KRINGGGGGGGGGGGGGGGGG ...
Jam tepat pukul 9 pagi sunmi masih belum bangun lagi... setelah sunmi meneliti jam tu betul-betul terbuntang mata sunmi tengok jam sudah pukul 9 ....Ahhhhh jinja aku dah lambat cepat2 sunmi ambil tuala untuk mandi....
10minit bersiap2 pakai baju sekolah semua...
Tak pernah aku lambat mcm ni...Sampai je depan pintu pagar sekolah ade dua orang pengawas...
(Sunmi POV)
aduh time2 mcm ni pulk ade pengawas ... ehh mestilah ade pengawas time mcm ni ... kena denda lah nampak ye ni ... aku sorng je ke kne denda ni... ehh ade lagi seorng lah ... nasib bukan aku seorng je kena denda....Tiba2 lelaki yg berdiri disebelah sunmi pandang2 sunmi...
(Sunmi POV)
ehhh budak ni pandang2 aku pulak... aku tahu lah aku cantik mcm princess... ouh ok perasan diri sendiri...Sunmi: ko kenape pandang aku mcm tu... dah tak de tempat lain ke nak pandang ... aku cungkil biji mata ko kang baru tahu...
Mark: nama aku mark... emmm ko boleh panggil aku mark... aku pandang ko sbb butang baju ko singkat sebelah...
Sunmi: huh yeke... ahhh malu ye ... nama aku park sunmi... boleh panggil aku sunmi... asl ko dtng lambt ni???
Mark: jalan jam... driver aku yg hantar tdi ... ni asal kau dtng lambat???
Sunmi: ouh kau anak orng kaya lah ni siap driver hantar pergi sekolah ... aku bangun lambat... lgi pun aku naik basikal je pergi sekolah tu yg lambat tu...
Lepas dh kena denda sunmi beredar dri situ utk masuk ke kelas... langkah masuk ke kelas semua ejek sunmi ... haahahah kena denda,kena denda... ko ni mmg tak serik2 ek kena denda...
Sunmi:suka hati aku lah nak dtng lambat ke dtng cepat ke... ko peduli ape...
Bersambung....