuu ja hän yskii verta. Harry on varmaan potkinut Lilyä" Zayn kertoi ja Luken Ilme muuttui hetkessä.

En välittänyt poikien keskustelusta vaan yritin kamppailla kipua vastaan. Luke nosti paitaani yhtäkkiä ja vatsassani näkyi neljä isoa mustelmaa.

"Mitä teemme? Sairaalaan?" Zayn sanoi kohottaen kulmia Lukelle.

"Ei, aja meidät rizolle" Luke sanoi Zaynelle.

Rizolle on Luken jengin tukikohta tavallaan. Samanlainen kuin missä äsken olin.

Tunsin Luken vetävän minut kainaloonsa.

En tiedä mutta se tuntui hyvältä, ja se vei ajatukseni muualle kivusta..
Luke oli lämmin.. Olin kaivannut häntä.. En voi uskoa että se on totta.. Mutta se vain on..

A/N

Hei :)
Toivottavasti tykkäsitte yms tästä luvusta ja yritän kirjoittaa mahdollisimman pian uuden.
Antakaa mp:t seuraavista henkilöistä tai yhdestä :P:
Niall
Louis
Harry
Zayn
Luke (❤️)
Lily
Michael (❤️)

Muuten hyvä uutta vuotta ja moikka 😘😘

Lonely Girl; Luke HemmingsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang