Part 4

651 70 5
                                    

Dalam perjalanan sunmi pulang ke rumah dgn menaiki basikal dan bertemankan mark... sepanjang perjalanan mereka berdua senyap tanpa ade sebutan di bibir mereka...

(Di rumah sunmi)

Sunmi: ni rumah sya... (rumah kedai)
Ok sya naik dulu... dah awk pergi balik..

Mark: nanti dulu (mark memegang tangan sunmi)... boleh kita berkawan??

Sunmi: lepaslah.. awk nak kwan dgn sya buat ape sya ni bukannya baik sangat...sya tak kaya mcm awk.. kita tak setaraf..

Mark: tu tak penting sunmi... yang penting sekarang boleh tak sya kawan dgn awk ??

Sunmi POV
asal lah mamat ni tiba2 nak kawan dgn aku ni... mcm ade yg tak kena je... entah2 dia saje je nak kawan dgn aku... yelah orng kaya ni bukan boleh percaya sangat... orng kaya mesti lah ramai awek... tpi dia ni... haishhh entahlah...

Mark: awk boleh tak ni??

Sunmi: boleh... tapi dengar satu syarat... jaga baik2 persahabatan kalau awk khainat persahabatan kita jgn harap sya nak jumpa awk lgi... arasoe...

Mark: baiklah... sya tak kan khainat... ok awk pergilah naik...

Sunmi: ermmm ok sya pegang kata2 awk tu... bye sya naik dulu...

Mark POV
sunmi sebenarnya sya nak lebih daripada seorang kawan... sya nak jdi teman lelaki awk... tak pe sya akan buat awk jadi milik sya i am your boy...

To be continue..

Nantikan part yang seterusnya... but readers kena vote kalau tak sya tak boleh nak teruskan ff ni...

Comment and vote

I'm Your Boy (mark)Where stories live. Discover now