Part 2

1K 59 5
                                    

Loceng berbunyi menandakan waktu rehat... sunmi namoak gembira yelah dah kena denda berdiri tengah panas mestilah haus... sunmi dan hyejin menuju ke kantin sekolah...

Sunmi: hausnya tekak aku... berdiri tengah panas pulak tu... nasib aku tak pengsan...

Hyejin: tu lah kau datang lambat lagi kan dah kena denda... padan muka kau...

Sunmi: alah rileks lah... baru first time dtng lambat... kau ckp ape tdi padan muka aku... aeyyy kau nampak tak penampar aku ni kang tak pasal2 hinggap kat muka kau...

Hyejin: hahaha mianhae... aku saje je nak main2 dgn kau...

Sunmi: tahu takut... dah lah aku nak beli air kau nak tak air... tapi kau punya duit lah...

Hyejin: nah duit... aku nak air ice lemon tea...

Selepas beli air ... liar mata sunmi cari hyejin duduk di mana... tiba2 mark terlanggar sunmi dari tepi ... habis air tumpah kena baju sunmi ...

Sunmi: arghhhh kau tak nampak ke aku kat belakang kau .. main jalan je habis air aku... kau ganti balik air...

Mark: mianhae2 aku tak sengaje... ok aku ganti air kau balik... aku tak perasan ade kau...

Sunmi: tahu pun minta maaf... dah lah tepi aku nak jalan...

Mark: tak boleh kau pun kena minta maaf dgn aku...

Sunmi: pahal aku pulak yang nak kne minta maaf dgn kau... aku buat salah ape2 pun dgn kau...

Mark: yelah spe suruh kau berdiri kat tgh2 jalan ... dah tahu dekat sini ramai orng lalu... soo itu salah kau jugak...

Sunmi: aeyhhhh .... mianhae slah aku jugak... dah tepi aku nak jalan...

Mark: tak boleh kau kne ckp dgn lemah lembut...

Sunmi: jinja... sya minta maaf sbb salah sya jugak... dah puas hati... dah tepi sya nak jalan...

Mark: hah mcm tulah... ok dipersilakan...

(Mark POV)
Haish ... nampak gaya cantik, pendek, comel, pandai... dah perfect dah tpi perangai kasar...
Hahaha tak pe aku akan buat kau jdi milik... wait and see i'm you boy...

To be continue...

Comment and vote please

I'm Your Boy (mark)Where stories live. Discover now