Part 3

810 55 2
                                    

(Skip)

Loceng berbunyi menandakan Waktu persekolah sudah berakhir... sunmi dan hyejin merancang pergi ke library untuk ulang kaji lagi pun exam akhir dah nak dekat... maklum lah sunmi dah hyejin merupakan tahun terakhir di sekolah...

Hyejin: wei sunmi kau nak study ape?? Sunmi..sunmi..sunmiiiii.. woi kau pekak ke aku panggil...

Sunmi: ehhh mianhae2 ... ape kau ckp tdi?? Aku tak dengar... hehehe

Hyejin: tulah aku ckp tdi kau mengelamun... aku ckp kau nak study ape??

Sunmi: kita study math...

Hyejin: ouh ok...

Mark: hai... study jugak ke???

Sunmi: hai... study lah dah tu takkan sidai kain pulak..(haish jumpa lagi)

Mark: saje je tye... boleh join sekali tak ??

Sunmi: tak... dah pergi sana sya nak study...

Mark: alah awk kan pandai semua subject... tolong lah ajar sya... sya bukan pandai sangat (mark buat aegyo)-imagine it ...

Hyejin: alah kau ni sunmi.. kau kan pandai ajar lah dia lagi pun ilmu jgn kedekut...

Mark: betul tu ilmu jgn kedekut...

Sunmi: haishhh yelah2... awk nak sya ajar ape.. cepat lah duduk...

Mark: ok2...

(Sunmi POV)
Haishhhh nasib baik lah ade kat library kalau tak .. tak nak aku ajar dia ni...

(Skip)
Lepas habis study hyejin dan sunmi jalan bersama keluar daripada library...

Mark: lepas ni awk nak pergi mane (mark tye sunmi)

Sunmi: balik lah...

Mark: nak sya hantarkan ...

Sunmi: tak payah... sya naik basikal..

Mark: alah biar lah sya hantarkan ... lagi pun bahaya jalan sorang2...

Sunmi: suka hati awk lah...

Mark: ok sya ikut awk...

To be continue..

I'm Your Boy (mark)Where stories live. Discover now